Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

• Vastaa
olen poika ja ongelma itellä on että nyt olen menossa yhdeksännelle luokalle ja ajattelin laittaa kajaalia ja kynsilakka... en vain tiedä uskallanko.. koulussamme on kyllä erillaisia ihmisiä mutta suurin osa heistä on tyttöjä.
kaikki on kyllä tottunu että säväytän jotenki ja erotun joukosta mutta pelkään että kajaali ja kynsilakka on joillekkin kiusaamisen aihe .. en ole koulussa kovinkaan suosittu..
niin jos jollain on kokemuksia tälläisen läpikäymisestä niin laittakaa viestiä... koulu alkaa 10 päivä tätä kuuta....
  • Vastaa
Tähän aiheeseen liittyy myös keskustelu Goottityyli liian erikoista kouluun?

Aika varmasti tulet saamaan huomiota osaksesi jos et näytä samalta kuin muut. Sehän on selvää, että osa retardeista tulee piinaamaan teikäläistä jos maalaat kynnet ja silmät.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
No laita mieluummin nyt heti kun koulu alkaa vaik jompaa kumpaa, se herättää vähemmän huomiota, kuin jos teet silleen, et yhtenä päivänä vaik lokakuussa sit ilmestyt luokan ovesta ku Jussi-69. Laita vähän mustaa kajaalia alas, lisäile pikkuhiljaa. Jos et kokonaan uskalla maalata kynsiä, laita vaik yhteen kynteen ensin sitä mustaa, ja vetäise sit parin viikon päästä kaikkiin! Jotkut käyttää silleen yhdessä-parissa sormessa koko ajan. (kundit siis)

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Gothic

mutta pelkään että kajaali ja kynsilakka on joillekkin kiusaamisen aihe .. en ole koulussa kovinkaan suosittu..

kommentit ovat takuuvarmoja ja varmasti suurimmalta osin negatiivisia.

tarvitset ainakin pirun paksun nahan jos päätät kokeilla.

"listen to this: click-clack. clack-click. thats the sound o`fuckin history."

• Vastaa

Lainaus: mlrd

kommentit ovat takuuvarmoja ja varmasti suurimmalta osin negatiivisia.

Tuo on totta, monet ah-niin-ymmärtäväiset haukkuvat aikasta varmasti hintiksi, valitettavasti :/

Mutta itsekin olen samaa mieltä kuin Ninni, pistä mielummin jo heti ensimmäisenä päivänä, koska se saa sinut näyttämään siltä, että olisit käyttänyt niitä jo kauan. Se, että yhtäkkiä reväytätkin viikkojen kuluttua, on paljon huomiota herättävämpi tapa, kun sinuun on ehditty joten kuten tottua ilman.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Siitä vaan..jos olsin poika pistäisin keskellä viikkoa..olen sellainen ihminen teen ja sitten vasta ajattelen..
meidän koulussä tukan värjääminen saa paljon huomiota.minä ainakin.odotan innolla aikaa kun vetäsen vihreää shokki väriä päähän ja violetteja kuiturastoja miten paljon saan komenteja hiuksista mutta mitäpäs minä heidän kommenteja alankaan kuunnella

live as if you would die tomorrow,dream as if you would live for ever....

• Vastaa
Jos tuntuu omalta lakata kynsiä ja laittaa sitä kajalia, niin pistä ihmeessä. Maltti kannattaa muistaa varsinkin kajalia laittaessa - eihän ylimeikkaus tee naisestakaan kaunista. Harjoittelu on siis suotavaa.. Ja jos nyt tulee jotain mussutusta luokkatovereiden suunnalta, niin muriset takaisin.

Kauhea loppu on parempi kuin kauhu ilman loppua.

• Vastaa
suosittelisin tota pikku hiljaa-versiota. ei sillein yhtäkkiä ku silloin varmasti joku ******* löytyy -.- tai sitten vaa ennen koulua käytät kajaalia ja mustaa kynsilakkaa. sillein et ihmiset tottuu siihen näkyy eikä sit koulun aikana et tule olemaan kovin monelle yllätys.

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vastaa
Hyvässä lykyssä saatat saada riesaksesi läjän tyttöjä, joiden mielestä kajalia käyttävä poika on håt!

Harjoittelu kannattaa, joo. Katsele netistä kajalia järkevästi käyttävien miekkosten kuvia ja matki. Pingviininaama ei sovi kellekään.

Käytäthän muuten sellaisia vaatteita, jotka sopivat meikkaustyyliin?

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Pingviininaama ei sovi kellekään.

Noh noh, äläpä unohda pingviinejä! Hyvin sopii!

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (blood, BlackWolver, Iiriva). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!