Gootti.net

Cybergootit

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.11.2011 22:37
^Suosittelen kyllä tuunaamaan itse tai tilaamaan jotain sellaista gearii jota ei ole ihan joka toisella cybertyypillä - siinäkin dresscodessa on alkanut muodostua jo jonkinlaisia stereotypioita. Ainakin jos haluaa selkeästi erottautua. Itselläni on plani joka ei todellakaan ole ihan sitä perusjuttua, en viitsi vielä paljastaa kun homma ihan kesken.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2011 23:07
Omat karvasäärystimeni meni tosi huonoon kuntoon ja näyttivät jo niin huonoilta, että kävin ostamassa mustaa karvakangasta ja tietysti leveää kuminauhaa, jonka päälle löytyi kotoakin mustaa kangasta. Niistä loihdittiin äidin kanssa karvasäärystimet ja tuli tosi hienot. Ovat vähä parempaa karvaa kun se mitä niissä mortician karvasäärystimissä oli, joten uskon niiden kestävän kauemmin.

Maskin hommasin EMP:ltä jokunen aika sitten, mutta siitä pitäisi yksi nauha kiristää kun heti kun paketin avasi niin eiköhän tuo miekkonen venyttänyt sitä turhan kovaa laittaakseen sen päälleen niin sittenhän sen nauha katkes
Kirjoittanut: RaveRipuli (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.12.2011 07:31
Muutama hyvä verkkokauppa, jos kaipaa ideoita:

Allycatmetalware

X-tra-x

Vanderbylia
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.12.2011 12:06
Onks X-tra-X skarpannu tilausten toimittamisen ja asiakaspalvelun suhteen siten että sitä vois oikeasti suositella?
Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.12.2011 14:10
Viime aikoina useampi X-tra-X-tilaukseni on kyllä tullut perille jopa oikean kokoisena. Tosin nykyään pyrin olemaan tilaamatta noita jotka eivät ole varastossa, jostain syystä niiden kohdalla on tullut mulla ongelmia. Vaihtelevaa se tietty varmaan on vieläkin, ehkä olen vain ollut onnekas...
Kirjoittanut: riotstar (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.12.2011 16:28
Olen itsekin kiinnostunut cyberista ja lähtenyt toteuttamaan tätä tyyliä. täysin nollasta koska vaatekaappini ei koskaan ole ollut värien täytteinen paikka.
Omat hiukseni on toistaiseksi kyllä jotkut sekasikiönharmaanvaaleat, joista oisi tarkoitus saada harmaa-liilat. Vaiheissa on myös turkoosi rastaperuukki sekä musta, mutta rahatilanteen vuoksi on hieman kesken kummatkin. Loxejakin tahtoisin mutta niiden laittaminen on vielä isompi kysymysmerkki...

Vaatteita olen pyrkinyt ostamaan ihan kirppiksiltä (koska raha), mutta olen myös ihan netissä kuolaillut ja haaveilut parista housuista sekä paidoista. Hame vastaan housut tilannetta minulla ei ole, koska kummatkin käy.
Goggleseja omistan tasan yhdet kappaleet vielä toistaiseksi, mutta heti kun tilaan lisää kuitua niin kyllä yhdet gogglesit voisi samaan pakettiin pistää.

Niistä maskeista! eBaysta löytyy kelpo hintaan pvc maskeja mutta itse kun omani tilasin tuli hieman reilulla mitoituksella jonka takia kumilenkkejä täytyisi lyhentää. Jos taas tilaaminen ei innosta niin helpostihan tuollaisen maskin itse tekee.
Kirjoittanut: AngelsFallFirst (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2011 19:52
Vähän 50/50 tuo cybergootti. On mulla joitain vaatteita ja rastat löytyy, mutta en nyt sanoisi olevani cybergootti. Joitakin vaatteita olen myös itse tehnyt, mutta en sen enempää.
Kirjoittanut: TiefsterWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2011 21:09
Mitenkäs teille fellow cyber gooteille maistuu tanssiminen? Konemusiikkiin kun yleensä tuo tanssi aika läheisesti liittyy, ja (ainakin Saksassa) tuo industrial dancing näyttäisi aika suosittua olevan (jos et tiedä mitä se on, etsi youtubesta..).

Itse tulee aina joskus katseltua toisten videoita ja joukosta löytyy tosi hyviä tanssijoita, ja tietysti pitää kuvainnollista hattua nostaa niille huonommillekin, koska itsellä ei olisi pokkaa lähteä keskustaan tanssaamaan.. ja lataamaan syntynyt video youtubeen. Joillakin nettisivuilla vieläpä kiertää yksi video, jossa saksalaiset nuoret tanssii jossain sillan alla, ja tälle videolle sitten kaikki kimpassa naureskelee niin Suomessa kuin ulkomaillakin..

Mutta mites on, tuleeko tanssittua klubeilla tai yksin kotona pimeässä ja mitä ylipäänsä tykkäätte industrial dancingistä?
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2011 19:50

Lainaus: TiefsterWinter

tai yksin kotona

Joskus omassa huoneessa kokeillu... ei tunnu onnistuvan, mutta saahan sitä harjotella ja kokeilla.
Tykkään kattoo semmosii videoita missä industrialia tanssitaan, se on jotenki niin kivan näköstä kun on vielä kaikki maholliset cybervaatteet päällä
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2011 13:07
En tiennytkään, että goottibaarihytkymiselle on ihan oikein termi keksitty. No, jos tavallista baarihytkymistä kutsutaan pokkana dancehalliksi niin kai tuollekin oli sitten nimi saatava... Kovin on kyllä hupaisan näköistä irrotettuna klubiympäristöstä. Itse en pahemmin tanssi, mutta kyllä lattialle tulee ajauduttua aika ajoin jos ilmoille kajahtaa jotain mukaansatempaavaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit