Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2011 22:44

Lainaus: SirMarylee

Suosittelen juurikin punaisille hiuksille tarkoitettua hiusnaamiota tai sitten nukkumaan tai muuten pitämään shokkipunaista hiusväriä yliaikaaa päässä, itsehän pidän noin 8tuntia, kun värjään

Ok, kiitos vinkeistä. Shokkiväreistä mulla on tosin hieman huonoja kokemuksia juuri sen leviämisen takia, mutta jos tulee joskus taas kokeiltua niin täytyypä kokeilla tuota pidennettyä vaikutusaikaa, jos siitä ei kerran todistettavasti ole mitään suurempia haittavaikutuksia.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.05.2011 09:22

Lainaus: Chuuko

Selaamalla pari sivua taaksepäin kyseistä topicia, löydät paaaljon keskustelua punaisesta hiusväristä, erilaisista naamioista ja kikoista joita tämän foorumin punatukat käyttävät

Mie en löytäny keskustelua punaisista hiuksista Olen varmaan sokea tai jotain..
Mutta juu, itse käytän hiusnaamioita. Eilen ostin jotain Masterin hiusnaamio juttua punaisille hiuksille, kunnolla sen nimeä en muista mutta se tuubi oli valkoinen ja leveä ja se oli sellaisessa pahvilaatikon tapaisessa, edessä oli reikä mistä näki sen tuubin. Ostin Hairstoresta, normaalisti 16 euroo, mutta näin että sinä oli ilmoitus "3 kpl hiusnaamioita 7e kappale" Eli jos oisin ostanut 3 niitä niin hinnaksi olisi tullut 21 euroo, koska jokainen olis ollut sitten 7 euroo. No, menin sitten niiden kolmen purkin kanssa kassalle ja vielä kysyin, että olivatko nämä sitten sen 7 euroo kappale, mutta sitten oli joku toinen tarjous ja ne naamiot olivatkin 4 euroa kappale Eli kannattaa mennä Hairstoreen niitä kyttäämään jos olis, itse ostin Ison omenan kaupasta. Lopputulos oli ihan hyvä, vois pitää puol tuntiakin kauemmin (sitä pidetään päässä 5-30 min) niin saattas tulla tooodella tummanpunaiset.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2011 12:25

Lainaus: Onnetontar

Mie en löytäny keskustelua punaisista hiuksista

Onnetontar, olet itse osallistunut kyseiseen keskusteluun, mikä löytyy tämän ketjun sivuilta 66-67. Sieltä kannattaa siis Contessankin vilkaista infoa, on sen verran tuoretta keskustelua ettei jaksaa alkaa kerrata.
  • Lähetetty: 08.05.2011 13:52
Kiitoksia, Onnetontar. Täytyykin Hairstoresta käydä kyttäilemässä, kun sellainen on sentään tänne pikkukaupunkiin eksynyt.

Juu löysin tuolta aikaisemmista jotain keskustelua punaisista hiuksista, mutta siellä ei kukaan kauheasti kertonut mitä värejä käyttää ja millainen lopputulos tulee mistäkin väristä.. Tosin, aika laaja aihehan se olisi tietysti mutta ottaisin mieluusti suosituksia vastaan, jos joku tahtoo tähän vielä kommentoida mistä olette saaneet ihan tulenpunaisen värin.

Mutta tosiaan, olen lukenut sen keskustelun läpi ja yritän olla toistamatta aiheita!
  • Lähetetty: 09.05.2011 08:19

Lainaus: Piiskansiima

mikä löytyy tämän ketjun sivuilta 66-67

Aivot narikassa, luulinpa taas että oli ihan oma keskustelu

Lainaus: Contessa

millainen lopputulos tulee mistäkin väristä

Mulla Live color XXL Hypnotic red väristä tuli tooosi ihana, enpä nyt tiiä oisko ollu tulenpunanen, miten senki kaikki näkee.
Ja vielä siitä Masterin hiusnaamio jutusta, ni kannattaa pestä päänahka aika huolella sitten, huomasin että mulla oli jäänyt sinne jotain ihme murusia siitä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.05.2011 12:41

Lainaus: Contessa

Tosin, aika laaja aihehan se olisi tietysti mutta ottaisin mieluusti suosituksia vastaan, jos joku tahtoo tähän vielä kommentoida mistä olette saaneet ihan tulenpunaisen värin.

Eiköhän tästä ole yhtä monta mielipidettä kuin käyttäjääkin, mutta minä olen luovuttanut kauppojen kestovärien suhteen. Niillä ei saa kunnon punaista, ja vaikka aluksi saisikin, se on parin pesun jälkeen oranssi.

Itse käytän shokkiväriä, Crazy Colorin Fire-sävyä. Se on aika karmiininpunainen, eli seassa on hivenen sinistä. Itse pidän väriä kaksi tuntia päässä ennen pesemistä, ja lopputulos on yleensä hyvinkin purppura, josta se sitten kuluu muutaman pesun jälkeen karmiiniksi. Vahva kuluminenkaan ei sen pienoisen sinertävän sävyn takia tee siitä oranssia, vaan lähinnä fuksian. Yksi purkki maksaa 7€ (mm. Cyber shop & Nitrobabe) ja itse värjään sillä koko tukkani kahdesti, vaikka ne ylttävät puoleen selkään. Toki tässäkin on eroja hiusten paksuuden suhteen ja niin päin pois. Itse en edes blondaa ennen värjäämistä, koska olen luonnostani punapää, ja punainen väri pysyy hyvin jo valmiilla punapigmentillä. Jos hiukset ovat luonnostaan tummat tai liukkaat, kannattanee blondata ennen värjäämistä.

Toki Crazy Colorilla on lämpimämpiäkin sävyjä, mm. Vermillion red on hyvinkin kirkas ja puhdas punainen. Väriskaalaa löytyy syklaamista korallinpunaiseen. Jokaisella pesulla väriä irtoaa kamalasti, ja kylppäri on hyvinkin pian pinkki, ellei väriä tajua heti huuhtoa pois. Itse en ole käyttänyt mitään kummempia hiusnaamioita, mutta sekä shampoo että hoitoaine ovat värjätyille hiuksille tarkoitettuja. Olen kyllä huomannut selkeän eron värin poishuuhtoutumisessa, käyttääkö tavallista shampoota vai värjätyille tarkoitettua, joten tavallisia en käytä ellei ole ihan pakko.
  • Lähetetty: 09.05.2011 19:02

Lainaus: Iiriva

Crazy Colorin Fire

Tuota olen myös itse miettinyt että alkaisin käyttää. Pystyyköhän sitä pitämään ns. värinpalauttajana? Että siis, ei blondaisi hiuksia punaisista (värjätyistä) vaan pitäisi sitä tököttiä päässä monta tuntia, niin tulisiko siitä sitä väriä vaiko ei?
  • Lähetetty: 09.05.2011 22:37
Onnetontar ja Iiriva, kiitos vinkeistä. Manic Panic teki kyllä ihan saman jutun tuossa että värjää kylppärin pinkiksi, eli siihen varmaan täytyy vaan minunkin tottua, täytyypä harkita tuota väriä. Koska se on totta, että kaupan vetyperoksidi-värit ei kyllä hiuksille hyvää tee, ja toisekseen muuttuvat kyllä samantien oranssiksi...

Pystyyköhän sitä pitämään ns. värinpalauttajana?

Mä ainakin kuvittelisin että jos on punaiseksi hiukset värjätty, kyllä siitä luulisi tulevan päälle ihan kunnolla väriä. itse ainakin toisen värin päälle, sellaisen pinkihtävän Manic panicin värin, jota nyt ei tunnu olevan enää olemassakaan, laitoin saman merkin Vampire redin ja se tarttui ihan täydellisesti. Pääasia varmaan on että se hius on vaaleaa tai se hius on "auki", periaatteessa. Ainakin mun kampaajani joskus selitti tästä, että nuo kaupan värit avaa hiuksen, mitä suoravärit (shokkivärit yleisesti) ei tee. Mullehan ei edes tartu enää kaupan värit koska hiukset on niin käsitellyt että hiuksen avaava väri menee vaan läpi tai jotain ihmeellistä...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.05.2011 23:37

Pystyyköhän sitä pitämään ns. värinpalauttajana? Että siis, ei blondaisi hiuksia punaisista (värjätyistä) vaan pitäisi sitä tököttiä päässä monta tuntia, niin tulisiko siitä sitä väriä vaiko ei?

Minullakin oli vielä äsken hiuksissani kaupan punainen kestoväri kun en ollut päässyt shokkiväriä hakemaan, ja sitten kun sitä sain, iskin sen ihan suoraan vaan, ilman vaalennusta, hiuksiini ja pidin sen 2 h mitä normaalistikin. Hyvin tarttui ja pysyy. Satavarmaa tämä ei kaikkien kohdalla ole, kun se tosiaan saattaa ihan riippua hiusten laadusta ja kunnostakin.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2011 07:22

Tuota olen myös itse miettinyt että alkaisin käyttää. Pystyyköhän sitä pitämään ns. värinpalauttajana? Että siis, ei blondaisi hiuksia punaisista (värjätyistä) vaan pitäisi sitä tököttiä päässä monta tuntia, niin tulisiko siitä sitä väriä vaiko ei?

Itellä on kaupan värillä värjätty violetiksi ja oon tähän päälle vetänyt shokkivärin, että on kirkkaampi. Hyvin toimii. Eiköhän punaisessa sama juttu

Pieni tukkakriisi tässä. Sivukaljut haluan takaisin, mutta pelottaa hieman paljonko tuota hiusta sitten jää. Tyvikasvuakin on jo mukavasti, mutta en oikein osaa päättää millä värillä värjäisi sen. Miettinyt semmoista alta musta ja päältä kohtuu vaalea.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit