Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vyöt

Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.02.2007 11:48

Lainaus: TheSecret

Tuo on muuten harmillista. :/ Minä joskus, kun vöitä enemmän käytin, ostin joltain festareilta, sellasesta kojusta sellasen rottaniitti vyön, jopa napsahti poikki jo samana kesänä! En tiedä mitä sille olin tehnyt, mutta muistan elävästi, kun olin ottamassa juomalasia kaapista, kuuluu kops ja vyö makaa lattialla. Taisi olla aika huonolaatuista se "nahka"...

Joo, mulla kävi samoin! Keskeltä vaa katkes. Mut sen siitä saa, ku oon semmonen ihminen, joka ei käytä nahkaa.. :/
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.02.2007 15:06

Lainaus: Mephistopheles

Joo, mulla kävi samoin! Keskeltä vaa katkes. Mut sen siitä saa, ku oon semmonen ihminen, joka ei käytä nahkaa.. :/

Niin. kangasvyöt käyttöön siis. Minulla oli kangasvyö, jossa oli sellaisia pyöreitä pieniä niittejä, niistä oli tehty sellainen kuviointi, mutta niitä niittejä tipahteli vähän väliä. :/
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.02.2007 20:35

Lainaus: TheSecret

Niin. kangasvyöt käyttöön siis. Minulla oli kangasvyö, jossa oli sellaisia pyöreitä pieniä niittejä, niistä oli tehty sellainen kuviointi, mutta niitä niittejä tipahteli vähän väliä. :/

Onko asialliset niitit vai rihkamaa? Ja minkälainen kangas? Jos kangas ei pidä niin ei mikään ihme että niitit tippuu... Nini a oliko niitit ruuvilla, limmattu vai niillä toisella puolella olevilla hakasilla kiinni? Vai millä?
  • Lähetetty: 18.02.2007 21:01

Lainaus: Warchild

Onko asialliset niitit vai rihkamaa? Ja minkälainen kangas? Jos kangas ei pidä niin ei mikään ihme että niitit tippuu... Nini a oliko niitit ruuvilla, limmattu vai niillä toisella puolella olevilla hakasilla kiinni? Vai millä?

En minä oikeen niistä niiteistä osaa sanoa, en ihmettelisi vaikka olisi rihkamaakin, kun ostin sen kaupasta jonka nimeä en uskalla mainita. x) Mutta siis ne oli sellasia pieniä pyöreitä, ja hakasilla kiinni. Kangas on kyllä ollut ihmeen hyvälaatuista, melkein odotin sen alkavan purkaantua ennemmin tai myöhemmin, mutta hyvässä kunnossa edelleen.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.03.2007 10:48
kaikennäköistä löytyy, punasta, mustaa, pinkkiä, hopeaa. suurimmassa osassa niittejä ym. muita metallihörpäkkeitä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2007 11:21
Mula on yks muinoin ostettu 2-rivinen pyramidiniitti ja sitten uudempi 2-rivinen kartoniitti, joka on koko ajan melkein käytössä ollut..
  • Lähetetty: 19.04.2007 18:55
Ostin uuden vyön koristeeksi, vaikka ne nyt eivät viimeaikoina olekaan tyyliini kuulunut. Mutta ajattelin nyt taas vaihteeksi kokeilla. Ihan tavallisen yksirivisen pyramidiniittivyön löysin Ranskasta, ostin sen oikeastaan siksi että oli niin halpa. Maksoi 3e. Eikös ne Suomessa ole aika hintavia? Ja tämä ei ole mikään lelu, joka katkeaisi heti kun sen on saanut kaupasta ulos, vaan oikein kestävää tekoa. Oli kyllä mahtava löytö
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.04.2007 23:07
Mulla on vaan sellasia tavallisia mustia ja pinkkejä vöitä, ihan noin niinkun varmistamaan housujen ylhäällä pysyminen.

Tällä hetkellä suosin muuten henkseleitä...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.04.2007 23:35
Minä olen mieltynyt kaksiriviseen pyramidiniittivyöhön, jota olen tähän mennessä käyttänyt vain housujen kanssa, en hameiden. Sitten on myös muita mustia, niittivyön tapaisia vöitä sekä tavallisia vöitä. Tuota pyramidiniittivyötä käytän siis useimmin. Ne tuntuvat kyllä olevan aika kalliita melkein joka puolella, etenkin kaksiriviset. Toista sellaista en siis taida olla ihan heti ostamassa.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2007 13:59

Lainaus: Kuunsilta

kaikennäköistä löytyy, punasta, mustaa, pinkkiä,

... "paljastetut hampaat"
nousee itsesuojelu maksimillee kun mainitaan pinkkiä..

-no mutta miulla on varmaa jotai 10 niitti vyötä ja pari nahkasta ja yksi kangasvyö
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit