Gootti.net

Cybergootit

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.07.2011 18:46
Sitten kun tietää mitä haluaa, niin halpoja löytöjä voi tehdä koluamalla iltansa ratoksi useamman ulkomaalaisen goottikaupan alennus-osion sekä eBaytä. Parilla-kolmella kympillä löytää kyllä usein haluamansa housut, paidan, hameen tai tukkalisäkkeen, jos vain jaksaa tarpeeksi pitkään etsiä. Luottokorttihan tuota varten kannattaa olla, mutta nehän myöntää noita jo opiskelijoillekin ilmaiseksi.
Mulla toi tyyli on jotain rivetheadin ja cybegootin välillä. "Saksagootiksi" tuo Syn/\psin Kalle minua haukkuu, kun on usein ollut esimerkiksi tätä huivi, gogglesit ja rastalisäke systeemiä päässä. Glowstickit on kanssa bileissä kivoja
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2011 03:04
joo niitä melko yksinkertaisia vaatteita olen kans löytäny penkomalla kaikkea mutta tällä 20 sentin rikkaalla kukkarolla ei paljoa ostella mitää ihania cyberdogin vaatteíta Jouduin jättämään kesätyöt lääkärin käskystä joten tosiaan pitää ootella että koulut alkaa eli 1.8. jolloin koulumatkatukea alkaa tulla niin siitä sitten voisi riittää edes johonkin vaatteisiin
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2011 22:26
Hei loxiputkilopäät, auttakaa minnuu. Mulla on paksut hiukset jotka yltää n. rintoihin asti ja on loxit jotka kiinnitetään ponnarilla, ne ei ole kovin "tuuheat". Mä en oikein tiedä, miten saisin ne saparolle ja näyttämään hyvältä ilman, että mun hiukset näkyis alta. Vinkkejä? Nutturaa oon yrittäny muttaku ei meinaa siltikään mennä kunnolla ja saparoitaki oon kokeillu, muttaku neki pyrkii jostain kohista aina näkymään
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.08.2011 11:33
Kannattaa tehä kaks saparoo ja kierittää niitten ympärille omat hiukset ja noh... tehä paksummat loxipidennykset! : D
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2011 15:12

Lainaus: Onnetontar

Mulla on paksut hiukset jotka yltää n. rintoihin asti ja on loxit jotka kiinnitetään ponnarilla, ne ei ole kovin "tuuheat".

Voi apua ei... Loxien pitää olla tarpeeksi tuuheat jotta ne näyttävät hyvältä, pari rimpulaa putkiloa roikkumassa siellä sun täällä näyttää ihan armotta kamalalta ja vähän sellaiselta säästölinjalla mennään -epätoivoiselta. Jos nutturoista meinaa tulla liian paksut, voi tehdä vaikka niin että kierittää tukkaa nutturalle vain kierroksen tai pari ja loput latvat pinnittää pään myötäisesti nutturan alapuolelle, ja tämä koko höskä jää sitten loxien taa piiloon.
  • Lähetetty: 05.08.2011 18:33

Lainaus: Piiskansiima

Loxien pitää olla tarpeeksi tuuheat jotta ne näyttävät hyvältä

Täysin samaa mieltä, säästöpossu ei :/
Heh, onkin ollut ajatuksena myydä ne pötkylät ja ostaa tilalle mustavihreät jotkut kivat rastat, vieläku löytäis jostain kivat. Jos Back streerillä vielä ois myynnissä niin olis toosi kiva
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.08.2011 19:51
Itse oon myymässä loxia pois aika isonkin ryppään, jos haluat noihin lisäkkeisiis lisäystä
  • Lähetetty: 05.08.2011 20:06
Muuten hyvä, muttakun yritänpä mielummin hainhammas klipsi rastoja ettiä, ku ovat ni käteviä
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2011 18:15
Hiustyylini on futuristinen megavalkoinen pystytukka. Hameita juu ei. Lisääntymisvälineet tosin ovat eri mieltä hamekielteisyydestäni varsinkin kesäisin. Kahdet gogglesit omistan. Käytän harvoin, lähinnä talvella. Mustat kapeat housut tai pillifarkut, paksupohjaiset kengät ei tosin ihan 70's Kiss paksuudella. Cybervestejä löytyy parit, joista tykkään. Kumipiikkikoruja saatan myös joskus käyttää. Tyylini on suht omaa mixiä fiiliksen mukaan. Ei sekään ole kivaa, jos kaikki olisivat suoraan goottikaupan syyskuvastosta reväistyjä.

On pitkälti identiteettikysymys, miksi haluaa luokitella itsensä vai haluaako miksikään.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2011 20:31
Joo eli raha on aika yleinen syy siihe, ettei saa omaa tyyliään silleen kokonaiseksi.

Ite olen aina rahapulan aikana näprännyt kaikkeä ite. Kuten esimerkiksi vanhoista sukkiksista tuli kiva toppi korsetin alle. Paitsi jos tietenkin olet `peukalokeskellä kämmentä` tyyppi niin ei siinä mitään.

Mutta yksinkertaisesti: cyber awwww...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit