Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka sinusta tuli gootti?

Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.05.2009 09:03

Lainaus: JapanGoth

mun mielestä on ärsyttävää, jos jotkut vanhemmat gootit/ muut tyypit ylipäänsä haukkuu teini-ikäsiä gootteja wannabeiks

No kukin on mitä haluaa olla. Joskus saa kehuja joskus haukkuja. se nyt vain on elämää ja sen kanssa on opittava elämään,ja miettimään mitkä asiat jättää takaraivoon häiritsemään ja minkä asioiden antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Kyllähän jotkut ikävä kyllä "lokeroivat" nuorempia sen perusteella että "minä olen elänyt näin jo niin näin ja noin monta vuotta,ole sinä hiljaa minö tiedän tästä enemmän kuin sinä" mutta tulisiko siitäkään sitten mitään jos kaikki olisi ns. veistetty samasta puusta?
Minne jäisi se erilaisuus sitten? sehän olisi sitten ihan massakäytöstä jos kaikki käyttäisivät tiettyjä vaatemerkkejä kuuntelisivat ainoastaan tiettyä musiikkia ja kulkisivat ainoastaan tietyissä piireissä.
Minusta ainakin kaikki uudet ihmiset ovat tervetulleita tuttavuuksina. eihän kaikista ole pakko pitää. Tuskin minustakaan kovin moni oikeasti pitää koska osaan olla aikas... hmm.. no HANKALA. (väittävät et hankala oon vaikka en ole kuin kiukutellut )
Jotkut tosin ovat hyvinkin jyrkkiä kantansa kanssa-nim. kokemusta on.
Minusta jokainen on juurikin sellainen millaisena tuntuu hyvältä muiden mielipiteistä välittämättä.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 12.05.2009 14:43
Sähikäinen
Korjaisitko tuon lainauksen, koska se ei ole minulta vaan JapanGothilta?

Kiitokset Piiskansiimalle!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2009 14:51
Pistin lainauksen kuntoon.
Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.05.2009 19:00
pahoittelen. olen taas väsyneenä jotain säheltänyt. . huoh
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.05.2009 21:58

Lainaus: Sähikäinen

olen taas väsyneenä jotain säheltänyt

Ei huolta, foorumi tekee itsekseen joskus tämmöisiä temppuja! Nickin voi kuitenkin korjata (niin kuin muunkin tekstin) Muokkaa -valinnan kautta.
Kirjoittanut: JapanGoth (Nimetön)
  • • Muokkasi: JapanGoth
  • Lähetetty: 13.05.2009 20:09
Se on ihan totta mitä Severana sanoi, ja myös se mitä sähikäinen sanoi. Hauskaa, että olette sitä mieltä. En mä kyllä oikeessa elämässä ole wnb:ksi haukkumista kuullut tossa yhteydessä, jossain foorumeilla vaan. Enkä tiedä, onko kukaan gootti tuollaista sanonut.
Kirjoittanut: Black_Wings (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.07.2009 18:03
ala asteeltahan se lähti kun tykästyin itekkin nightwishin musiikkiin ja sitä kautta löysin myös muita bändejä, tyyli on tullut siinä sivussa huomaamatta ja tyyli on kehittynyt siinä muutamassa vuodessa paljonkin nykyään pidän goottityylistä todella paljon ja osa ystävistänikin on innostunut tästä tyylistä
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2009 20:05
No ysiltähän se lähti. Aluksi pukeuduin bändipaitoihin ja sattuman kautta eksyttiin äidin kanssa Cybershoppiin. Löysin ihanan mustan paidan ja sitten sitä pidin välillä mustan hameen kanssa.
Sitten kun taas piti normaaleja kuteita, olin kummallisen epävarma itsestäni.
Kysyin eräältä palstalta asiasta ja sieltä tuli vastauksena: "Jos olet itsevarma bändipaidoissa ja goottimaisissa asuissa, mikset pidä niitä aina?" Siinä heräsi sellainen aivan, miksei-fiilis.
Myöhemmin kartutin vaatevarastoa ja lähes poikkeuksetta pukeudun mustaan.
Aluksi äiti sanoi, ettei halua mun pukeutuvan kokonaan mustaan, muttei ole ollenkaan vastaan. Kummitädinkin tullessa käymään totesi että "******llä on tällanen goottikausi" ja kummitäti tokaisi että hyvä että tyyli vähän muuttuu.
Koulussa on kehuttu vaatteita, vaikka tietysti ehkä vähän katellaan kummeksuen. Mutta ylypiä oon, jos kadullakin tuijottavat
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.07.2009 20:40
Tulipas kyllä pitkä vuodatus, saattaa hypähellä vähän asiasta kukkakeppiin mutta eiköhän se olennaisin tule esille jossain kohtaa

Mullakin lähti tämä härvääminen tossa yläasteen aikana. Jotenkin ihmeesti sitä vain ajautui goottimetallibändien musiikkia kuuntelemaan ja muutenkin vähän synkemmän musiikin pariin. (Ja silloin tosissaan mulla ei ollut tietoakaan että mikä ihime tää gootti nyt sitten on) Kavereiden kehumat massateinirytkyt vaihtui tummempaan sävyyn (mie en edelleenkä voi käsittää miten ihiminen on voinu pitää lantiomallisia farkkuja ja jotain epämäärästä vaaleaa hupparia :/ ), niittivöihin, mustiin hameisiin ja skeittikengät maihareiksi. Tiivistettynä ensin tuli musiikki, hiukset tummeni inasen verran ja sitten tuli tummat vaatteet. Entiseen en ole kyllä halunnut palata kertaakaan. *puistatus*
Ja kyllä tämä härväys vaatteiden ja musiikin kanssa muuttuu vähän kokoajan omanlaisempaan suuntaan (Ja en nyt "muuttumisella" tarkoita että yhtenä päivänä vaihtaisin goottirytkyt hopparivaatteiksi ja esimerkiksi Bauhauksen kuuntelemisen Cheekiksi ), nykyään tietää jo tarkemmin että mitä haluaa päällänsä pitää ja mitä synkemmän musiikin genrejä kuunnella, mie nimenomaan en halua lokeroitua tavallaan yhteen tiettyyn juttuun että esim että pukeudun cyber tyyliin ja kuuntelen vaan konemusiikkia. Miun mielestä on hyvä olla avoin ja sekoitella joitain juttuja hillitysti.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.07.2009 19:07
Alkoi oireet kutos luokalla eka. Musiikki muuttui, tuli nahkatakki ja irokeesi(lol ) Siitä eteenpäin musa muuttuikin jo koko ajan raskaammaksi ja vaatetus vaihtui pikku hiljaa enemmän ja enemmän.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit