Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.11.2006 21:00
Lainaus: Velvet Grey Osta kiinakaupasta. Esim Kampin putiikista löysin ihanaa liilahtavan pinkkiä kiinakangasta

kiitti vinkistä , muistatko minkä hintaista tämä kyseinen kangas oli?, ja onko sitä valikoimissa ihan koko ajan?, kun en varmaan ihan parilla lähiviikolla pääse sinne päin käymään.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.11.2006 21:21
Lainaus: Kuutar muistatko minkä hintaista tämä kyseinen kangas oli

En tarkalleen, mutta vissiin jotain 15e/m.
  • Lähetetty: 08.11.2006 16:50
ookei, no ei sitten niin kallista kun ajattelin.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2006 20:57
Suurimman osan vaatteistani teen itse Hameita on kiva tehdä nyt kehittelen paitaa :P
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.11.2006 18:24
Lainaus: Velvet Grey Ulkomaillakin maksaa kuulemma jotain lähemmäs 100e/m, tai ainakin näin eräs ystäväni kertoi kuulleensa, kun oli Riitalta pukukopin seittikankaan alkuperää tiedustellut.

....Oo' Voi herrantuuteli. Onneksi tykkään pitseistäni ilman noita verkkoja. Kukkaset käypi meikälle paremmin

Sain eilen lähestulkoon valmiiksi minun paidan ja vitsi se on hieno 80 senttiä on hihojen suun ympärys ja sisäpuoli on pitsitetty tummansinisellä pitsillä. Muuten se on (halpaa) mustaa joustosamettia, jossa on paneeli tummansinista samettia edessä. Plus tietenkin nyöritys
  • Lähetetty: 09.11.2006 18:36
Raivonkyynel, paitasi kuulostaa hienolta toi joustosametti/loimusametti on muuten tosi kiva kangas paitoihin, eikä edes kallista. Sitä on itekin tullut käytettyä, ihan tumman punaisena vaan ei täältäpäin ole nyt löytynyt. Harmittaa.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2006 01:34
Olen nyt tekemässä bondage paitaa Ja sain juuri noitamekkoni valmiiksi
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.11.2006 12:20
itse väkersin pienimuotoisen tyrnyyrin hameeseeni ja hunnun myös halloween-bileitä varten
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2006 14:26
hameet teen itse. jälki ei tosin kauhean läheistä tarkistelua kestä :/
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2006 15:01
Kiina- ja muitakin silkkejä löytyy vaikka millä mitalla Villisilkistä. Hinnat ovat vain kyllä sellaisia, että köyhempää heikottaa.

En tee vaatteitani itse, koska en osaa ommella ja olen liian kiireinen opettelemaan. Joitain tuunauksia olen kyllä tehnyt, suurin teokseni on violetti kuviosatiininen etupaneeli henkkamaukan korsettitoppiin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit