Gootti.net

Cybergootit

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2012 01:49

Lainaus: Randelin

mistä kaikki hienot loxiputkilopäät ja muut cyber-ilmestykset hankkivat vaatteitaan?

Morticiastakin saa nykyään cybertyylisiä vaatteita, niitä on ennen siellä ollut aika vähässä.. Mutta cyberdog on myös mahtava sivusto josta voi tilata erikoisia ja hienoja cybervaatteita ja muuta cybertyylistä tavaraa (cyberkoruja, -koristeita, -keittiötarvikkeita, yms..). Blackgroupilta ja satunnaisista liikkeistä, joihin on vähän vahingossakin törmännyt, niin on löytänyt näitä vaatteita. Sitten on näitä cryofleshiä ja futurstatea, mutta itse en ole hankkinut kun ensimmäisenä mainituista. Itse hommailen niitä vaatteita mistä sattuu, varsinkin kun rahatilanne on ollut hieman huono näin lähiaikoina, että ihan joltain torilta tai perus h&m:ltäkin on löytänyt jotain paitaa tai hametta minkä kanssa oon pukenut jotain muuta cyberimpää lisävarustetta, kuten goggleja tms.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.11.2012 07:16
Kai tää jo jossain triidissä on jaettu, mutta laitataanpa kuiteskin kun tää on niin hauska:
http://memegenerator.net/Pompous-Cyber-Cat
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.12.2012 19:26
Onko teidän mielestänne cyber muita johdannaistyylejä kalliimpi toteuttaa? Olen tottunut hankkimaan kuteeni kirppareilta, eikä siellä tunnu hirveästi sen suuntaista härpäkettä myynnissä olevan. Harmillista, sillä cyber kiinnostaa ihan siinä missä kaikki muutkin. AnimeConista hankin joltain myyntipöydältä halpisgogglesit, ja Sokkarilta onnistunut löytämään neonvärisiä kivoja leggareita vaan mitään yläosa-alaosalinjalla en koskaan näe helpohkolla hinnalla lähtevänä. Vai? Kertokaa, ihmiset.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 19.12.2012 03:06

Lainaus: Capitaine Ina

Onko teidän mielestänne cyber muita johdannaistyylejä kalliimpi toteuttaa?

Mjääh.. enpä usko. Ellei sitten halua jotain erityistä merkkivaatetta. Luulisin, että naisille tuo on vielä helpompaa kuin miehille. Kalleinta kait lienee hommata kengät ja se letkutukka. Itseasiassa kengilläkään ei liene väliä, jos tykkää käyttää niitä parinkympin karvasäärystimiä. Ei kai siinä sitten muuta kuin neonväriset sukkahousut ja vastaava paita. eBaystä puolinaamari postikuluineen 2-3€ ja gogglesit, joista kait joutuu noin kympin maksamaan. Alaosaksi käynee joku perus musta hame ja yläosaksi musta toppi jollain neon printillä. Jos siis ei halua jotain Lip Servicen tai Cyberdogin arvokkaampia vaatteita ostella. Eikö tuo oo jo siinä?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.12.2012 12:25

Lainaus: emanon

Mjääh.. enpä usko. Ellei sitten halua jotain erityistä merkkivaatetta. Luulisin, että naisille tuo on vielä helpompaa kuin miehille. Kalleinta kait lienee hommata kengät ja se letkutukka. Itseasiassa kengilläkään ei liene väliä, jos tykkää käyttää niitä parinkympin karvasäärystimiä. Ei kai siinä sitten muuta kuin neonväriset sukkahousut ja vastaava paita.

Voi hirveä millaisen kuvan cybergooteista tästä aiheesta saa. :[ karvasäärystimiää, henkkamaukan räikeitä sukkiksia, letkutukka? Mitä sateenkaarioksennusta, yäh. Ja käyttäähän noita värioksennussukkiksia tavalliset pennutkin, ei ne musta mitenkään erikoisen cyberia oo.

Mun mielestä räikeänkin tyylin voi toteuttaa hyvällä maulla. Värejä yhdistellään itse asiassa aika vähän, liian paljon näkee vaan neonpinkkiä tai -vihreetä tehostevärinä. Se on aika tylsää, varsinkin jos koko outfit on kuin suoraan Lipparin katalogista. Hopea olisi helppo lisä monen cyberin tyyliin.

Mee goottikirppikselle (facebookkiin), sieltä löytyy 8) huuto.net ja ebay on myös ystäviä. Merkeistä jo edellämainitut Lip service (tietyt mallistot), Cyberdog, mutta myös vaikkapa Futurstate, SDL, Sektor1 ja Artificial Clothing on huippuja. Ite tykkään enemmän semmosesta "corporate cyber"-tyylistä kuin jostain scene kid-pesukarhulookista.

Kengät kai sitä tulee kalliiksi, jos haluaa ostaa jotain muuta ku Demoniaa. Pleaserilla ei oikein kunnon plattareita ees ole. Mulla on 8 paria plattareita, jotka on maksaneet yhteensä noin tonnin. New Rockeja ja Pennangalaneita, näiden laatu on ehottomasti paras.
Oon ite aika kitsas ostamaan vaatteita uutena kaupoista, kun tiedän että vähän vaivaa näkemällä löydän aina netistä saman rytkyn halvemmalla. Eipä niitä kauppoja kyllä täällä pohjoisessa oikein olekaan.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2012 20:22

Lainaus: emanon

Riippuu, mitä pitää kalliina. Mulle yli 50 euron vaatteet on tosi kalliita, jos niissä ei ole mitään erityisiä yksityiskohtia. Minulle on periaatteessa ihan sama, mistä kukin cyberjöötti vaatteensa ostaa, vaikkapa sieltä Seppälän neonväristen vaatteiden seasta(josta muuten itsekin osan vaatteistani ostan, mutta suosin kuitenkin näitä "goottivaatemerkkejä"). Yhtä paljon voi olla cyber Seppälän vaatteissa kuin niissä kalliissa Cyberdogin vaatteissa. Se on asenteesta kiinni se Tietenkin jos kauhean yksityiskohtainen cyber tahtoo olla, niin asia erikseen. Loxit eli nämä putkihiukset eivät nykyään maksa kovinkaan paljoa, jos ostaa tyyliin Morticiasta tai Rockjetistä (maksavat n. 35e kaks punttia). Lisäksi kaikki uv-valossa hohtavat asusteet sun muut voivat maksaa tosi paljon eli kannattaa huuto.netistä kurkkailla ja tosiaan tuo Goottikirppis Facebookissa on ylihyvä!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2013 23:35

Mun mielestä on kyllä kalliimpi toteuttaa. Itse olin nimittäin aiemmin enemmänkin viktoriaanistyylinen gootti tai joku muu vastaavanlainen ja sillon niitä vaatteita löytyi vaikka mistä ja kuinka halvalla. Monesti löytyi vaikka sopivaa kangasta oleva hame, jota sitten ehkä vähän muokkasi vielä paremmanlaiseksi ilman ylimääräisiä lisäkustannuksia. Cyber tyylissä taas yrittää etsiä sellaisia platform saappaita, että kuitenkin pystyy kävellä niillä arkisin (eli minun tapauksessa joku korkeintaan 5 cm pohjalla varustettu), mutta niitä ei alle 100 eurolla löydä ja noin paljon ei tällä opiskelijalla ole varaa maksaakaan niistä. Jotenkin se cyber tyyli tuntuu tarvitsevan enemmän kuin joku yksinkertaisempi goottityyli, että se näkyisi ulospäin mitä tyylilajia edustaa. Esimerkiksi (varmaan aiemmin mainitsemanikin) cybertyylinen bolero maksoi morticiassa 120 e.. : ( pienetkin asiat tuppaa olemaan tässä asiassa hyvin kalliita. Nettikirppiksiltä ja -huutokaupoista on joskus löytynyt cybervaatetta, mutta nekin kaikki minun näkemät ovat maksaneet lähes saman verran kun kaupasta ostettunakin..

(pahoittelen jos on epäselvää tekstiä tai lauseista ei ymmärrä mitä haen, tänään on hieman sanavarasto kadoksissa)
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2014 18:12
Osaisiko kukaan sanoa, mistä saisi hankittua cyberloxia Suomesta? Ei viitsisi alkaa ostelemaan Cyberloxshopista, kun Paypalin kanssa pelaaminen on niin rasittavaa.
Kirjoittanut: darkyogi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.12.2014 14:52
Kaikkia moninaisia kommentteja en ihan tarkkaan lukenut, mutta jaksaisikohan joku avustaa( ja rautalangasta vääntää)
Itsellä jonkintasoista hyvin ei-specifikoitua metalli/gootti-identifikaatiota, tarkoittanut tähän asti lähinnä mustiin pukeutumista ja satunnaisesti jotain koruja, mutta uusi vähän mielenkiintoisempi look ollut mielessä. Jotain semisti erikoista, mutta ei liian far-out kuitenkaan =D
Steam-punkkia lähinnä kelaillut, löytyykö Suomesta missä määrin miehille sopivaa SP-asustetta tai mitä euroopassa olevia kauppoja olisi suositella?
Entäs industrial/cyber linja, mistä miehenä aloittaa ja miten on kledjuja Suomessa saatavilla?
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2015 13:20
Kyllä tyyliin kuin tyyliin saa uppoamaan rahaa. Uskon, että luovalla asenteella ja runsaalla DIY- henkisyydellä voi luoda kelpo cybergootti- asukokonaisuuksia. Myös kirppisten kiertely - sekin vähän "mitäs tästä saisi modattua"- meiningillä voi kannattaa. Näin säästää sievoisia summia. Lisäksi cybergootteilussa on aika hirveästi liikkumatilaa. Luulisi, että ko. tyyli antaa huimat mahdollisuudet ihmiselle, joka tykkää näperrellä kaikkea itse.

Darkyogi: jos netistä viitsii tilailla niin ainakin Draculaclothingilta löytyy myös miehille kivoja steampunk-henkisiä vaatteita ja muuta härpäkettä. Riippuu tosin varmaan siitä, että millaista stemupunkkia haeskelee... mutta perusasusteita tuolla on.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit