Gootti.net

Vyöt

Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.08.2010 09:33
Mulla ei oo kauheesti vöitä. Sellaiset joista tykkään, maksavat kuitenkin sen verran, ettei niihin aina ole varaa. Yleensä ostan uuden vyön vasta silloin kun entinen hajoaa Ennen käytin aina niittivyötä, mutta sitten kun sain luotivyön, se on ollut siitä lähtien aina käytössä. Olihan se luotivyö ihan älyttömän kallis, mutta ne on mun mielestä tosi hienoja.

Muut vyöt onkin sitten 2 osittain rikkinäistä niittivyötä ja sellainen musta, jossa on jotain metallirinkuloita yms. Jälkimmäistä en ole tainnut ikinä edes käyttää, se vaan tuli joskus jonkun hameen mukana.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.08.2010 13:37
Sain synttärilahjaksi isosiskoltani mustan pyramidiniittivyön. Käytän sitä lähes aina, eikä minulla sitten olekaan muita vöitä. Minun mielestäni tämä on hienompi kuin sellainen perus niittivyö, jossa on harmaita niittejä.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: LauriGhost
  • Lähetetty: 30.08.2010 14:54
Tilasin juuri postitse muun ohella rotta-niitti vyön kiinteillä ketjuilla. Toivottavasti on sopivan kokoinen, on aika hieno ja entinen vyö niin kuin oon jo kertonut hajoaa käsiin ihan just.

muok. Joo on sopivan kokonen. vyö ongelma ratkastu
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 23:50
No omistan monia normaaleja nahka vöitä ja sitten omistan yhden hienon nahkavyön joka on paksu ja siinä on näyttävä solki Ja yksi normaali 2 rivinen niitti vyö. Ja päälläni pidän aina yhtä normaalia nahkavyötä, niittivyötä ja Edellä mainittua paksua hienon soljen omaavaa vyötä. Eli 3 vyötä aina päällä millon mitenkin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit