Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Korut päivittäin?

• Vastaa
en löytänyt tällaista niin tein itse (kertokaa jos tällanen kumminki on, oon aika huono ettii mitään)
Eli mitä koruja pidätte (ainakin melkein) päivittäin?
ite pidön 6 sormusta, 2 nahka ranne härpäkettä, kaulakoru ja korvis (olen koru friikki ja haluan niitä koko ajan lisää ) pidän noit päivittäin, paitsi kylmil ilmoil en pidä sormuksii, ku sormet jäätyy

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
sellanen aika normaali rippiristi, horoskooppikoru, isompi tinaristi ja sitte hopeinen koiperhosen näkönen kaulakoru. korvissa pääkallokorvikset. harvoin käytän sormuksia ja rannekoruina joskus nauhoja ja kejuja ja semmosia...

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa

Lainaus: Und3ad

olen koru friikki

siis mies korufriikki... ookke... (muistelen että olit poika... anna anteeks jos muistin väärin)

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa

Lainaus: darkAngel

siis mies korufriikki... ookke... (muistelen että olit poika... anna anteeks jos muistin väärin)

muistit oikein meiän koulus on kyl yks viel korufriikimpi poika, sil on joka sormes sormus mullakin ehkä pian. no ehkä se johtuu kaveriporukasta (muutenki suurin osa kavereista tyttöjä)

• Vastaa
mut ei kai se mitää haittaa... saahan sitä miehetkin käyttää koruja.

• Muokkasi: amy
  • Vastaa
mulla on kaulassa piikkipanta ja ankh-risti. lävistyskoruja on korvissa ja nenän sivussa. nilkassa usein, muttei ihan päivittäin myös piikkikoru. Ja sormus sormessa.

We’re living in the the darkness, We hate the day We’re hunting in the night, Take your children away

• Vastaa
Mulla on aina iso pentagrammi, usein myös sellainen lepakkokoru. Sormuksia ei valitettavasti, mutta kohta pitäis saada. Ja epälukuinen määrä muita koruja. Olen kyllä friikki

pimeys=hulluus

• Vastaa
koruja löytyy usein lävistyskorujen lisäksi piikkikaulapanta viiden sentin piikeillä (se on hyvin söpö) tai sellainen kaulapanta ,jossa on metallirengas. Niittirannekkeita on usein ainakin yksi jos ei, mustat hiuslenkit käyvät käsikoruiksi
Yksi Kalevalakorusormus on myös melko usein käytössä ja nyt uutukaiseni on sellainen nätti lepakkokoru

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Muokkasi: Piiskansiima
  • Vastaa
Kolme korvista per korva, napalavistys ja nannilavistys. Olen laiska.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

nannilavistys

oho, mä en nännejäni lävistäis mistään hin... no jaa jos hinnasta sovitaan ni ehkä sitte

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, Tyhjäpää). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!