Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Cybergootit

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2011 15:36
Kävin näitä keskusteluaiheita läpi ja huomasin keskusteluja mm. steampunk -tyylistä. Nyt kuitenkin haluaisin saada cybergootit ruudun ääreen, sillä haluan mielenkiinnosta kuulla teistä. Esim. Millainen tukka teillä on? Mitä erikoisuuksia käytätte pukeutumisessanne? Hame vai housut? Gogglet tai maskit? Mistä hommaatte vaatteenne? Minkä merkkisistä vaatteista eniten pidätte? YMS.YMS.YMS.
Nyt cybergootit volyymit täysille ja kertokaa teistä!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.04.2011 18:43
En nyt tiedä oonko cybergootti, mut jotain vaatetta jne löytyy. Gogglet koristaa TV-tasoa. En ole niitä käyttänyt päässä kuin kerrain. Jotain vaatetta sitten löytyy. Suurimmaksi osaksi Cyberdogia. Sen lisäksi löytyy plastik wrapilta ja battery organicilta vaatetta... Lip serviceä tietty. Futurstaten paita löytyi joskus, mutta myin pois. Neonvärisiä karvasäärystimiä löytyy myös ja päässä on yleensä rastaa tai shokkiväriä tai sivukaljua.
  • Lähetetty: 01.06.2011 03:01
Noniin hienoa! Itse pidän cyber tyylistä ja jokseenkin hakeudunkin siihen pukeutumisellani ja ulkonäölläni. Kuitenkin joskus kun on laiska niin ei aina niin täydellistä cybergoottityyliä saa aikaan vaan jotain kevyttä siihen suuntaavaa. Mutta rastoja on tullut tehtyä ja pidettyä, tosin tällä hetkellä olen ollut ilman sillä päänahkani kärsi niistä aikalailla. Gogglet on otsalla usein ja karvasäärystimet päivittäin! Nykyään käytän lähinnä hameita ja reikälegginsejä joiden alla yleensä jotain kirkkaamman värisiä legginsejä (neon vihreä, punainen...) ja ne paistaa sitten kivasti sieltä alta Jos rahaa olisi, toteuttaisin tyyliäni luultavasti paaaaljon paremmin, mutta rahantulo on melko harvinainen näky tämmöisen ikiopiskelijan elämässä.
Olen tässä miettinyt että onko tällä sivustolla cybergootteja, sillä kaikilla ei ole kuvia josta osaisi esim. päätellä. Nyt siis kaikki kertomaan olemassaolostanne tänne!
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2011 21:53
Jaa-a, itse en ole cybergootti, tuskin edes gootti vaikka siksi sanotaan. Tosin cyber on kyllä tosi ihana, en ole koskaan nähnyt cybergoottia, joka on tosi harmi Olisihan se mukava omistaa loxeja yms. Kaikki semmoset karvasäärystimet, neonvärit mustan värin kanssa, gogglesit, loxit ja sellaset on tosi ihania! Joku päivä mä vielä semmoset putkilolisäkkeet hankin, lupaan sen!

Mistähän satutte ostamaan neonväriset legginsinne yms. paidat ja sellaset? Mun silmään ei oo iskeny vielä täydellisiä neonvärisiä, vaan sellasia pastellin tapasia ja semmosia.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2011 23:43

Lainaus: Onnetontar

Mistähän satutte ostamaan neonväriset legginsinne yms.

No nythän on värien käyttö muodissa eli kirkkaita värejä tuntuu pursuavan ihan peruskauppojenkin sukkaosastoilla. Köyhä voi myös kikkailla sukkiksista saksien avulla kätevän paidan topin/korsetin alle.

Profiilisivun kuvassa on jotain kyberintapaista yritelmää, loxia ja gogglea ja tuollaista. Nämä menee mulla aina vähän kausittain, ja kyllähän cyberiä olisi taas kiva harrastaa kun tukkakin on jälleen shokkivärinen mutta homma vaatisi hieman uusia ideoita ja investointeja vaatteisiin. Ja loxeihin, rakastan muoviputkitukkaa!!! Sen sijaan en voi sietää mammutinjalkoja (karvasäärystimiä ), varsinkaan platformien kanssa puettuina.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.06.2011 15:40
Itse jonakin Cyber/industrialgootin sekoituksena voi todeta, että jopa prismasta löytyy neonvärisiä sukkahousuja, legginsejä yms.
Piiskistä komppaan siinä, että kunnon muovitukat on ihania ja rastat mikäli on kunnon rastat eikä nirunarumötkylät Ite on tässä sinisen tukan metsästys alkanut ja pitäis iskee värinpoistoa päähän, tilata loxia ja kuitua, jotta saa uuden muhkun tukan
Itse taas rakastan karvasäärystimiä talvella, koska ne on täydellisen lämpimät ja jos ne on oikean muotoiset (eli levenee alas ja yltää polven alapuolelle ja hieman laskostuu alaspäin) ne on erittäin tyylikkäät. Perus mortician karvasäätystimet ovat aika hirveitä muodoltaan ja pituudeltaan tälläselle ylipitkälle honkkelille Ja itse ompelemalla ne tuli halvemmaksi, metri kangasta ja 4 saumaa tadaa.
Kirjoittanut: D_D4 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.06.2011 09:16
Itseäni pidän cyber/industrialgoottina. Opiskelijakin, kun vielä olen on tuo vaatteitten etsiminen vielä hankalempaa kuin yleensä, kun rahatilanne poikkeuksetta on PA. Joten älynväläyksen kautta voittoon. Toimin tällä hetkellä pari vuotta toiminnassa olleessa Golgotha Reaper nimisessä keravalaisessa gothic-ebm-industrial projektissa (genre luokitelma rakkaan karvan alle 2m pitkän laulu solistimme suusta) ja tuo solistimme kun tykkää vaihtaa vaatekaappinsa sisältöä niin usein niin minä siinä sitten autan ja otan parilla kympillä aina useita housuja, paitoja ja takkeja mitkä ovat käyneet pieneksi tai muuten vain liian vanhaksi. Jos jokin ei miellytä minua niin kauniisti maalit, sakset, niitit, d-lenkit ja kaikki muut maholliset tuunaus vehkeet kauniiseen kätöseen. Tällä hetkellä vanhoista ilotulite suojalaseista on tulossa hyvää vauhtia gogglet. Rahapulaakin enemmän tätä meikäläisen vaatteitten etsintää hankaloittaa se että, vaikka olenkin poika on kuitenkin oman imagon rinnalla pidettävä myös bändin imagoa yllä, joka sisältää luonnollisen mustan värin runsauden lisäksi myös neon vihreetä ja keltaista, jota en pistä ollenkaan pahakseni. Kyseiseen värimaailmaan on tullut törmättyä tällä hetkellä vain Backstreetissä, Kampin Morticiassa ja Cybershopissa ja hinta luokka on liian korkealla tähän budjetti loveen, joten oma kustanteet kehiin vaikka jälki ei aina mitään hirveen hyvää ookkaan. Persoonallisuutta kyllä riittää senkin edestä
  • Lähetetty: 29.06.2011 12:50
Joo opiskelijana on tyyliään hieman hankala toteuttaa kun rahaa tulee lähinnä kesätöistä, ja niitäkin tarvitsee muuhunkin elämiseen joskus kuitenkin saattaa jostain tavallisista kaupoistakin löytyä jotain ihan muutamalla eurolla. Ja neon vihreät legginsit bongasin Keskisiltä joskus! Olen ajatellut tuunata vanhoja vaatteitani cybertyylisiksi kun vain joskus saisi aikaiseksi Syksyksi olen ajatellut että tekisin kuiturastat mutta saa nähä missä vaiheessa sitäkään ehtii. Olisin aloittanut jo aikaa sitten mutta ei ole ollut rahaa tilata kuitutukkaa josta sitten tehdä Surullista tämä elämä ilman rahaa, mutta sitten kun valmistun insinööriksi niin hommaan semmoisen paikan josta saan niin paljon palkkaa että voin ostella hirmuisesti kaikkea cyberkivaa
Kirjoittanut: illegalll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.07.2011 17:12
Mie olen aika laimee cyber, koska raha. Mutta siniset hiukset miulla on, ja vaikka niiden ylläpito on tosiaan sieltä jostain, niin en niistä luovu! Ompelukoneen kun saisi niin.... Sitten vois vaatetta tehdä, koska taitoa kyllä löytyy.
  • Lähetetty: 08.07.2011 12:12

Lainaus: illegalll

Mie olen aika laimee cyber, koska raha.

se ärsyttävin ja pahin haitta oman tyylin toteutuksessa! : ( (mitä olenkin jankuttanut tässä melkein jokaisessa viestissä ). Jos olis rikas....
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 jäsentä (Gothicsoul). Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!