Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vyöt

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.09.2007 14:00
Cosmopolitania selaillessani bongasin kuvan jostain catwalkeilta, jossa mallilla oli päällään aikas ihastuttava mustanharmaa todella leveä vyö, jossa oli kaksi solkiremmiä edessä. Se näytti melkeimpä vyötärökorsetilta. Vaikken normaalisti perustakaan megaleveistä vöistä, niin tuollaisen vyön kun löytäisi jostain sopuhintaan, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2007 15:06
Mulla on 2-rivinen pyramidiniittivyö nahkaa ja toinen 2-rivinen kartioniittiivyö nahkaa myöskin..
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.11.2007 23:14
kaksi rivistä rottaniitti vyötä roikkumassa. Uusissa housuissa ei tartte vyötä.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.11.2007 20:15
mulla oli joskus rottaniitti vyö housuissa,,,se repi paidan riekaleiks....ne niitit irtoli ittekseen....mä vaihdoin vyön tähän nykyisee,,,pyramidiniittivyöhön
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.11.2007 20:44
Mä himoitsen jotain ns. korsettivyötä, siis sellaista jossa on muutama luu pitämässä vyötä suorana, solkia edessä ja jotain joustavaa kangasta takana Ois kiva 'koriste' arkivaatteiden päälle. Sit kun jaksais vääntää..
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.12.2007 00:03
mulla on semmoinen c.o.f bändivyö, eli kankainen missä on siinä ööö soljessa? semmone lohikäärme ja risti jne.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.12.2007 14:45
Minulta löytyy kaksi niittivyötä. 2- ja 3-rivisetpyramidiniittivyöt.
Kirjoittanut: Rautaneito (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.12.2007 17:25
Omistan vain kaksi vyötä, mustan perus pyramidiniittivyön (2 riviä, aika isoja niittejä) Ja sitten suosikin tilaajalahjaksi tulleen mustan laattayön, jossa on jtn. pääkallon tapaisia.
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.12.2007 18:15
Mulla on niittivöitä kolme. Kaks niistä on kartiol, toises on kolme riviä isoja niittejä ja toisessa kolme riviä pienempiä niiittejä. Yhdessä niittivyössäni on rottaniittejä.
Sitten multa löytyy paljon muitakin vöitä joita äiti on jostain ostanu.
On mulla ollu enemmänkin niittivöitä mut ne on hajonnu ja oon sit ottanu niistä ne niitit talteen ja koristellu niillä kenkäni.Kuvakin niistä kengistä ois,mut en jaksa nyt laittaa linkkiä.
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.12.2007 21:14
Mä käytän noita miun vöitä joista tuolla aiemmin oon jo kertonu ni ihan vaan siks, että housut pysyy jalassa. Eipä se oikeestaan ees näy sieltä alta. Joskus saatan huitasta pyramidi niittisen päälle koristeeks, mut tosi harvoin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit