Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vyöt

Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:27

Lainaus: Iiriva

ja kuulostaapa typerältä, kun toistaa samaa sanaa liian usein.

Njaa eipä oikeestaan... Kuhan porukka tajuaa nii mitäpä muulla väliä
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:36
Minä en mikään vöiden suuri ystävä ole, en edes housuja käytä, niin eivät pääse toteuttamaan niiden perimmäistä tehtäväänsä, pitämään housuja ylhäällä. Koristeena ne ovatkin sitten asia erikseen. Jokus käytin tiuhaan tahtiin ystävältäni joululahjaksi saamaani vyötä, tai no, enemmän se oli sellainen ketjutyylinen koriste vyö. Siis kangasta/nahkaa siinä ei ollut ollenkaan. Mutta nyt kun on jäänyt ketjujen roikuttaminen vähemmälle, niin on samalla tuonkin käyttäminen vähentynyt, vaikka ihan kiva se minusta edelleen on.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:40

Lainaus: TheSecret

Mutta nyt kun on jäänyt ketjujen roikuttaminen vähemmälle, niin on samalla tuonkin käyttäminen vähentynyt, vaikka ihan kiva se minusta edelleen on.

Mäki tykkään ketjuista, mutt niit ei oikee löydy paljoo mitää oikeesti kivoja...
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2007 21:10
Mulla meni mun ainoot niittivyöt rikki. :/ Ja toinen oli viel semmonen hieno rottaniittinen.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2007 22:36
Mulla on semmone piikkivyö, kirppikseltä ostettu, vaikkei tää kyllä mikää käytetty ollu. ^ ^
Tässä on niinku 3 riviä niitä piikkejä. On kyl aivan ihana. <3
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.02.2007 12:53
miulla on yksi vyö enää. olen hajamielinen, ja sen ominaisuuden ansiosta olen kadottanut monia vöitä, jättämällä niitä muunmuassa pukukoppeihin, joilleki sukulaisille joita ei ikinä tapaa, jonku kaverin bileisiin ysiluokalla jossa viivyin puoli tuntia ja jo siinä ajassa kerkesin ottaa vyön pois ja köyttää sen tuoliin.jne.

hirveää, eikö totta? muistan ihanaisen leveän mustan nahkavyön jossa oli reikärenkaita isoja ja pieniä, sekä pitkiä pyöröniittejä kahdessa kerroksessa aina pyöreiden reikien välissä .ah, ja kaksikerroksisen pyramidiniittivyön, mustan tietty. ja ison mustan nahkavyön jossa oli metallirenkaita rei'issä ja iso metallisolki, se oli isän.

kaikki nuo olen kadottanut. jumalatonta.nyt minulla on enää yksi yksikerroksinen pyöröniitti vyö, lyhyitä niittejä. sen edeltäjä jäi henkka maukan pukukoppiin. tästäkin on jo suurin osa niiteistä pudonnut.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.02.2007 20:18

Lainaus: Mephistopheles

Mulla meni mun ainoot niittivyöt rikki. :/ Ja toinen oli viel semmonen hieno rottaniittinen.

Tuo on muuten harmillista. :/ Minä joskus, kun vöitä enemmän käytin, ostin joltain festareilta, sellasesta kojusta sellasen rottaniitti vyön, jopa napsahti poikki jo samana kesänä! En tiedä mitä sille olin tehnyt, mutta muistan elävästi, kun olin ottamassa juomalasia kaapista, kuuluu kops ja vyö makaa lattialla. Taisi olla aika huonolaatuista se "nahka"...
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2007 12:49
mulla on yksi pyramidiniittivyö (kolme tasoa niittejä). Sitä ennen mulla oli ohut pyramidiniittivyö, jossa oli pieniä niittejä kahdella tasossa. sitten se katkesi ja irrotin niitit siitä ja pistin ne takkiini
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2007 16:06
Mulla on kaks vyötä, no kolme, mutta yhtä en käytä. Molemmat käytössä olevat vyöt, ovat niittivöitä, toisessa yksi rivi isoja pyramidiniittejä, ja siitä roikkuu ketjuja, toisessa kolmekerrosta, josta olen joka toisen niitit itse repinyt irti. Käytän melkein aina vyötä, paitsi yhteen hameeseen ei sovi vyö, niin sen kanssa en käytä
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2007 17:53
käytän pääsias vaa niittivöitä..niitä multa löytyy 2 yksi isommilla niiteillä,toinen pienemmillä. sitte löytyy viel valkonen pääkallosolkinen vyö muttasille olen pahaksi onnekseni allerginen :/ sille soljelle siis,saan siitä ihottumaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit