Gootti.net

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2007 19:33
Minua "kiusattiin" jonkin verran yläasteella pukeutumistyylini takia, vaikka se ei ollut läheskään niin goottityylistä silloin kuin on nykyään vaikka en vieläkään miellä itseäni gootiksi. Mutta silti sain aina kuulla siitä, että olin saatananpalvoja jne. Tosin tiedän ettei kukaan oikeastaan sanonut sitä aivan tosissaan ja olen aina osannut ottaa tuollaiset asiat huumorilla. Nykyään kun olen lukiossa, saan lähinnä olla rauhassa ja olen löytänyt itselleni myös samanhenkistä seuraa.
Vanhemmiltani saan aina välillä kuulla jotain kommentteja ulkonäöstäni, tosin nyt, kun olen jo hieman vanhempi (eli 17), he eivät enää kovinkaan paljon puutu asioihini ja ehkä hekin alkavat jo uskoa, että en pukeudu näin vain kapinoidakseni, vaan minusta goottihenkiset vaatteet, kuten korsetit, ovat huomattavasti kauniimpia kuin "normaalit" vaatteet. Ja kuuntelen myös goottihenkistä musiikkia ja heviä ja sen sellaista, joten pukeutumistyyli tulee myös sen kautta.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.08.2007 20:35
Minusta olis vielä hankalampaa olla siellä koulussa jos ei sais olla se oma itsensä.. Uudet tuttavuudet tutustuu siihen 'riisutumpaan' sinään eikä siihen joka oikeasti olet.. :/ Onhan niitä varmasti jotka kiusaa, mutta varmasti myös niitä jotka ihailee tyyliäsi ja kunnioittaa.. Paha sanoa kyllä, mutta..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.08.2007 21:46
Muille ihmisille ei kuulu tippaakaan miten pukeudut. Omapahan on ongelmansa. Minä ainakin pistän päälleni mitä haluan, enkä välitä muiden mielipiteistä (tosin olen nyt abi, mutta...) Yläasteella toki minuakin kiusattiin, mutta anna kateellisten ja idioottien huudella rauhassa.

Mutta minun lempilausahdukseni huutelijoille (yleensi miespuolisille) on; "ei oo mun syy ettei sulla seiso!" ;D On muuten erittäin toimiva ja pamauttaa useimmiten pullonkorkin syvälle huutelijoiden kurkkuun.

Joten pukeudu miten tahdot koska se ei kellekään kuulu, äläkä välitä muiden mielipiteistä, koska ruumiisi on omasi.
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • • Muokkasi: Kryo
  • Lähetetty: 07.08.2007 22:07
Ah, juuri oikea asenne, Iiriva!
Kirjoittanut: Nightfall (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2007 22:40
Yläasteellahan huutelijoita kyllä riittää, mutta kunhan ei näytä, että huudot loukkaavat, vaan heittää jotain takaisin tai vaikka vain nauraa (tai jopa jättää kommentit täysin huomiotta), se yleensä vähenee. Itse olen jättänyt korsetin ja kaikkein näyttävimmät hameet pois koulusta, mutta mm. kengistä en ole luopunut. Jos sinua pelottaa, että sinua aletaan kiusata, pukeudu aluksi hieman hillitymmin ja ala pikkuhiljaa pukeutua enemmän tyyliisi sopivalla tavalla - tämä toimi ainakin omalla kohdalla, ja sain vältettyä enimmät huutelut. Jos jotkut eivät (kaunista) tyyliäsi hyväksy, niin se on heidän ongelmansa: antaa massateinien kulkea rakkaan muotivirtansa mukana ja pitää minun mielestäni äärimmäisen rumia farkkuja, jotka näyttävät olevan ratkeamispisteessä, ja kirkuvanvärisiä toppeja jotka paljastavat enemmän kuin peittävät. Huutelijat ja kiusaajat paljastavat vain oman lapsellisuutensa ollessaan suvaitsemattomia toisten tyylin suhteen.
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2007 23:00
Minua ollaan vähän kiusattu koulussa. En yleensäkään kiinnittänyt huomiota millään tavalla näihin tyyppeihin. Ei kiinnostanut sitten ollenkaan. Mutta luulenpa, että siksi ne vain jatkoivat nälvimistään juuri siksi, koska en reagoinut mitenkään, mutta totta kai reagoiminenkin jollain tapaa vain ruokkii niitä hölösuita.
No jaa, en silti mene yleistämään.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2007 08:14

Lainaus: Iiriva

Mutta minun lempilausahdukseni huutelijoille (yleensi miespuolisille) on; "ei oo mun syy ettei sulla seiso!" ;D On muuten erittäin toimiva ja pamauttaa useimmiten pullonkorkin syvälle huutelijoiden kurkkuun.

Aika erikoinen tapa sinulla Ei voi muuta sanoa
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.08.2007 10:47
tottakai erilaiset ihmiset aina huomataan ,niin hyvällä kuin pahallakin, mutta mitä siitä?
Yläasteella kuulin paljon kommentteja tyylistäni, jotkut yrittivät puhua p**kaa ja pitivät minua outona, ehkä jotenkin huononpana ihmisenä kuin he itse, mutta nyt myöhemmin olen kuullut heiltäkin jopa positiivisia lausahduksia tyylistäni harvoin tosin enää heihin törmään, koska asun eri paikassa.
Yläasteella ihmiset vain ovat tyhmimmässä iässä (tämä ei ollut mikään loukkaus ketään sen ikäistä tämän foorumin käyttäjää kohtaan, vaan tarkoitan niitä ihmisiä, jotka yläasteella kiusaavat erilaisia, harvemmin sitä enää jatko-opiskelupaikoissa tapahtuu)

Rohkeasti vain ,kyllä siitä yläasteesta selviää
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2007 10:56

Lainaus: Kuutar

Yläasteella ihmiset vain ovat tyhmimmässä iässä

Tuo on totta Sanoin kerran ystävälleni, että joutuu menemään sinne epäsivistyksen keskelle
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.08.2007 11:22

Lainaus: Iiriva

Muille ihmisille ei kuulu tippaakaan miten pukeudut. Omapahan on ongelmansa. Minä ainakin pistän päälleni mitä haluan, enkä välitä muiden mielipiteistä

Kylläpä se kuuluu. Näin kesähelteellä olisi oikein rattoisaa kävellä alasti, mutta poliisit ovat eri mieltä.

Tuosta takaisin huutelusta olen sitä mieltä, että silloin vajoaa yhtä alhaiselle tasolle kuin se alkuperäinen huutelija. Lisäksi kannattaa muistaa, että Helsingissä huutelijoiden joukossa on kaikenlaisia pirinistejä, jotka voivat lyödä tyttöäkin nyrkillä päähän. Olen nimittäin nähnyt.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit