Gootti.net

Minkälaiset kynnet omistatte?

Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.02.2007 12:56
Minulla on lyhyet kynnet. Ahdistun jos ne ovat kasvaneet vähänkin liikaa, sillä en vain voi pitää pitkiä kynsiä. Kasvatin kerran pitkät kynnet ja leikkasin ne sitten teräviksi. Leikkausoperaatio meni sitten vähän mönkään.

Minulla on yleensä aina kynsilakkaa. Värit vaihtelevat mustasta viininpunaiseen tai sitten tumman viininpunaisesta tumman pinkkiin kun pistän joskus mustan päälle toista väriä.

Harrastin kynsien pureskeulua ala-asteella, mutta sitten lopetin sen enkä osaa enään purra niitä.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.02.2007 13:27
Miulla on usein miten aika pitkät kynnet, en tykkää lyhyistä kynsistä.
Lakkaan kynteni yleensä mustaksi tai liilaksi.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2007 18:42
mullon tosi lyhyet ku puren niit oon harrastanu tätä varmaa jostai ekaluokalt pisimmät on ollu varmaa sormenpääst ylöspäin noin ½ cm yleensä ne on mustat
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 10.02.2007 19:20
Olen aina halunnut pitkät kynnet mutta eräästä syystä olen joutunut pitämään ne lyhyinä. Nyt viimeinkin vähän aikaa sitten tämä syy poistui ja aloin toteuttamaan unelmaani. Tällä hetkellä kynteni ovat puoli senttiä pitkät (ja ihanat!) ja lakkailen niitä vähintään kerran viikossa jotta kestävät paremmin. Viilailen niitä myös, ja ajattelin että jos kestävät, voisin muotoilla ne teräviksi sitten kun ovat sentin pituiset. En vain tiedä kestävätkö ne, yksi kynsi jo katkesi ja jouduin leikkaamaan sen säälittäväksi nysäksi - mutta koitan olla varovainen. Pitkät kynnet ovat kauniit - ja hyvät aseet >
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2007 20:51
Aika normaalin kokoiset kynnet omistan. Pidemmiksi olen yrittänyt kasvattaa ja aika hyvin onnistuinkin, kunnes jouduin muutama päivä sitten leikkaamaan vasemmasta kädestä reilusti lyhyemmiksi kitaransoiton takia Oikeassa kädessä ovat noin puoli senttiä sormen päätä pidemmät.
Yleensä lakkaan ne vaatetuksen mukaan joko mustalla, tummanpunaisella tai hopealla ja usein laitan joka toisen kynnen eri värillä yms. Harmittaa kyllä tuo, ettei voi olla kovin pitkiä kynsiä kitaraa soittaessa..
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2007 19:40
Lyhyeksi leikatut ja melko suttuisesti mustalla lakatut. Kasvattaisin oikein mielelläni, mutta ne lohkeaa jo millin pituisena. Johtunee elämäntavoista.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 13:29

Lainaus: Piiskansiima

Totesin tuossa viikolla, että Warhammerin figumaalit ovat mitä mainioimpia kynnenkoristelumaaleja: eivät saa aikaan sellaista kökköä kuten tavalliset kynsilakat koristelussa ja pysyvät pirun hyvin! Suosittelen...

Tuosta muistuu mieleeni, kuinka noissa figuuriväreissä on aivan jumalaisen väristä fuksiaa! Olen uhkaillut ukolle, että syön sen väripurnukan, kun hänen silmänsä välttää
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2007 14:08
Pitkät on aina kivat, nykyisin jopa kasvavat ihan hyvin kun olen syönyt Piimaxia jo reilun vuoden. Ennen aina kasvoivat max. pari milliä ja murenivat pois. Nyt on taas 8 pitkää ja kaksi lyhyttä, kun onnistuin nuo kaksi jossain rikkomaan, mutta nuo kasvaakin nykyisin niin nopeasti, että eipä tuo haittaa.

Yleensä n. kerran viikossa viilaan reunat tasaiseksi ja laitan lakan. Käytän väritöntä mutta kiiltävää lakkaa, joka korostaa pitkiä kynsiä. Ja on tuo laiskalle helpompaa, kun en kuitenkaan jaksaisi tarpeeksi usein laittaa uusia lakkoja, lohkeillut musta tai punainen ei ole kovin kiva. Värittömässä se ei näy kuin ihan läheltä. Nyt tätä kirjoitellessa tuli kyllä himo laittaa tumma lakka.. Mustaa tai tummanpunaista yleensä käytän jos muuta väriä haluan. Jotain hilejuttuja omistan myös.

Tuota Piimaxia suosittelen kyllä. Maksaa jotain 6-7e/ purkki ja siinä on siis n. 3kk annos. Itselläni huomasin just kynsien ja tukan kunnossa aika suuren muutoksen n. 3kk jälkeen. Uusi kasvava tukka tuntuu paksummalle kuin ennen ja kynnet kasvaa nopeasti ja kestävät paremmin.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.02.2007 19:42

Lainaus: turmatar

Tuota Piimaxia suosittelen kyllä. Maksaa jotain 6-7e/ purkki ja siinä on siis n. 3kk annos. Itselläni huomasin just kynsien ja tukan kunnossa aika suuren muutoksen n. 3kk jälkeen. Uusi kasvava tukka tuntuu paksummalle kuin ennen ja kynnet kasvaa nopeasti ja kestävät paremmin.

Minun pitäs varmaan kokeilla tota, kun kynnet ei oo missään ihan parhaassa kunnossa, ja ei hiuksissakaan paljoa kehumista ole :/
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2007 19:56

Lainaus: Piiskansiima

Niin, unohdinpa mainita että pidän myös kynsien lakkaamisesta ja koristelusta. Totesin tuossa viikolla, että Warhammerin figumaalit ovat mitä mainioimpia kynnenkoristelumaaleja: eivät saa aikaan sellaista kökköä kuten tavalliset kynsilakat koristelussa ja pysyvät pirun hyvin! Suosittelen...

SOri että olen tyhmä ja kyselen... Millä otat sen pois? Kulumalla, kynsilakala, millä? kulumalla jää rumaks ku lähtee osittain pois...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit