Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.11.2006 21:37
Osaisitteko neuvoa mitä väriä kannattaa käyttää pakkopaidan värjäykseen mustaksi ? Olis tarkoitus saada musta pakkopaita tyyliä täydentämään. (:
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.11.2006 12:20
minä teen aika useinkin.. nyt vaan sain aika halvan hoviompelijan niin voin keskittyä vain tekotukkatilauksiin
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2006 16:17
Chrystalis: Ei aavistustakaan, mutta oletko tehnyt sen itse vai ostanut jostain? Mistä olet sen mahdollisesti ostanut? Olen itsekkin jo jonkin aikaa pakkopaidasta haaveillut
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.11.2006 16:33
Lainaus: Chrystalis Osaisitteko neuvoa mitä väriä kannattaa käyttää pakkopaidan värjäykseen mustaksi ?

mustaa pesukoneväriä?
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.11.2006 22:03
Lainaus: SaMArA Chrystalis: Ei aavistustakaan, mutta oletko tehnyt sen itse vai ostanut jostain? Mistä olet sen mahdollisesti ostanut? Olen itsekkin jo jonkin aikaa pakkopaidasta haaveillut

http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=510

Sieltä löytyy se, mitä olen värjäämässä, vaikka onkin naamiaisasu-kauppa
Olen myös tehnyt erään itse. Ei kovin kaksinen tosin, nahkanyörit pistin hihoihin, jotta kestää. Eli ei ole se "perinteinen" solki-tyyli. Olen hirveän huono selittämää, mutta siinä on ~1,5m pitkät hihat, jotka saa kierrettyä takaa, ja eteen solmuun. Miksei toki taaksekin. (:

Lainaus: Iiriva mustaa pesukoneväriä?

Kokemukseni mukaan tuppaa levittymään epätasaiseksi. :'(
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 14:07
Lainaus: Chrystalis Osaisitteko neuvoa mitä väriä kannattaa käyttää pakkopaidan värjäykseen mustaksi ?

Lainaus: Iiriva mustaa pesukoneväriä?

Yritin värjätä sillä maastonvihreää vanhaa hamettani niin siitä tuli tummanvihreä. Neljä kertaa jaksoin sen värjätä, mutta sitten luovutin. Ei hyvää kokemusta ainakaan minulla. Johtuneeko sitten siitä, että väri oli jotain euromarketin halpis väriä. Ehkä jostain askartelu kaupasta saisi laadukkaampaa väriä?
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 22.11.2006 02:13
Lainaus: Kahleet Chrystalis Osaisitteko neuvoa mitä väriä kannattaa käyttää pakkopaidan värjäykseen mustaksi ?

Itse värjäsin yhden laukkuni ihan kangaskaupasta tilaamallani värillä. Kannattaa mennä ihan alan liikkeeseen siellä voivat värjätä/tilata sinulle väriä.

Laukku oli aikoinaan harmaa ja värjäsin mustaksi harmaan haalennettua.
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:40
Itse en vielä mitään ole duunaillut. Osittain siitä etten ole jaksanut, ja osittain siitä etten luota tarpeeksi omiin kykyihini. Omasta mielestäni melkein kaikesta tulee rumaa tai epäsiistiä, joten en kehtaisi käyttää niitä. Menisi rahat hukkaan..
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.11.2006 22:12
Mun mielestä olis niin kivaa osata tehdä vaatteita, mutta enpä osaa Sisko kyllä tekee ja harjoittelee kovasti ompelua, joten kun kehittyy, saa tehdä minulle mitä upeimpia vaatteita :P
Kirjoittanut: Roora (Aktiivi)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Roora
  • Lähetetty: 23.11.2006 22:23
Pari iltaa takaperin sain valmiiksi paidan (joka on minulla nytkin päälläni) ja se on ensimmäinen itse tekemäni vaate johon olen koskaan ollut tyytyväinen.
Olen ryhtymässä käsityö artesaaniksi joten tulen varmaan tekemään vielä paljon paljon vaatteita jatkosso

Itselläni on noista pesukone väreistä ihan hyvät kokemukset, ovat minulla toimineet moitteettomasti.
Paitsi että kun värjää mustalla/mustaksi niin kuminauhat muuttuvat oransseiksi xD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit