Gootti.net

Hiukset (osa3)

Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2011 18:08

Lainaus: Iiriva

Hyvin tarttui ja pysyy

Jes! Monesti olen miettinyt että ostaisin Cybershopista sitä väriä, mutta enpäs sitten ole ottanut sitä. Heti kun pääsen sinne niin lähtee purkki Osaisko joku määritellä että kuinka moneksi kerraksi yksi purkki riittä kun on vähän alle olkapäiden olevat hiukset, ei ihan rintohin asti?

Lainaus: Layil

en oikein osaa päättää millä värillä värjäisi

Mulla vähän sama, en tiiä millä värillä värjäisin hiukset seuraavaksi. Kaipaisin vaihtelua hiuksiin, ollut punaiset jo yli puol vuotta, mutta kai mä näissä punaisissa pitäydyn. Mustaa väriä on latvoissa n. 5-10 cm ja siitäkin on tullut punaruskeaa kun on ollu niissä kaikkee punasta hiusnaamiota yms.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2011 10:31

Lainaus: Onnetontar

Monesti olen miettinyt että ostaisin Cybershopista sitä väriä, mutta enpäs sitten ole ottanut sitä. Heti kun pääsen sinne niin lähtee purkki Osaisko joku määritellä että kuinka moneksi kerraksi yksi purkki riittä kun on vähän alle olkapäiden olevat hiukset, ei ihan rintohin asti?

Se riippuu paljon hiustesi kunnosta ja tuuheudesta, mutta veikkaisin kolmea kertaa. Usein se ensimmäinen kerta imee kuitenkin väriä eniten ja sen jälkeen riittää ylläpito. Omat hiukseni ovat lapaluiden alle ja värjään niistä yleensä kerran koko tukan ja sitten kolmisen kertaa pienempiä värjäyksiä, joissa korostelen lähinnä väriä.

Firen suhteen kannattaa olla tarkkaavainen, sillä se on Cybershopin kysytyin väri ja täten myös kaikkein useimmiten loppu. Omansa saaminen kannattaa siis varmistaa hyvissä ajoin, eikä vasta iltaa ennen kriittistä tarvetta. Jos näin kuitenkin pääsisi käymään, ei hätä ole tämännäköinen, sillä Crazy Coloreita voi onnistuneesti miksata myös keskenään. Erikoinen ja makea tumma marjapuuronpunainen syntyi viikko sitten tämän katon alla sekoittamalla cyclamenia ja tangerinea.

T: Turun Cyberin entinen myyjätär
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.05.2011 10:59

Lainaus: Vaulderie

se on Cybershopin kysytyin väri ja täten myös kaikkein useimmiten loppu

Joo, sen olen myös itse huomannut. Nyt se on ollut aika monta viikkoa loppuneena. Kunhan sitä tulee lisää niin tilaan heti tai juoksen hesaan

Onhan mulla toki noita muitakin punasille hiuksille tarkoitettuja naamioita yms. Cutrinin sellanen hopea tuubi punaisille hiuksille oleva naamio on tosi hyvä. Ite tykkään vaan enemmän siitä shokkipunasesta (vaikka nää mun nykyset punaset ei ookaan mitkään luonnolliset, silti täytyy shokeerata lisää), niin pitää sit hankkia sitä Fireä

Cybershopin sitä mustaa Crazy coloria aattelin laittaa latvoihin, nää nykyset mustat latvat on tullu punaruskeiks, niin Crazy varmaan pelastaa jollain tapaa?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 15.05.2011 13:42
Mulla ei ikinä eläissäni oo ollut näin kauaa yks ja sama väri ku viimisen vuoden, n vuosi sitten oli se sininen letti jonka värjäsin kokonaan mustaksi ja leikkuutin polkkatukan ja se sit vaan kasvoi enkä keksinyt oikeen mitään uutta, niin tuhat kertaa ollut pinkki shokkiväri tai lila, purppura, vihree, punainen ym ja sit roikkunut jotain kirjavia rastoja letitettynä. Tai musta teippipidennys ja siinä jotain rastoja tai koko pää täynnä rastoja ym. Ei huvittanut taas laittaa samallaista sekamelskaa. Poistin sit värin mutten keksinyt mitään uutta tilalle Kuukauden verran piilottelin sitä kuirunharmaata blondia irtolisäkkeiden ja loxien alla ja lopulta leikkasin itse etuhiukset ja läiskäisin punaisen värin, siinä Ninnuskan kesätukka...
Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.05.2011 23:32
Onko jollakulla kenties kokemusta, tarttuuko tuo Crazy color ilman vaalennusta jos on vaalea pohja luonnostaan? Kun en ole jotenkin hoksannut miten ainoastaan tyvikasvun pystyy luontevasti vaalentamaan?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2011 23:57

Lainaus: Contessa

Onko jollakulla kenties kokemusta, tarttuuko tuo Crazy color ilman vaalennusta jos on vaalea pohja luonnostaan? Kun en ole jotenkin hoksannut miten ainoastaan tyvikasvun pystyy luontevasti vaalentamaan?

No se riippuu tietenkin siitä, oletko laittanut Crazy Colorisi vaalennetulle tai värjätylle pohjalle vai onko siellä alla pelkkä oma väri. CC ei nimittäin näytä ainakaan tällaisessa perusmaantieblondi-juurikasvussa samalta kuin sitten muussa hiuksessa joka on käsitelty myös tujummilla aineilla eli ero näkyy kyllä. Ei sitä tyvikasvua tarvitse mitenkään luontevasti vaalentaa, kun päälle lätkii shokkiväriä niin sitten on kyllä koko tukka sitä samaa sävyä vaikkei olisikaan vaalentanut koko lettiä. Kyllähän siinä tyveä vaalennellessa lähtee väriä muualtakin kuin vain siitä tyvikasvusta mutta väliäkö hällä. Minulla on esimerkiksi tuossa profiilikuvassa CC:n Fire laitettuna niin että vaalensin aina vain tyven.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2011 10:24
Täällä on näköjään juuri sopivasti keskustelua punaisesta väristä niin voinkin sujuvasti jatkaa kysymällä, että mikä olisi hyvä (ja mielellään budjettirajoitteisen opiskelijan kukkarolle sopiva) värinaamio punaisuuden tueksi. Onnetontar tuon Cutrinin jo mainitsikin, mutta muita? Tähän asti punainen on lähtenyt päästäni kuin hauki kaislikosta ja värinaamioista ainakin Wella todettu suunilleen yhtä toimivaksi jos ketsuppia hieroisi hiuksiinsa..

Tiedän kyllä senkin vaikuttavan, ettei minulla ole luonnostaan hiuksissani hitustakaan punaista pigmenttiä ja viimeksi yläasteella yrittäessäni olla punapää, turhauduin alta aikayksikön. Nyt olen päättänyt kuitenkin olla kärsivällisempi.
Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.05.2011 11:44

Lainaus: P-M

Wella todettu suunilleen yhtä toimivaksi jos ketsuppia hieroisi hiuksiinsa..

Hyvin sanottu, oon todennut ihan saman. :'D Jos menisi saunaan sen kanssa, toimisikohan paremmin. Jotkut naamiot ainakin mainostaa sitä... Ainakin joku laittoi aikaisemmin jo tällaisen linkin URL , noita kuulemma löytyy muualtakin ja monet sanoneet toimiviksi. Itse en ole vielä kokeillut mutta hyvää palautetta on ainakin saanut. Ilmeisesti kaikki värihoidot maksaa suht paljon, tai no onhan se hintakin aika lailla makuasia, mikä on kallista kenellekin, mutta eipä ole mulla ainakaan tullut vielä vastaan mitään halpaa ja hyvää värinaamiota.

- Piiskansiima, kiitos infosta.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.05.2011 14:13
Joku puhui jossain välissä suoravärin sekoittamisesta suoraan hoitoaineeseen ja käyttämään sitä Color Maskin sijaan punaisen sävyn ylläpitämiseksi.

En osaa ottaa kantaa hirveästi punatukkakeskusteluun, sillä en ole koskaan hiuksiani värjännyt punaisella.
Toimisikohan joku noista konsteista mustan värin ylläpitämiseksi, en nimittäin viitsisi joka kerta värjätä koko lettiä mustaksi, pelkän juurikasvun vain.

Odottelen jo innolla sitä päivää, kun oma päänahka sanoo tenän tälle värjäilylle. Kaikkai kauhutarinoita on tässä tullut kuultua lähiaikoina turpoamisista ja kirvelyistä. Jee.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2011 16:19

Lainaus: Chuuko

Toimisikohan joku noista konsteista mustan värin ylläpitämiseksi

Luulisihan sen toimivan jos laittaa mustaa suoraväriä pituuksiin piristämään mahdollisesti haalistunutta mustaa ja sitten kestovärillä vain tyvikasvun verran. En kyllä takuuseen mene kun en ole omalla päällä tuota kokeillut mutta luulisi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit