Gootti.net

Mitä teille merkitsee itsenäinen Suomi?

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.12.2009 16:25

Lainaus: TaruinenAave

Perustele! Mitä piti tapahtua ja mikä sitten meni pieleen?

Ensimmäinen, joka tulee mieleen:
väitettiin että hinnat tulisivat alenemaan eurojen myötä.
Ja kuinkas kävikään, se mikä ennen maksoi 10markkaa maksaakin nykyään 10euroa (=60markkaa)
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.12.2009 16:55
Hei,miks tää aihe meni niin poliittiseks.Ei ollut semmonen tarkoitus??
Minä tiedän sen ,että miehillä,EI Ollut sodan aikana"varaa kieltäytyä lähtemästä rintamalle,kun käsky kävi.Lotat olivat myös apuna,ja Karmeetahan se sota on aina KAIKILLE.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 06.12.2009 16:59
Tää koko aihe on mun mielestä turha :p Lukkoa?
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.12.2009 17:07

Lainaus: MustaHukka

Tää koko aihe on mun mielestä turha :p

Yhtä turha kuin itsenäinen Suomi?
  • Lähetetty: 06.12.2009 17:56

Lainaus: Gallante

Tää koko aihe on mun mielestä turha :p

En vain oikein näe että monikaan innostuu tästä aiheesta (muuta kuin väittelemään ). Toki itsenäinen Suomi on tärkeä asia, mutta tuo "turha" jalustalle nostaminen.... Tietenkään se ei ole minun päätettävissä tuleeko aiheelle lukkoa vai ei, en vain näe että tämä aihe kirvoittaa tämän päivän jälkeen mitään kirjoittamaan tähän ketjuun (kunnes sitten taas vuoden päästä jaksetaan hehkuttaa ja paatostella...)
  • Lähetetty: 06.12.2009 17:59

Lainaus: Gallante

EI Todellakaan.
6.12.Kun Pressan linnan ovet avautuvat,niin kukapa,ei tuntis mitään nähdessään ne Veteraanit/lotat (jotka ovat aikoinaan hankkineet meille tän itsenäisen suomen)jotka ylpeästi tulevat sisään"niin minä ainakin oon aina tuntenut pistoksen sydämmessäni.Kyyneleet silmissäni).
KIITOS HEILLE
  • Lähetetty: 06.12.2009 18:03
Tämä aihe sopii paremmin sinne isäm maan puollustajien sivuille

(Ja eikö tämän pitäisi olla tuolla Yleisissä korinoissa eikä tiedotteet ja ohjeet puolella?)
  • Lähetetty: 06.12.2009 18:37
KAIKILLE: HYVÄÄ ITSENÄISYYDEN PÄIVÄÄ..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.12.2009 18:40

(Ja eikö tämän pitäisi olla tuolla Yleisissä korinoissa eikä tiedotteet ja ohjeet puolella?)

Pitäisi. Enkä muutenkaan voi tehdä mitään tälle ketjulle, kun ei ole oikeuksia, tänne osioon
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.12.2009 19:08
täällä taruisenaaveen kaa tapsulilla ollaan ja minä ainoana sinivalkoisissa retkuissa, siniset leggingsit, valkoset sukat hörselöineen, paitakin valkoinen ja sininen luomiväri ja tapsuli ja taruinenaave ne vaan mustissaan kököttää ja minä tippa silmässä ihastelen veteraaneja ja ajattelen heidän tekojaan kunnioittaen.....

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit