Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vyöt

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.12.2008 15:47
Ostin eilen (?) uuden vyön, kaksirivisen rottaniittivyön Tykkään siitä ihan älyttömästi. omistin myös kaksi niittivyötä, mutta toinen katkesi. Siinä taisi olla kolme riviä pienehköjä niittejä, ehjässä taas kaksi riviä vähän suurempia. En kyllä muista kunnolla:') Nuo ovat vain koristeiksi, housuja kannattelemassa käytän mustaa kangasvyötä, jossa on kiva solki ja kapeaa nahkavyötä, jossa on koko matkalta isohkoja metallisirkkoja. Haaveilen vielä panosvyöstä, saa nähdä, eksyykö sellainenkin joskus kaappiini.
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.12.2008 16:06
On mulla pari pukuvyötä, joista toinen on ostettu Thaimaasta, kaksi mustaa nahkavyötä (ihan perus), kaksi pyramidiniittivyötä, joista toinen on kolmirivinen. (Hommattu Shop Tetuanista). Sitten se nelirivinen oli jostain siitä Tetuanin lähiseuduilta olevasta erikoisvaateliikkeestä hankittu.
Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.04.2010 18:53
Omistin yhen kolmerivisen pyramidivyön joka oli ihan p****, hajos viikon sisällä, kun oli jotain ihme materiaalia, ei nahkaa. Mutta olen ostanut uuden kaksirivisen piikki niittivyön (materiaali nahka) jossa on pari ketjua kiinni. Ihan hieno, sain 15 eurol RockGootista.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2010 19:14
Mä käytän tavallista nahkavyötä, ei hajoile tai mitää taitaa vieläpä olla isän tai jonkun vanha.
Oli mullakin joskus niittivöitä mutta ne on vaikeampia ja niitä niittejä irtoilee.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.04.2010 21:38
Minulla on kans aika paljon nahkavöitä!
- Leveä Musta tavallinen nahkavyö
- 5kpl/kangasvöitä
- 3kpl/Niitti vöitä
- Tiger of sweden vyö
- Kone helsinki vyö
-3 kapeeta nahka vyötä
- punainen nahka vyö
-kettinki vyö (Ei koirien
Aiemmin möin kirppiksellä useita vöitäni joita olen ostellut mutta en ole pitänyt.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2010 17:08
- musta nahkainen niittivyö, jossa on siis pieniä pyöreitä niittejä ja reiät on ympäröity renkailla.
- kaksirivinen niittivyö
-yksirivinen niittivyö
Housujen kans pidän yleensä aina jompakumpaa ensin mainittua. Tuo yksirivinene on ollu kaapin perukoilla useamman vuoden, mutta onneksi en oo luopunu siitä. Aattelin alkaa pitämään noita riviniittivöitä yhdessä hameen kans.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2010 23:46
Itse käytän yleensä nahkaista niittivyötä joka alkaa jo hajota käsiin. Käytän myös perinteistä mustaa nahkavyötä jossa ei ole mitään ihmeellistä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.08.2010 09:38
En juurikaan käytä vöitä. Minulla on tasan yksi musta kangasvyö, joka on tarkoitettu pitämään housut ylhäällä, mutta pääosin kaikki housuni istuvat sen verran hyvin, ettei ole tullut tarvetta tuolle juurikaan.

Sitten on tasan yksi koristevyö jota käytän. Sitäkin voi toki käyttää ihan käytännön syistäkin, mutta kyseessä on tummanruskeaa nahkaa oleva erittäin kaunis käsin tehty vyö, jonka ostin Turun keskiaikamarkkinoilta viime vuonna.

Niittivöitä ei tule enää käytettyä oikeastaan lainkaan. En ole koskaan ollut suuri niittien ystävä, mutta muistaakseni minulla oli joku tuollainen yläasteikäisenä. Niille ajoille se on kyllä sitten jäänytkin.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2010 12:13
Tykkään käyttä arkena asuja koristamassa leveitä "korsettivöitä". Tukevat usein paremmin kuin koristekorsetit, mutta ovat myös yksinkertaisempia ja helpompia käyttää. Harvoin itse asiassa edes oikein tulee lähdettyä ilman vyötä (tai korsettia).
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2010 18:53
Vyöt mitä käytän:
Perus niittivyö ketjulla (2riviä)
Perus niittivyö (3riviä)
Perus niittivyö (2 riviä, yleensä kyllä vaan varalla)

Mitä en käytä, lojuvat vaan kaapissa:
Vihree camovyö
Darkside "nahka"vyö, menny jo ihan hajalle heti ekojen käyttöjen aikana.

Haaveita:
Vyö pitkillä piikkiniiteillä
Aito panosvyö
Joku perus nahkavyö jollain kivalla soljella (tyyliin maltanristi/pääkallo/jne.)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!