Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perjantai 13.

Kirjoittanut: Xeni (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2009 00:31
Perjantaina 13pvä tapahtunutta epäonnea:
- Miesystävän koristekirves hajos melkee itteksee, ku vaa kannettii sitä muovipussissa :'D. Se KATKESI!
-Uunin luukku lähti irti vaikka ihan nätisti se avattiin.
-Olin aika outsider sen illan ajan

En usko tohon perjantai 13 juttuun, mutta ärsyttävää et kaikki menee pllunpäreiks ja viel tollasena "pahanonnen päivänä" >8((. Ei auttanu muu ku nauraa vaa niille jutuille.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.12.2009 17:12
poikakamu meinas ajaa kolarin meille tullessaan kerran perjantaina 13 päivä...mutta en usko että siinä päivässä mitään niin erityistä on.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.12.2009 19:45
Oma nykyinen seurustelusuhteeni alkoin perjantaina 13. päivä

Noh, edelliset ovat olleet välillä vähän epäonnekkaita, niin ehkä tällä kertaa noin huono aloituspäivä takaa hyvän onnen?
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 00:54
Ystävälläni on 13 onnenluku ja syystä! Hän on syntynyt 13.10 klo 13 sali 13.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 14:25
Numero 13 on minulle ainakin onnen luku, vaikka tuo asia ei nyt aiheeseen sillain liittynytkään.
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.01.2010 21:26
Yleensä minulle ei ole käynyt mitään kummaa 13. päivä perjantaisin. Tosin viime helmikuussa kun semmoinen oli niin olimme abiristeilyllä 12. - 13. päivä, jolloin sattui vuorokaudenvaihteen jälkeen kaikenmoista kummaa, esim. hyvin hyvä ystäväni ilmaisi minulle, että hänkin on vähintään ihastunut minuun (minun tunteeni hän jo tiesi) ja sittenhän siinä vähän söpöiltiin ja parin viikon päästä tuosta aloimme seurustella. Kaikkea se humalatila teettää. Nyt olemme kestäneet seurustelua ja viiden kuukauden ajan eroa ja vapaata suhdetta, ja jälleen olemme yhdessä. Jospa tuo tyyppi roikkuisikin mukana vähän kauemminkin
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2010 22:51
Kaveri nukkui pommiin. haha. No ei, sehän on inhimillistä. Itse säästyin huonolta onnelta tuona perjantaina.
Oli vaan pakko tänne jotain ajan kuluksi kirjottaa!
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 21:01
Perjantain 13. on minulle onnepäivä. Tapasin tuolloin naisen, joka päästi minut poikuuskahleesta irti.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 21:31
Yleensä ei tapahdu mitään kummaa, mutta nyt kun elokuussa oli niin päädyin korjaamaan vaatekaapin ovea klo. 6,30 aamulla kun se oli rysähtää varpailleni Jotain muutakin mätää siinä päivässä oli mutta en vain muista nyt että mitä.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2010 22:06
varsinaista onnettomuutta en muista mut ala-asteelt muistan sellasen et jäiköhän koulukirjat kotii tai yks koulu kirja
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit