Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2009 22:01

Lainaus: Dark Soul

Esimerkisi sellaisia ihmisiä joilla on henkilökohtaisia ja pelkästään huonoja kokemuksia viiltelystä voi jopa loukata se miten jotkut viiltelevät vain aiheuttaakseen itselleen kipua vaikka mitään sen suurempaa syytä ei olisikaan!!

Aivan ! itselläni oli tosin tuota viiltelyä monta vuotta sitten,mutta ne johtu täysin siitä porukasta mihin kuuluin.. mistä en voi puhua.
Mutta se kyllä loukkaa,kun ihmiset rinnastaa heti joko siihen että omg toi o nii gootti q viiltelee !!1
tai että olen tehnyt sen sen takia kun muut tekee,tai joku on sanonut pahasti.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.07.2009 19:33
Tuosta rusketuksesta on ihan pakko sanoa että itse haluan päivettyä ja olen ottanut aurinkoa. Päivetys on kaunista, lähinnä naurattaa nähdä ihminen joka on ihan kalpea ja vielä parannellut (tai pahentanut) tulosta lätkäisemällä naamaan valkoista puuteria ja vetänyt karmeat, mustat meikit naamaan.
Sitä paitsi luulisi olevan vaikeaa koko ajan vältellä aurinkoa nyt kun kuitenkin se on meillä Suomessakin paistanut.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.07.2009 15:21

Lainaus: Not the nicest girl

Sitä paitsi luulisi olevan vaikeaa koko ajan vältellä aurinkoa nyt kun kuitenkin se on meillä Suomessakin paistanut.

On se. Olen itse yrittänyt tarkoituksella ottaa sitä väriä nahkaan, en perusta oikein rusketusrajojen päälle ja olen isältä perinyt taipumuksen ruskettua heti ensimmäisistä auringonsäteitä. Kuitenkin, vaikka olen ollut aurinkoiset päivät ulkosalla bikineissä, ei väriä ole tarttunut kuin hartioihin (suurin osa juuri tähän alue on ihan selkeästi tummempi kuin muu selkä), kasvoille ja dekolteelle. Eli ainoille alueille joita harvemmin vaatteilla verhoan. Sääret, käsivarret ja vartalo ovat edelleen valkeita, vaikka olen yrittänyt niitä kovasti ruskettaa. Raivostuttavaa!

Voi, olisi vain pitänyt koittaa tavoitella sitä maidonvalkeaa sievää hipiää ja hipsiä varjoissa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.07.2009 19:13

Lainaus: BronzeRain

Voi, olisi vain pitänyt koittaa tavoitella sitä maidonvalkeaa sievää hipiää ja hipsiä varjoissa.

Minua taas ärsyttää suuresti, että minulle on pikkuhiljaa tulossa rumin rusketus ikinä, eli t-paita-rusketus! Intti
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2009 00:31
^ Naurettavamman näköistä on se, kun kulkee kesällä pitkähihaisessa ja pelkät kädet ruskettuu! Ranteisiin jää rusketusraja ja käsivarret ovat valkoiset. Sitten kun laittaa lyhythihaisemman paidan päälle niin hahaa ja yhyy.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.07.2009 12:27
Minulle on ruskettunut tuolla peltotöissä hieno kaulus. Etupuolelta olen saanut sen tasoitettua, mutta niskassa on vielä törkeän näköinen raja. Todella hauskaa kun ei voi pitää mitään avoselkäisiä vaatteita ihmisten ilmoilla.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2009 02:18
En. Jaksa. Käydä. Noita. Läpi.
Annan siis vain oman mielipiteeni.

Karsastan jossakin määrin ajatusta, että mustiin pukeutuvan henkilön tulisi olla joko vaarallinen tai oikeasti synkistelevä. Että hänellä pitäisi olla itsetuhoisia ajatuksia ja hirttosilmukka tai partaterä takataskussa. Sellainen pelko on vain niin ärsyttävää, kun omat sukulaisenikin suunnilleen varoittelevat, että näytän saatananpalvojalta, jos minua ei tunne. Kertoo jotain heidän omista ajatusmalleistaan...
Mistä päästäänkin saatananpalvontaan. *Huoh*. Miksi? Tämä varmaan liittyy heti alussa mainittuun kiinnostukseen okkultista. Mutta on se silti hieman eri asia kuin se, että ulkonäön perusteella voisi tunnistaa saatananpalvojan. Olenhan minäkin tietenkin Ars-Goetiani lukenut, mutta silti... Olen itse ateisti - ja monet täällä ovat varmaan joko kristittyjä tai ateisteja. Kenties jopa jotain muuta.

On hieman vaikea keksiä suosikkeja, koska noista moniin tuntemiini kuitenkin liittyy negatiivinen miellelataus. Se olisiehkä, että gootit pukeutuvat mustaan, koska musta on lempivärini, jota rakastan käyttää vaatteissani.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.08.2009 20:17

Lainaus: Iiriva

eli t-paita-rusketus!

ite sain sen pois kun poltin olkapääni auringossa (kun palan, se paranee yön aikana ja muuttuu rusketukseksi).

Lainaus: Heetteri

Valkoiset taikinakoivet ovat nekin usein aika hirveät, etenkin juuri kesäisin.

tämä on kamalaa varsinkin kun rakastaa käyttää hameita ja mekkoja joista sääret ja joskus jopa reidet näkyvät : /
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2009 02:24
Herttaisia pikkugoottikliseitä:
-Jos ei oikein uskalleta ajella/nyppiä omia kulmakarvoja pois, niiden päälle saatetaan piirtää samalla mustalla kajaalilla paksut "toukat".
-Ne tietynlaiset irc-galleriakuvat, kun vähän flirttaillaan jonkun cyber-tyylin kanssa ja laitetaan pari cybershopin rastaa päähän, joku sikainfluenssamaski naamalle, silmät ammolleen (valkoisista piilareista plussaa) ja pää kallelleen ja kuvatekstiksi joku hoitovirhe/syöpälapsi/insert-siistin-kuuloinen-lää ketieteellinen-termi
-Mustan huulipunan kokeilukausi, joka on lähes kaikkien käytävä läpi.

Oikeita inhokkeja:
-Elitismi, niin musiikin kuin pukeutumisenkin suhteen, ja se ikuinen vääntö siitä, mikä on goottia ja mikä ei.
-Mustat Pleaserin Electrat, kyllästyttääää.
-Vaakaraidat

Ja tykkään ainakin:
-Puna/musta- ja puna/violetti-yhdistelmät
-Korsetit
-Nyöritykset
-Gogglesit
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2009 17:03
Minusta ainakin kaikki vampyyrikliseet ovat jotenkin herttaisia. Siis esim. että gootit hilluu pimeissä metsissä ja nukkuu ruumisarkuissa ja karttaa auringonvaloa, kuten vampyyrit. En minä itsekkään auringossa erityisesti viihdy. Mitäs mieltä te olette?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit