Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä mättää Suomessa ja suomalaisissa

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.10.2007 12:16

Lainaus: Heetteri

yhdys_sana_vikainen

tunnustan itsekin että yhdys sanat joskus jää vät kun on väsy nyt
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.10.2007 14:06
Mun täytyy ainaki myöntää olevani pikkiriikkisen kostonhimoinen mutta todella vahingoniloinen, riippuu toki asiastakin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.10.2007 15:38

Lainaus: Kuunsilta

tunnustan itsekin että yhdys sanat joskus jää vät kun on väsy nyt

Mä pistän yhdyssanoja ja väliviivoja täysin mielen mukaan Vaikka mulla oli hyvä äikännumero
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2007 18:17
Suomalainen ei hirveän helposti mielestäni näytä tunteitaan, etenkään selvänä. Tunteet selvitetään usein kännissä. Esimerkiksi jos suomalainen tosissaan suuttuu toiselle, ei vihaa näytetä välttämättä heti. Sitten viikon päästä kännissä tilanne muistuu taas mieleen ja sitten mennään kirveen kanssa kolkuttelemaan toisen ovelle.

En kyllä itse häpeä suomalaisuuttani, koska siihen ei ole minulla varaa. Olen yhtä kova kertomaan itsestäni muille kuin kaupan seinä(enkä kyllä avaudu kännissäkään), olen ujo ja mielummin vetäydyn kuin jään huomion keskipisteeksi.

Suomikin on täynnä ihmisiä, ja me kaikki olemme erilaisia, yritetään siis kestää toisiamme

Vaikka täytyy myöntää että se kestäminen on enemmän kuin koetuksella päivittäin...
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2007 18:20

Lainaus: CybellaTraurig

oli poika hakattu kuoliaaksi, ihmisiä oli kävellyt ohi, poika oli pyytänyt apua, mutta pitkän aikaa kesti ennen kuin joku vihdoin hälytti apua, ja poika kuoli.

Tämmöistä se on kaikkialla maailmassa.
Valitettavasti.
  • Lähetetty: 18.10.2007 22:59
Juu tossa eilen kaveri kanssa hakattiin ihan tosta vaan,isolla mustalaisporukalla yhden kimppuun käytiin. Ihan sairaalaan asti.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.12.2007 14:41
Minusta suomalaiet ovat ku zombieita :P
Tekee vain töitä töitä töitä, eivätkä ajattele muuta...!
Suomalaiset eivät osaa pitää hauskaa.. (Minun mielestä)
esimerkiksi venäläisiin verrattuna. No mjooh ei nekään mitään enkeleit oo, mut niil on aina jotain tekemistä! Suomessa on tosi tylsää. Minäkin kuolen tylsyyteen!
Ei mikään ihme että Suomessa tehdään eniten itsemurhia.

Ja kaljan juominen sohvalla vaimon kanssa ei ole hauskanpitoa.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2007 15:06
Tuntemattoman pelko mättää rasisteissa.
  • Lähetetty: 12.12.2007 02:06
Taidan olla aika poikkeuksellinen suomalainen,jos suomalaiset eivät muka hauskaa osaa pitää. Minä ainakin osaan toden teolla! Nojoo,totta on että kun suomalaiset hauskaa pitää,eivät tee sitä ilman alkoholia. Mutta se nyt vain kuuluu asiaan.
  • Lähetetty: 12.12.2007 02:07
Ja mitä rasismiin tulee. On aivan okein.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit