Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2007 11:52
Öh, kynnethän juuri pitää viilata kärkeä kohti... eestaas viilaaminen taas irrottaa kynnen kerrokset toisistaan ja huonontaa kynsiä. Suosittelen myös lasista viilaa, joka on kaikista hellin kynsille.

Omat kynteni innostuvat joskus kasvamaan, mutta lannistuvat myös ihan yhtä paljon. Tällä hetkellä menossa pärevaihe, vain pikkurillien kynnet yrittävät pysyä fiinimmässä kunnossa...
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.02.2007 14:44
Minulla on lyhyet, mutta kärjistä kolmion muotoisiksi viilatut mustat kynnet. Älyttömän terävät (ja tarpeelliset, esim. itsepuolustuksessa.)
Lyhyet siksi että soitan kitaraa, pitemmistä olisi siinä vain harmia.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.02.2007 14:58
tosi on, pitää olla lyhyet kynnet ainakin vasemmassa kädessä jos aikoo soitella.. on se tyhmän näköstä jos toisessa on lyhet ja toisessa ihan pitkät
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.02.2007 15:02
Sekin on aika tyhmän näköistä jos kaikki muut kynnet on huomattavan pitkiä ja yksi sitten semmoinen poikkinapsahtanut nysä :/ pitää melkein viilata kaikkia muitakin vähän lyhyemmiksi ettei näyttäisi niin eripariselta (no okei, mie olen tarkka tämmöisissä asioissa ).
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.02.2007 18:29
Kynteni ovat aina olleet pitkät. En hoida niitä mitenkään erityisemmin. Yleensä niissä on punaista lakkaa, mutta saattaa olla mustaa tai liilaakin vaatetuksen väreistä riippuen. Kyllähän nämä lohkeilevat, ja nytkin on joissain sormissa ihan lyhyet kynnet, toisissa pitkät. Kirjoitan aika paljon koneella (irkkaan ja kirjoitan esseeni mieluiten näin), joten kynnet pääsevät liuskoittumaan. Voisin alkaa syömään jotain ravintolisää, saan aika vähän kalsiumia siitä ravinnosta, mitä normaalisti syön.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.02.2007 22:50
Pitkät, vähän väliä leikattavat, lakattomat kynnet. Pysyvät liiankin terävinä mikäli annan niiden kasvaa pituutta ja raavin ihoni rikki nukkuessani. Lievästi kaarevat kynnet pitkinä, kaartuvat sisään ja alaspäin. Mikäkin ihmissusi olen
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.02.2007 22:58
Mulla on tosi heikot, liuskoittuvat ja röpelöiset kynnet. Tällä hetkellä kaikki kynnet eripituisia ja -muotoisia. Viilaamaan--->
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2007 23:11
Niin, unohdinpa mainita että pidän myös kynsien lakkaamisesta ja koristelusta. Totesin tuossa viikolla, että Warhammerin figumaalit ovat mitä mainioimpia kynnenkoristelumaaleja: eivät saa aikaan sellaista kökköä kuten tavalliset kynsilakat koristelussa ja pysyvät pirun hyvin! Suosittelen...
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2007 11:30
Mulla on hyvin lyhyet kynnet, jotka on aina lakattu mustiksi. Lyhyet ne on oltava, koska soitan sitä kitaraa. Lisäksi mä revin ja pureskelen kynsiäni, kun lakka on vähän kulunut. Yritän päästä tavasta eroon, siksi lakkaan ne mahdollisimman usein ja onhan ne siistimmän näköiset.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.02.2007 11:46
Mulla on se paha tapa että revin kynsipiikit enkä leikkaa niitä ja sitten ne tulehtuu ja on kipeät :/ tyhmä minä. Muuten olen vähän liiankin pedantti kynsieni kanssa, lohkeileva lakka on epäsiisteintä maailmassa ja myös käsien on näytettävä hyvinhoidetuilta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit