Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vyöt

Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.02.2007 12:42
En löytänyt aiheesta keskustelua muta jos joku muu tietää olevan niin ylläpito tietää tehtävänsä...

Eli siis minkälaisia vöitä omistat? Käytätkö aina vöitä vai etkö osaa käyttää ollenkaan?

Minä omistan ties ja minkälaisia vöitä: sinisiä, punaisia, vihreitä, niiti, piikki, reikä, ketju, kangas jne...

Jos on housut jalasssa en voi lähteä minnekään ilman vyötä...
Useimmin hameenkin päälle hyppää piikki- tai niittivyö ihan muuten vaan keikkumaan...

Mites teillä?
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.02.2007 12:55
Joskus käytän ja joskus en, kaksi mustaa perusniittivyötä löytyy plus vihreä samettivyö joka oli ns "pakko-ostos" kirpparilta en vain ole käyttänyt sitä kun en keksi minkä kanssa. Hameen kai.
  • • Muokkasi: Warchild
  • Lähetetty: 10.02.2007 12:58

Lainaus: Sharwynn

vihreä samettivyö joka oli ns "pakko-ostos" kirpparilta

Kirpparit on kyll aika mahtavii paikkoi
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.02.2007 13:07
Minulla on kolme vyötä, jotka olen ostanut kirpparilta. Kaksi mustaa samettista, joista toisessa on kultainen hieno solki (sitä käytän mustan pitkän takkini kanssa, joka vaatii vyön).
Sitten on vielä viininpunainen samettinen, varmaan sentin levyinen, jota en ole käyttänyt vielä laisinkaan kun se on unohtunut kaapin pohjalle :<

Housujen kanssa käytän aina vyötä. Hameiden kanssa en ole edes kokeillut.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 10.02.2007 13:37
No niitä on niin kamalasti (rakastan vöitä), et täytyy hakee ne tuolta vaatehuoneesta tähän työhuoneen tuolille riviin et voin kuvailla niitä! Mut joo, housuja en yleensä käytä, mut jos käytän, tottakai vyö tai 2. Ja on hame sitten pitkä tai minihame tai siltä väliltä, laitan siihen pari niittivyötä roikkúmaan vaikkei olis vyönlenkkejäkään. Vaihtelen myös rotseissa vöitä. Ja vyön väri on aina sellanen, joka sopii päällä oleviin kuteisiin.
Eli tässä nää mun rakkaimmat vyöt: (sellasii tavallisia remmejä en viitsi luetella)
- musta nahkavyö, jossa metallisia tähtiä ja metallirenkailla ympäröityjä reikiä
- Musta nahkanen pyramidiniittivyö (3 tasoa pieniä pyramideja)
- musta nahkanen pyramidiniittivyö (kahdessa tasossa suuria pyramideja)
- musta nahkanen vyö, joka ympäriinsä täynnä metallisia D-lenkkejä ja kartioniittejä
- musta nahkanen tosi paksu vyö, jossa jumalattoman iso solki (mutsilla ollu nuorena)
- musta nahkanen vyö, jossa kolmio-lenkkejä ja pyöreitä niittejä
- musta nahkanen vyö, jossa todella pitkiä, teräviä rottaniittejä kahdessa tasossa (sanon miestenkarkotinvyöksi, koska moni on saanut kätensä täyteen reikiä kun on tullut pyllylle läppimään )
- punainen nahkanen vyö, jossa ympäriinsä täynnä metallisia D-lenkkejä ja kartioniittejä
- punainen nahkanen vyö, jossa kahdessa tasossa pieniä kartioniittejä
- punainen nahkanen vyö, jossa tietyin välein erikoisia, hopeisia metallilaattoja
- punainen nahkanen ohut vyö, jossa isoja pyramidiniittejä
- pinkki nahkanen vyö, jossa kahdessa tasossa pieniä kartioniittejä
- pinkki kangasvyö, jossa mustia pääkalloja
- kirsikan värinen kangasvyö, jossa kolmessa tasossa metallitenkaita
- mustavalkonen maastokuvioinen kangasvyö, joka tosi erikoisen mallinen, ja siinä on koristepanoksia ja isoja pyramidiniittejä
- Hopeinen iso panosvyö
- sit on sellanen jännä vyö, jossa joka toinen on iso metallinen rengas, joka toinen musta, nahkainen kukka jossa niittejä. Siinä on sellaset pitkät, mustat nahkarimpsut, joilla sa sidotaan kiinni.
- valkonen pvc-vyö, jossa isoja renkailla ympäröityjä reikiä
Tässä oli mun lempivyöt. On sit paljo sellasii hopeisia, ohuita koristevöitä ja joissain on timantteja jne, mutten käytä niitä kovin usein. Yleensä käytän esim sitä punaista vyötä jossa ne pienet kartioniitit samaa sarjaa olevan niittikaulapannan ja niittirannekkeen kans. Ja yhdistelen vöitä, yleensä niitä on vähintään 2
  • Lähetetty: 10.02.2007 13:51

Lainaus: Ninni

Yleensä käytän esim sitä punaista vyötä jossa ne pienet kartioniitit samaa sarjaa olevan niittikaulapannan ja niittirannekkeen kans.

Hienoa! Vyöt on ihania!
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2007 19:45
Omistan vain neljä vyötä. Eniten tulee käytettyä niittivyötä. Mutta tarkoitus on hankkii paljon lisää vöitä, en vain löydä mitään kovin hienoja mistään... Käytän joka päivä vöitä, vaatteet tippuu muuten päältä
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.02.2007 21:01
Mulla ei ole kuin ehkä pari vyötä jos ei lasketa vaatteiden mukana tulleita "nauhavöitä".

Tiiätte varmaan nää eräänlaiset laukut jossa on pieniä pääkalloja? Joku aika sit ainaki oli muotia ja jokatoisella ihmisellä. Mä ostin semmosen kans koska yhdellä parhaista kavereista oli myös värit on vaan toistepäin.

Samalla sit ostin kuosiin sopivan vyön joka on ollu yllättävän paljo käytössä vaikka en pahemmin perusta vöistä.

Toinen vyö on sitten tällähetkellä iha musta nahkanen. Kateissa aina, en mä edes usko että sitä kukaa pidempiaikasempi tuttukaa muistaa
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.02.2007 21:35
Nelirivinen niittivyö, jota en ikinä pidä. Se tippuu mun päältä >.< Kai sen voisi myydä pois... En oo vyöihmisiä,eikä ne edes pue mua :/
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2007 22:46
Mulla on vain yksi vyö, ikivanha musta kartioniittivyö. Ostin sen käytettynä kirpparilta melkein 10 vuotta sitten ja pidän siitä edelleen. Käytän sitä enimmäkseen vain housujen kanssa, mutta jos hameessa on vyölenkit, niin laitan sen myös silloin.

Hopeanvärinen luotivyö on haaveissa myös, mutta ainakaan toistaiseksi en ole ollut valmis maksamaan melkein 70e jostain vyöstä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit