Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 19:57
Minä olen aina rakastanut kynsien kasvattamista, vielä muutama vuosi sitten kynnet olivat ylpeyteni! Mutta nyt niitä vaivaa jokin. :/ Ne lohkeilevat todella helposti, voisin melkein sanoa että ne murenevat. Ja niistä lähtee sellaisia pieniä liuskoja, yhyy. En tiedä miksi noin on alkanut käydä, voisiko maidon juomalla jättämisella olla jotain tekemistä asian kanssa? Tosin en ole ikinä juonut maitoa, en pidä siitä.

Minun on pakko pitää kynsissä edes vähän pituutta, sillä en osaa olla sormilla joissa sormen päät menee pidemmälle kuin kynnet. (jos ymmärrätte mitä tarkoitan, siis lyhyet kynnet..) Ja niissä on lähes aina lakkaa, musta ja lila ovat päävärit. Minusta kynteni ovat rumat ilman lakkaa.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:40
Minulla on aina pitkät kynnet... Luokkamme pojat sanoo niitä raatelu kynsiksi Noh sellaisethan ne on... Tulee aina välillä vahingossa raapaistua jotakin...

Kynsilakkoja löytyy sen: mustat, punaiset, violetit, viherät, siniset, läpinäkyvät, keltaiset ja "hoito-", kovetus- tms. lakat...
Tavallisesti käytän mustaa tai pelkästään läpinäkyvää, ilman minkäänlaista lakkaa en voi olla...

Ranskalaista manikyyriä on pari kertaa kokeiltu ja välillä ihan onnistuneestikin ja tuohon lakatkin löytyy sun muut...

Kynnet pidän kärjistä hieman pyöristettyinä jotteivat jää kulmista vaatteisiin kiinni...

Kynsikoruja ei pahemmin löydy olen pari kertaa pisimmillä kynsillä pistänyt korvakorun kynnestä läpi Se on kivan näköinen...

Kynteni lohkeavat harvoin mutta silloin kun lohkeavat muut paikalla olevat ihmiset (ystäväni jne...) ovat ns. valmiina soittamaan ambulanssin (idean keksi exäni kun kynteni lohkesi ensimmäisiä kertoja... Muina kertoina olen viilannut ne)
Kynsiäni en leikkaa, vaan viilaan minkä on tarpeen. Leikkaaminen minulla hidastaa kynsien kasvua...

Minullakin kitaransoitto haittaa välillä kynsien kasvatusta mutta kitara tunnit lopetin jo...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.02.2007 21:47

Lainaus: Mariel

Sellanen metallinen, hopeenvärinen, kiiltävä ja tosi vahva teippi, millä teippailen kynsiäni aika usein.

En nyt oikeen hiffaa mistä ihmeen teipistä on kyse?
  • Lähetetty: 06.02.2007 21:54

Lainaus: TheSecret

Ne lohkeilevat todella helposti,

Lainaus: TheSecret

Ja niistä lähtee sellaisia pieniä liuskoja, yhyy. En tiedä miksi noin on alkanut käydä, voisiko maidon juomalla jättämisella olla jotain tekemistä asian kanssa?

Maidon juomisella ei kovinkaan usein ole tekemistä kynsien huonon kunnon takia. Sen sijaan banaanista saatava kalium on kynsille tärkeämpää kuin maidon kalsium. Luulempa että tuo lohkeilu (etenkin jos se on sellaista kerroksittaista) johtuu väärästä viilaustavasta. Kynnet pitää aina viilata silleen, et käyttää viilaa koko ajan samassa suunnassa, ei esim niin, et viilaa kynnen vasemman puolen viilaamalla alhaalta kärkeä kohti, ja oikean puolen samoin, eli kärkeä kohti. Voit toki aloittaa viilauksen alhaalta kärkeen päin, mutta älä sitten vaihda suuntaa, vaan etene siitä kynnen kärjestä alaspäin sille viilaamattomalle puolelle. Jos viilaa väärin, kynsilevyjen väliin muodostuu ilmaa, ja ne siitä syystä lohkeilevat.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 22:27
Kiitos viilausvinkeistä Ninni, täytyy pitää nuo mielessä ja toivoa kynsien kunnon paranemista. Olen tosiaan viilaillut vähön miten sattuu, ehheh...

Lainaus: Ninni

Sen sijaan banaanista saatava kalium on kynsille tärkeämpää

Täytyypä muuten alkaa syömään enenmmän banaania.
  • Lähetetty: 07.02.2007 07:45
Onko täällä foorumissa rakennekynsien tekijöitä? Ois magee saada sellaset mustat joissa vaik punaiset tai liilat ristit koristeina. Nykyäänhän kynteen voi painattaa vaikka valokuvan jos haluaa!!!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.02.2007 08:22
Hoo, tai ottaa vaikkapa kynsitatuoinnin.

Pitää nyt mainita sekin, että omistan myös aivan ihanan kamalat tekokynnet, jotka hankin ihan vain näyttelemistäni varten! sellaiset todella pitkät, metallinhohtoiset violetit joidenkin mielestä voi kuulostaa hienolta, mutta ostin ne nimenomaan sen takia, että ne olivat niin järkyttävät.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2007 08:36
Siitit, lyhyeksi leikatut.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.02.2007 09:45
järsityt ja revityt :P joskus kasvavat suht pitkiksi, mutta lohkeavat erittäin helposti. välillä on mustaa kynsilakkaa.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2007 09:55
minulla on aika rumat järsityt ja lyhyet kynnet. laitan niihin kyl aina jotain punasta tai mustaa lakkaa. jee.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit