Gootti.net

Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.10.2009 02:02

Lainaus: Rääkki

^ Naurettavamman näköistä on se, kun kulkee kesällä pitkähihaisessa ja pelkät kädet ruskettuu! Ranteisiin jää rusketusraja ja käsivarret ovat valkoiset. Sitten kun laittaa lyhythihaisemman paidan päälle niin hahaa ja yhyy.

Jep. Yhteenvetona tähän ehkä että IMO rusketuksen suhteen ei kannata tavoitella mitään. Toiset ruskettuu, toiset palaa kuten allekirjoittanut. Pakkohan sitä aurinkoa on jossain rajoissa vältellä, ettei ihan kokonaan iho kuoriudu pois, ja ruskettumista on turha pelätä. Mutta jos ruskettuu, niin mikäs siinä. Suomessa kuitenkin synkkä syksy vaalentaa ihon aika nopsaan.

(Pentuna olin iloinen etten tuntenut kutsumuksekseni ruveta pissikseksi, sitä niiden suosimaa pronssinsävyä mun iholle ei saisi varmaan kuin spray-maalilla...)
Kirjoittanut: Puppetine (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.11.2009 21:25
Olen kai maininnutkin, että olen hävettävän/häpeämättömän rakastunut vampyyreihin ja kauhuromantiikkaan yleensä. Veri on esteettistä!
Hautausmaakuvasto on tyylikkäästi toteutettuna hienoa. Hautakivet ovat oikeasti myös aika kiintoisia, kukakohan niitäkin suunnittelee? Saisikohan siitä hyvän bisneksen?
Tunnen patologista vihaa tätä Alvar Aallon ja funktionalismin saastuttamaa ilmaa kohtaan (vaikka taideopiskelijana pitäisi ehkä olla ihan kikseissä jostain minimalistisesta ja graafisesta?), ajattelen mielummin "form over function" -tyyppisesti enkä luovu isoista alushameista ja röyhelöistä enkä siroista korkokengistä... ylenpalttisuus ja liioittelevuus saattaa näkyä pienenä (toki itseironisena) dramaattisuutena käytöksessänikin.
Vältän ruskettumasta, sehän on niin epäterveellistä ja epäeleganttia! Ei sovi hienolle ladylle...
Ja vielä, en tiedä kuinka klisee-goottia tämä on, mutta olen niin taiteilija ja riutuva runoilija että ranteenikin viiltävät itsensä! :'D

Harvoja kliseitä, jotka aiheuttaisivat riipivää raivostumista, tulee mieleen, mutta ihmisten kummallisia, kliseisiä oletuksia sitäkin enemmän. Gootit ovat kaikki saatananpalvojia/vampyyrikulttilaisia? Toookiii. Heilumme kaikki S/M-klubeilla ja sen lisäksi että olemme biseksuaaleja (joka tietysti tarkoittaa nymfoa...) olemme myös helppoja. Harmi vain että olemme aika vaarallisia kummallisine mieltymyksinemme.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2009 15:24

Lainaus: Puppetine

Tunnen patologista vihaa tätä Alvar Aallon ja funktionalismin saastuttamaa ilmaa kohtaan

Plussapisteitä ja iiiso hatunnosto!!! Olen itse ollut jo jonkin aikaa sitä mieltä, että funktionalismi pilasi ihan käyttökelpoisen maailman lopullisesti. Yök.

Jokaisen kunnon gootinhan pitäisi tunnetusti vihata junttisymboliksi muodostuneita tribaleita, mutta niinpä vaan meikäläinen on viime aikoina hiippaillut tällaisen Artwithin tribalihenkisen lateksikaulakorun kanssa. No, ehkä tuo on se kuuluisa poikkeus.
Kirjoittanut: Arimath (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2010 16:29
Yksi mega turn-off löytyy - karvasäärystimet. Kukakohan moiset kammotukset on keksinyt, ja missä mielentilassa? Tyttöset, neidit ja leidit, toivoisin kovasti, että pidättäytyisitte karvasäärystinten käytöstä (vaikka jokaisella onkin määräysvalta omiin sääriinsä). Mustat säärystimet vielä menettelevät, mutta sitten kun niihin liittyy jokin neonväri - ei kiitos. :<
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.01.2010 17:18

Lainaus: Arimath

Yksi mega turn-off löytyy - karvasäärystimet. Kukakohan moiset kammotukset on keksinyt, ja missä mielentilassa? Tyttöset, neidit ja leidit, toivoisin kovasti, että pidättäytyisitte karvasäärystinten käytöstä (vaikka jokaisella onkin määräysvalta omiin sääriinsä). Mustat säärystimet vielä menettelevät, mutta sitten kun niihin liittyy jokin neonväri - ei kiitos. :<

Hei pitäis kehitellä uusi, natural karvasäärystimet! Ei enää sheivaamista Ja jos joku haluaa olla cyberi niin voi shokkivärillä värjätä karvansa
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2010 23:43

Lainaus: MustaHukka

Hei pitäis kehitellä uusi, natural karvasäärystimet!

Onneks tuo ei taitais ihan toimia. Muistan kyllä ennen, ku mietin karvasäärystimien olevan kauheita, mut jotenki ku semmosia koitti jalkoihin ni niihin vaan ihastui.
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2010 19:55
Okkultismi kiinnostaa ja satun jopa omistamaan muutaman aiheesta ketovan kirjan. Ja jotkut vamppyyrileffat. Interview with the Vampire ja bram stoker's Dracula kuuluvat lemppareihini toisin kuten Twilight jossa nämä "vamppyyrit" ovat kajaalia käyttäviä fruittareita. ja Blade ym. saman tyyppiset jossa vamppyyrit kuvataan lähinnä eläiminä. Stereotypiä mistä en pidä on Että gootit kuuntelee bändejä nimeltä Sisters of mercy ja Alien sex friend. itse en näistä pidä koska heidän musiikkinsa ei ole tarpeeksi brutaalia?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.02.2010 20:14

Lainaus: Euronymous

Alien sex friend

Fiend, tarkoitat varmaankin.
Kirjoittanut: Miko (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.03.2010 02:17
Sekä vihaan että rakastan sitä käsitystä, jonka mukaan industrialia kuuntelevat vain kouluammuskelijat ja muuten häiriintyneet ihmiset. Kiitos vaan Matti Saari & :wumpscut:
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.03.2010 15:45
Yleensäkin se käsitys ärsyttää, että kaikki gootit ovat itsetuhoisia, masentuneita rassukoita. OK, ehkä osa onkin, mutta ei KAIKKIA tarvitse sellaisiksi leimata. Ei kaikkien goottien tarvitse edes olla synkistelijöitä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit