Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ukuli
  • Lähetetty: 08.08.2007 12:04
Kiusattiin ala-asteella ja ylä-asteella myös. Henkisesti lähinnä ja aina löytyi pari opettajaa joiden silmätikuksi jostain syystä jouduin, enkä sillon pukeutunut mitenkään erikoisesti vielä, enkä kyllä sen suuremmin amiksessakaan ja siitäkin huolimatta olin taas parin ärsyttävän wanhoillisen tyypin silmätikkuna, mutta en oikeastaan välittänyt niistä. Yhtenä talvena yläasteella joku idiootti tuli ja tinttasi lumipallon keskelle otsaani. Sillä tyypillä oli oikeasti jotain minua vastaan. Ala-asteella kerran eräs idiootti viskasi minua umpijäisellä lumikalikalla takaraivoon, se ei tuntunu järin mukavalta, mutta onneksi siitä ei mitään vauriota tullut. ( toivottavasti ) Nyt haluaisin maksaa mokomille korkojen kanssa, harmi etteivät taida enää asua Enossa, mikä on puhtaasti heidän onnensa. * kostonhimoinen arkkupöllö on vaarallinen vastus, jos se tielle sattuu *

Suurimman osan aikaa en kehdannut edes välittää selän takana tirskahtelusta ynnä muusta sanallisesta ulosteesta. ( kai tuo ilmaus oli salonkikelpoinen, eikä aiheuta traumoja nuorimmille, eihän? ) En ole koskaan ollut pahemmin ryhmän mukana menijä, vaan se ikuinen vastarannan kiiski, jonka mielipiteet ja asenteet ei käy yksiin kenenkään kanssa. Tämä oli joskus ennen kunnes alkoi löytyä muita suht'koht' samankaltaisia. Olisipa heidänkaltaisiaan ollut enemmän kouluaikoinani.

Muistan myös ennen koulun alkua miten äitini neuvoi olemaan piittaamatta siitä mitä muut sanovat ja miten ukkini kehoitti nostamaan seinälle jokaisen, joka tulee aukomaan päätään. Ja voi, jos olisin vielä oppinut käyttämään samanlaista sanasäilää kuin mitä kirjoittessa käytän... Pitäisi kai jossain välissä intoutua menemään takaisin koulun penkille opiskelemaan jotain uutta, jos enää päätä opiskeluun on tallella yhtään. *sigh*

Ja harhauduinpas taas aiheesta muualle... kyllä miun mielestä jokaisen kuuluisi olla oma itsensä ja pukeutua miten haluaa. Jos se on jollekin ongelma niin, heitä voi aina ystävällisesti pyytää uppoamaan suohon tai vetämään jotain päänsä yli. * syvällisiä keskusteluja, joita tuli pohdittua kauan sitten kierrätyskeskuksen rouvien kanssa.* Joillain nykynuorilla tuntuu olevan jotain henkisiä ongelmia sen suhteen ettei heillä ole minkäänlaista kykyä ymmärtää että;
1. kaikki eivät ole heidän kanssaan samaa mieltä
2. he eivät ole maailman napa
3. he eivät saa tahtoaan läpi + maailma on täynnä pettymyksiä
4. lavealle tielle eksyneille todella käy huonosti
5. ryyppääminen ei oikeasti ole hauskaa, vaan opittu tapa...
5. jos huonosti käy tupakka ja huumeet tappavat
6. väkivalta ei ole mikään ratkaisu saada kaikki uskomaan omaan kantaansa ja mielipiteisiinsä, saati saada haluamansa
7. aina löytyy joku joka on sinua parempi, mutta löytyy myös sinua huonompia joissain asioissa ja silti aivan jokainen on keskitasoa
8. kaikki kuolevat joskus, myös ne kiusaajat.

*katsoo aikaansaannostaan* Olipas taas outo hetki... Ja blogitanko tästä mitään? Ehei... satunnaisia outouksia foorumille.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.08.2007 12:16
EI!!! Et tee sitä,en minäkään... Ei tyyliä tarvitse muuttaa vain koska vaihtaa koulua. Sitäpaitsi minusta on ihanaa kun olen 2 vuoden aikana muuttunut melkein julkkikseksi. Minua väistetään AINA ja todella monet pikkuiset tulevat uusina juttelemaan ja kehumaan tyyliäni.Tosin myönnän että seiskan alku oli aika hankala,mutta siihen oli suurin syy exäni joka levitteli aika *hmm* mielenkiintoisia,tosin perättömiä,juoruja minusta.
Ja jotkut ysit tulivat aukomaan päätään,mutta minä auoin takaisin ja nykyisin samat tyypity ovat ihan suht hyviä kavereitani. Vähän aikaa sitten yksi heistä sanoi että olin ensimmäinen örsy joka ei pelännyt ja uskalsi sanoa takaisin.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.08.2007 14:33

Lainaus: Morfinsia

Sitäpaitsi minusta on ihanaa kun olen 2 vuoden aikana muuttunut melkein julkkikseksi.

Ei muuta kuin hakemusta Idolsiin tai johonkin muuhun pyrkyriohjelmaan, mikäli elämä julkisena eläimenä kiehtoo. Itse olen sitä sen verran läheltä seurannut, etten suosittelisi kenellekään.

Aiheesta vielä sen verran, että mikäli tyyliään muuttaa ulkoisten paineiden vuoksi, niin siinä pettää vain itseään. Kannattaa olla avoimesti sitä mitä on, eikä piilotella ja sitä kautta tuntea sisimmässään huonoa oloa. Näinhän sitä on sanottu seksuaalivähemmistöillekin jo iät ja ajat. Peitteleminen ei kuitenkaan onnistu täydellisesti.
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.08.2007 14:40
goottityyli koulussakin, mutta hillitympänä... käytännöllisempänä. olen siellä opiskelemassa enkä esittelemässä itseäni..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.08.2007 17:58

Lainaus: HerGhost

goottityyli koulussakin, mutta hillitympänä... käytännöllisempänä. olen siellä opiskelemassa enkä esittelemässä itseäni..

Niinpä niin. Valtavat hihatkin ovat esim. matematiikkaa laskiessa vain tiellä ja isoin helmoin varustettua persausta saa asetella tuolille.

Eikä kotitaloustunnillakaan olisi kiva saada valkoista jauhoa mustalle sametille.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.08.2007 19:25
Minäkin olin yläasteella isossa koulussa,siellä ei ollut yhtä ainoaa goottia tai hevaria. Kyllähän sitä sanomista tuli,enimmäkseen pojilta ei kukaan tyttö sanonut mitään,paitsi kehuivat. Opettajien silmätikuksi en kyllä joutunut pukeutumiseni takia vaan poissaolojen takia enimmäkseen. Mutta suosittelisin pitämään tyylisi!
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2007 20:22

Lainaus: Iiriva

Lainaus: HerGhost

Niinpä niin. Valtavat hihatkin ovat esim. matematiikkaa laskiessa vain tiellä ja isoin helmoin varustettua persausta saa asetella tuolille.

Eikä kotitaloustunnillakaan olisi kiva saada valkoista jauhoa mustalle sametille.

Jeps. Goottivaatteet saattavat olla vähän epäkäytännöllisiä
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2007 20:27

Lainaus: Ximmo

Aiheesta vielä sen verran, että mikäli tyyliään muuttaa ulkoisten paineiden vuoksi, niin siinä pettää vain itseään. Kannattaa olla avoimesti sitä mitä on, eikä piilotella ja sitä kautta tuntea sisimmässään huonoa oloa.

Kuinka joku voikaan olla näin oikeassa Ei todellakaan ole mitään järkeä olla jotain muuta kuin on, olen gootti ja tulen olemaan sellainen varmasti hyvin pitkään.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.08.2007 20:28
Ei mun mielestä goottivaatteet oo missään ollut mitenkään epäkäytännöllisiä. Paitsi no okei sillonkun olin kesäduunissa puutarhurina niin ei pvc-saappaissa tyllihameissa ja korseteissa paljon hypitä sielä =D Mutta ei mulla koulussa ole mitään vaikeuksia ollut.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 08.08.2007 21:47
Minulla ainakin täytyy pukeutua kouluun lukujärjestyksen vaatimalla tavalla, eli hoitotyön laboraatioihin valkeat takki ja housut, kuntoutumisen tukemiseen jotain mukavaa (=joustavaa) jossa on hyvä liikkua (ei hametta) mutta kun sattuupi teoriapäivä niin pystyy laittamaan mitä tahtoo Tosin eipä aina tee edes mieli tälläytyä, kunhan jotain pistää päälleen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit