Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä mättää Suomessa ja suomalaisissa

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:41
mä muutin tänne latviasta enkä oo missään näin huonoa kohtelua saanut :/ muutan aika varmasti takas heti kun saan opinnot loppuun. onneks sentään joillain menee täällä hyvin
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:44

Lainaus: Kuunsilta

mä muutin tänne latviasta enkä oo missään näin huonoa kohtelua saanut :/

hyvää tuuria kenties? mul ainakin jatkuvasti jtn ongelmia tai sit vedän ite niit puoleensa.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.10.2007 13:54
no ala-aste meni "ryssänä" ja muutenkin oon kyllästyny ihmisten ahdasmielisyyteen täällä en siis yleistä, moni on tosi mukavia ollut mut liikaa oon törmänny tällasiin "karjala takas ja portit kiinni maahanmuuttajille" -tyyppeihin
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.10.2007 15:21

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

- Kieli. Suomen kieli on niin yksilöllinen ja mielestäni kauniin kuuloinen. Siinä on persoonaa.

Allekirjoitetaan. Suomi on kielenä todella kaunis.

Asia, joka ei mua henkilökohtaisesti häiritse vaan ulkomaalaisia & turisteja mahdollisesti: pukeutuminen. Tietysti se johtuu ilmastostakin, mut kyl myö vaan ollaan aika tuulipuku-, tennissukka- & sandaalikansaa.

Hieno asia on kuitenkin se, että meil on ihmeellisen paljon tätä synkistelijäporukkaa.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.10.2007 16:25

sitten kans tää älytön naapuriviha

Mulle iskee tämä naapurimaatamme Ruotsia kohtaan kun katson jääkiekkoa Ei kyl muulloin.

alkoholin liikakäyttö on kanssa kummallista

Tästä asiasta oon huolissani. Joillain mailla, kuten Italialla, on aivan erilainen juomakulttuuri kuin täällä. Meillä on humalahakuista juomista. Italialaiset juovat vähän ja päivittäin, ainakin mitä ex-italianopettajaa on uskominen.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • • Muokkasi: Metallitar
  • Lähetetty: 06.10.2007 21:15

Lainaus: Cata

Hieno asia on kuitenkin se, että meil on ihmeellisen paljon tätä synkistelijäporukkaa.

Niin kun Pohjolassa yleensäkkin. Verrattuna esimerkiksi lämpimiin maihin
Mutta mun mielestä suomessa eikä suomalaisissa mätä yhtään mikään.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.10.2007 22:55
Mua lähinnä ärsyttää suomalaisten itsekkyys. Täällä on ihan mielettömästi ihmisiä jota kiinnostaa oma napa, muille saa tapahtua mitä vaan (niinkuin ihanana esimerkkinä joskus [en muista milloin, vuosia sitten?] oli poika hakattu kuoliaaksi, ihmisiä oli kävellyt ohi, poika oli pyytänyt apua, mutta pitkän aikaa kesti ennen kuin joku vihdoin hälytti apua, ja poika kuoli. Ohikulkia oli sanonut hakatulle kun hän oli pyytänyt apua että elämä on). Muutama toki aina löytyy kuka ajattelee muutakin kuin itseään, mutta silti jotenkin ainakin minä olen kohdannut ihmisiin joiden oma etu on kaikkien muiden edellä, ja ystävätkin tulevat vasta itsensä jälkeen.

Ja tuo lämpimissä maissa ei ole paljon synkistelijöitä; totta Ainakin minua katsotaan silmät suurena lomaillessa että mikä toi on
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.10.2007 11:36
Noita kyllä on ihan liikaa, että sulle voi tehdä mitä vaa ja kaikki menee ohi kun ei ole heidän asiansa ja pelkäävät joutuvansa maksamaan jos siihen puuttuvat. Mulleki ku on sattunu kaatumisia, niin autot eiku ajaa ohi vaa ja antaa toisen olla pulassa. Ihmeellistä. kyllä sitten yleensä jos on ihan solmussa maassa ni joku tulee kattomaan.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.10.2007 12:17
Suomalaiset vain ovat niin kyynisiä ja sisäänpäinsuuntautuneita, etteivät juuri tuollaiset toisten auttamiset paljoa onnistu ns. Perussuomalaiselta luonteelta. Myöskin varovaisuus varmasti on osasyypää: itse en uskaltaisi mennä auttamaan ojaan pudonnutta juoppoa, entä jos se käy kiinni? Tuskin kuitenkin olemme ainoa maa, jossa tällaista tapahtuu. Muiden maiden ihmiset ovat aivan yhtä itsekkäitä, muistakaa se, ei me suomalaiset sen huonompia olla kuin muutkaan. Täällä on sentään suhteellisen hyvä tasa-arvo sukupuolien välillä, kun taas esim. Islaminuskon maissa asia ei ole niin.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.10.2007 22:04

Lainaus: DeadlyNightshade

Suomalaiset vain ovat niin kyynisiä ja sisäänpäinsuuntautuneita, etteivät juuri tuollaiset toisten auttamiset paljoa onnistu ns. Perussuomalaiselta luonteelta. Myöskin varovaisuus varmasti on osasyypää: itse en uskaltaisi mennä auttamaan ojaan pudonnutta juoppoa,

Kyynisyys ja sisäänpäinsuuntautuneisuus on välillä ihan hyväkin ominaisuus mun mielestä. Ja tosiaan en mä uskaltas mitään juoppoa lähteä nostelee tai auttaa, mistä niistä tietää. Ja tosiassa jotain ulkomaalaista joka vaikuttas vähänki hämärältä en lähtis auttamaan,pakko myöntää. Kuulostaa ehkä rasistiselta,mutta se on totuus.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit