Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä mättää Suomessa ja suomalaisissa

Kirjoittanut: Gocom (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.12.2007 02:26
Ehkä olen vain niin väsynyt, mutta en jaksa ruitata kuin tämmöisen pienen listan asioista jotka v*tuttaa:

- Juippisuus
- Vain viinaspäissä osataan pitää hauskaa (ei kyl aina pidä paikkaansa)
- Maailman toisiksi suurin "Minä minä"-maa
- Tunteiden peittäminen, ja sen vastapainona tunteiden vuolas avaaminen kännispäissä
- Ujous ja se liialllinen "en uskalla kertoa vitsiä"-meininki
- Se "bangbang"-meininki jota on televisiossakin näkynyt, mm. Jokela
- Antti Tuisku, todellakin. Todella isolla A:lla.
- Kaikkien ruikuttama kaamosmasennus. Come on, ei se voi kaikille tulla. D-vitamiini on keksitty.

Onneksi lähin ystäväpiiri erottuu tuosta Itsestäni kyllä löydän ajoittain tuon "minä, minä"-piirteen.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.01.2008 09:33

Lainaus: Gocom

- Antti Tuisku, todellakin. Todella isolla A:lla.

Haha
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.01.2008 20:53
Kaikki mättää. Yhteiskunta mättää.Ihmiset ovat tyhmiä. Minäkin.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2011 18:35
Mua ärsyttää se ruohtin kieli. Jos Suomi nii *aatanasti haluaa itsenäistyä että pistää tänne niitä kaiken tappavia ydinvoimaloita ni miksei samalla poistettas ruohtinki kieltä suomesta?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2011 02:37

Lainaus: Hohoton

Jos Suomi nii *aatanasti haluaa itsenäistyä

Haluaa itsenäistyä..? Jäikös tästä nyt joku hassu vuosi 1917 välistä vai tuliko Venäjä taas rajan yli tässä illan aikana kun olen ollut pois koneelta?

Lainaus: Hohoton

kaiken tappavia ydinvoimaloita

Tätä mielipidettäsi voisit ja saisit hieman tarkentaa, olettaen että sinulla on edes auttava tuntemus ydinvoimasta, perustuen johonkin muuhunkin kuin iltapäivälehtien tarjoamaan faktatietoon.

Muutenkin voisit ehkä vielä selvittää, mitä yhteneväisyyksiä näet aiheen otsikossa, Suomen itsenäisyydessä, ruotsin kielen virallisessa asemassa ja ydinvoimassa. Niin, ja selkokielellä kiitos sillä tuota sinun teennäiseltä tuntuvaa murteen yrittämistä on valitettavan raskasta lukea.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2011 12:18

Lainaus: Piiskansiima

Muutenkin voisit ehkä vielä selvittää, mitä yhteneväisyyksiä näet aiheen otsikossa, Suomen itsenäisyydessä, ruotsin kielen virallisessa asemassa ja ydinvoimassa.

Täähän on ihan selvä:

1. Suomessa puhutaan ruotsia.
2. Suomessa rakennetaan ydinvoimaloita.
3. Näin ollen, ruotsalaiset rakentavat Suomeen ydinvoimaloita.

Hohotonille vielä, aiheesta on ollut aiemmin jo keskustelua täällä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2011 15:11

Lainaus: Ratpick

Täähän on ihan selvä:

Wau... Suomessahan puhutaan myös melkoista liutaa muita kieliä, vaikkeivät kaikki toki virallisessa asemassa olekaan, joten tuohonhan voi laittaa ruotsin tilalle ihan minkä tahansa kielen! Näin ollen, somalit/arabit/hollantilaiset/nigerialaiset/romani t/saamelaiset/udmurtit/eestiläiset rakentavat Suomeen ydinvoimaloita! Jännää!

No joo, jos tällä erää jätän nämä OT:n rönsyilyt tähän.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2011 16:27

Lainaus: Piiskansiima

Näin ollen, somalit/arabit/hollantilaiset/nigerialaiset/romani t/saamelaiset/udmurtit/eestiläiset rakentavat Suomeen ydinvoimaloita! Jännää!

Plus ne vie meidän duunin ja vihervasemmistolainen salaliitto ja valkoinen suomalainen heteromies minareetissa aamukuudelta ULIULIUUU!!!
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.09.2011 19:52

Lainaus: Ratpick

Hohotonille vielä, aiheesta on ollut aiemmin jo keskustelua täällä.

Eikös täällä jossain ollut keskustelua muuten ydinvoimastakin? En nyt vain kuollaksenikaan muista missä.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.09.2011 09:33
Minua on aina ärsyttänyt täällä vallitseva tyhmyyden ja tietämättömyyden ihannointi. Ei saisi tietää mitään, olla mistään mieltä tai ainakaan sanoa sitä ääneen. Asioista puhuminen on jotain vajakkien hommaa, on paljon siistimpää olla ottamatta kantaa ja kuvitella luovansa illuusiota siitä että olisi keskusteltavan aiheen yläpuolella. Sitten kun joskus saat hyvän keskustelun aikaisiksi niin jostain pölähtää aina joku kuka lyö homman lekkeriksi, koska eihän mistään voi olla oikeasti mitään mieltä vaan kaikki pitää ottaa "läpällä"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit