Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perjantai 13.

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.07.2007 15:32
hmm.. en oo taikauskoinen, perjantai 13. on enemmänkin vitsi joka pitää aina mainita kun se sattuu kohdalle "omg, on perjantai 13. päivä!!"

Ja tuota niin.. Minun ja miekkosen virallinen seurustelun aloituspäivä oli pe 13. Ja eilen perjantaina 13. päivänä meillä tuli 9 kk täyteen ja silleen... Mutta eilen noin muuten oli melko kamala päivä mutta tuskin se siihen mitenkään liittyy että mikä päivä oli.

Eipä mulle vissiin mitn hengenvaarallista oo tapahtunu koskaan tuommoosena päivänä..
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.07.2007 16:33
pitkämäellä oli ainakin pska päivä...
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.07.2007 17:12

Lainaus: mlrd

pitkämäellä oli ainakin pska päivä...

Jep! Laitetaan 13. perjantain piikkiin.
Harmi, kun en nähnyt, olin sammahtanut.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2007 15:34
Mä en edes huomannut että oli tuollainenkin päivä. Viime aikoina kaikki päivät ovat lähinnä tuntuneet tiistailta.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.07.2007 20:28

Lainaus: Chrystalis

3 päivä on siitä mukava, kun aloin seurustelemaan tyttöni kanssa 13...

Olin juuri kirjoittamassa tuosta, mutta olen kaikessa vähän jäljessä kun olin viikon pois.
Mutta eipä Italiassa mitään pahaa tapahtunut, kun en edes usko siihen.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.07.2007 21:08
Hyvä ystäväni meni naimisiin nyt viime perjantaina, että heille se ainakin oli hyvin onnellinen päivä Myö taas tultiin hieman myöhässä nuihin kemuihin, kun piti käydä töiden jälkeen himassa laittautumassa, mutta eipä tuo mitään haitannut ja ilta oli kokonaisuudessaan erittäin onnistunut
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2007 15:37
eipä sattunut mitään outoa... en edes kiinnittänyt mitään huomiota tuohon , vaikka kyseisestä päivästä onkin huonoja kokemuksia.
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.07.2007 16:09
Eipä siihen liity itsellä mitään vahvoja uskoja. Tosin natiaisena kun mentiin luokkaretkelle Ahvenanmaalle ja oltiin tulossa kotiinpäin 13. perjantaina niin bussi hajosi lopullisesti kun oli edellisenä iltana törmäillyt hirveen tai jotain.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.07.2007 16:25
Enpä oo ikinä mitään pahaa huomannu tapahtuvan pe 13. Enkä todellakaan jää peiton alle odottamaan seuraavaa päivää. Menee ohi samalla tavalla ku muutki päivät..
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.07.2007 17:40
13.perjantaita..taitaapi yleensä ottaen olla onnen päiväni Minulle silloin tapahtuu kaikkea hyvää..no ehkä pieniä katastrofeja sattuu,mutta kuka nyt niistä välittää:/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit