Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2007 21:49

Lainaus: Sharwynn

Tosin eipä aina tee edes mieli tälläytyä, kunhan jotain pistää päälleen.

Minulla sama ongelma. Joskus ei vaan millään jaksaisi laittautua ollenkaan, tosin on mahdotonta nähdä minut verkkareissa muualla kuin kotona tai liikuntatunnilla.
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2007 23:41
Mä pukeudun koulussa omaksi itsekseni, eikä kukaan ole huudellut perään tai muuten kiusannut. Ja yläasteella siis olen
Kirjoittanut: Haze (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.08.2007 00:04

Lainaus: Iiriva

Mutta minun lempilausahdukseni huutelijoille (yleensi miespuolisille) on; "ei oo mun syy ettei sulla seiso!" ;D On muuten erittäin toimiva ja pamauttaa useimmiten pullonkorkin syvälle huutelijoiden kurkkuun.

Kerrassaan ihana lausahdus :'D Mahtava. Suurin osa jää varmasti sanattomaksi.

Mutta, aiheeseen palaten.
Pukeudu juuri niin kuin haluat, ei ole sinun ongelmasi jos muut eivät pidä siitä. Pidä kiinni omasta tyylistäsi, äläkä lähde muuttamaan sitä muiden ihmisten takia. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta ole mieluummin oma itsesi, kuin muiden ihmisten luoma kuori.
Luultavasti jokainen, joka pukeutuu hieman erilaisesti, saa joskus kuulla kommenttia vaatetuksestaan koulussa, kadulla, työpaikalla, kuka missäkin. Joidenkin kohdalle osuu niitä ystävällisiä ihmisiä, joidenkin niitä ei niin ystävällisiä. Useimmille molempia.

Yläaste ikäiset ovat kaiketi niitä pahimpia huutelijoita, joten yritä kestää
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2007 11:44
Mulla on kanssa koulunkäyntiin vähän eri tyyli kuin sitten vapaalla. Kemian tunnille ei viitsi pistää kaikenmaailman paljuihin uimaan meneviä liehuhihoja, joten koulutyyli on lähinnä farkut-paita -akselilla. Platformkorkkarit löytyvät kyllä silti kohtalaisen usein jalasta, tai ylipäätään jotkin korkkarit kun en noita matalia lässykkäkenkiä pahemmin käytä.

Välillä kyllä muistelen haikeana lukioaikoja, jolloin pystyi aamulla vetämään päälleen mitä huvitti, käytännöllisyyttä sen kummemmin pohtimatta. No, ehkä menen opintojen jälkeen töihin Morticiaan...
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.08.2007 14:25
Isot hihat ovat epäkäytännölliset myös kouluruokailussa, saa tosissaan yrittää kääriä niitä ylös tai muuten estää niiden uiminen jossain makaronilaatikossa
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.08.2007 14:38
Nojoo isot hihat on vessassa ja ruokailussa vähän ehkä epäkäytönnölliset. Aina pitää olla käärimässä ettei ui pöntössä hihat
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Vampira_666
  • Lähetetty: 09.08.2007 17:58

Lainaus: lapsi

Tyylistäni en luovu vaikka turpaani saisin.

Oikea asenne!

Lainaus: Barokki

Tosin pari uutta poikaa kyllä on

Joo. Meidän luokalla on VAIN kaksi poikaa. Loput on tyttöjä. <__<

EDIT:Yhdellä toisella luokalla oleva poika(nimi jääköön mainitsematta)Niin....Hän ja kaverinsa haukkuvat/kutsuvat minua BRITNEY SPEARSIKSI!!Otan tuon loukkauksena,ja tätä on jatkunut koko vuoden. en ole tosin välittänyt mutta joskus vielä palaa pinna niin että vetäisen kunnolla turpaan! kostan "britney" nimestäni kutsumalla häntä "NEEKERI HUULEKSI",kun sillä on semmoiset "braz" huulet.
Kirjoittanut: Moonchild (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2007 19:06

Lainaus: lapsi

Minua kun eräs snobi-poika sanoi "Vampyyriksi", niin otin sen kohteliaisuutena. Mikä on upeampaa, kuin että joku sanoo, että näytät vampyyriltä?
Tää poika kyllä pettyi, kun en loukkaantunutkaan/suuttunut.

Olen itsekin kuullut kyseisen sanan monen suusta ja tiedän tyyppejä joita "haukutaan" vampyyreiksi, mikä on huvittavaa, koska gootille sehän on paremminkin kohteliaisuus, ainakin itselleni.
Kirjoittanut: Moonchild (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2007 19:12
Hillitsen kyllä pukeutumistani hieman koulussa, mutta se on ihan käytännön syystäkin...kuljen yleensä pyörällä joten on hiukan vaikeaa mennä kouluun hameessa,buutseissa ja pitkässä nahkatakissa.Lisäksi koulumme on varmaan maan lapsellisin lukio, sillä emme saa pitää kenkiä sisällä ja olisi hankala esim. solmia koko ajan jotain nyörikenkiä kiinni. Lukiossa minua ei ole kiusattu, sillä porukka on tuttua ja ovat tottuneet siihen ja koulussa on muitakin mustiin pukeutuvia. Sain esim. vanhojenpäivä puvustani kommenttia, että se on tosi hieno, koska sopii "tyyliini"
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.08.2007 20:08
Samapa tuo, miltä koulussa näyttää. Tosin jos on kyse herkästä ihmisestä kovinkin huomiota herättävissä releissä niin..
Itse en jaksa kouluaamuina katsoa kovinkaan tarkkaan, mitä päälleni puen. Herätyskellokin soittaa sen verran myöhässä, etten ehtisikään kauaa funtsia vaatteita. Tärkeintä on, että naamavärkki on huoliteltu ja hiukset edes siedettävässä kunnossa..
Viikonloppuisin onkin sitten ihanaa pukea kauniit vaatteet ja panostaa näin muutenkin ulkonäköönsä. Tuntee itsensä suorastaan lumoavan kauniiksi arkeen verrattuna
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit