Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2006 12:43
Olen tehnyt, mutta... En menis niitä kehumaan, olen mahdoton hätiköijä, nääs. Ei semmosia reuhkoja missään kehtaa käyttää.
Kirjoittanut: Nocturnia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2006 17:04
No tuota, en VIELÄ. Jossain vaiheessa tässä olisi kuitenkin tarkoitus ruveta tekemään samettipaitaa.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2006 20:57
Lasketaanko patakinnas vaatteeksi?
Satuin tuossa hetki sitten sellaisen tekemään.
Väriltään musta ja koristeltu valkoisilla, itse maalatuilla kalloilla.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.11.2006 11:29
Lainaus: MrLuckarin Lasketaanko patakinnas vaatteeksi?

joo, kaikki mitkä ovat kangasta ja ommeltuja ovat vaatteita
ainakin melkein...
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.11.2006 17:44
Mekkoja ja takkeja on tullut väännettyä kyllä, ja uusi takki on suunnitteilla täksi talveksi. Vanhojenpäiväksi (siitä on kauan) valmistui musta korsettiyläosainen samettimekko jossa oli tyllialushame...tilapäisessä mielenhäiriössä myin mekon kirppiksellä. Yyhh! No, ei se kyllä päälle mahtuisi enää kuitenkaan
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2006 14:48
Lainaus: Inle reuhkoja

Reuhkoja... xD Reuhkailu alkaa leviämään kohta pian täälläkin...?
Mutta kyllä ne sun tekemät mustat pehmohousut (ne missä on vihree resori) on ihan hyvät! Mä tykkään ainaki pitää niitä... Vaikka ne valuu...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.11.2006 15:16
mä oon tehny viitan ja pitsihihat yhteen mekkoon. ai hurja mut miun taidot riittäki enemmän raudan takomiseen. kjäh, sain luokan parhaan numeron aikoinani takomisesta, pojat jä kauas taakse. lälläslää.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.11.2006 22:04
Lainaus: Iiriva mut miun taidot riittäki enemmän raudan takomiseen. kjäh, sain luokan parhaan numeron aikoinani takomisesta, pojat jä kauas taakse. lälläslää.

heh, hienoa
olen kauan halunnu takoa oman miekan tai jonkun kynttilänjalan, missäköhän sellainen olisi mahdollista? tai siis opetella sellasta? onko kukaan kuullut mistään kurssista tms.?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.11.2006 22:35
Lainaus: Kuutar olen kauan halunnu takoa oman miekan tai jonkun kynttilänjalan, missäköhän sellainen olisi mahdollista? tai siis opetella sellasta? onko kukaan kuullut mistään kurssista tms.?

takomo rautakärpänen tekee myös kursseja ja olen ostanut siltä tosi nätin korun!
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.12.2006 12:11
antakaas neuvoa:

ostin käytetyn mutta niin ihanan hameen, joka on aavistuksen liian lyhyt. pituutta tarttis saada jotain 5 cm lisää. helman saumaa ei parane availla, sieltä ei lisäpituutta saa.. eipä tässä muu auta kuin kehitellä jatkopala jostain, mutta millainen? pitsiä, tylliä? kertokaapa se! ideoita otetaan vastaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit