Gootti.net

Mitä teille merkitsee itsenäinen Suomi?

Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2009 19:10

Lainaus: Unholysacrament

Ensimmäinen, joka tulee mieleen:
väitettiin että hinnat tulisivat alenemaan eurojen myötä.
Ja kuinkas kävikään, se mikä ennen maksoi 10markkaa maksaakin nykyään 10euroa (=60markkaa)

Oletko ottanut huomioon inflaation ja yleisen maailman taloudellisen tilanteen?

Lainaus: azpzv

EI Todellakaan.
6.12.Kun Pressan linnan ovet avautuvat,niin kukapa,ei tuntis mitään nähdessään ne Veteraanit/lotat (jotka ovat aikoinaan hankkineet meille tän itsenäisen suomen)jotka ylpeästi tulevat sisään"niin minä ainakin oon aina tuntenut pistoksen sydämmessäni.Kyyneleet silmissäni).
KIITOS HEILLE

LOL!

Lainaus: Ninni

tippa silmässä

Indeed, kultaseni, indeed.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 06.12.2009 19:14

Lainaus: Ninni

ihastelen veteraaneja ja ajattelen heidän tekojaan kunnioittaen.....

Mutta pointti onkin siinä että se tehdään vain kerran vuodessa ja heti huomenna koko vanhukset ja veteraanit ovat "unohtuneet" ja kaivetaan naftaliinista vasta vuoden päästä :P
  • Lähetetty: 06.12.2009 19:24

Lainaus: MustaHukka

Mutta pointti onkin siinä että se tehdään vain kerran vuodessa ja heti huomenna koko vanhukset ja veteraanit ovat "unohtuneet" ja kaivetaan naftaliinista vasta vuoden päästä :P

Haha, menit lankaan! Vaatteet kyllä on, mutta muu oli *********.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 06.12.2009 19:37

Lainaus: TaruinenAave

Haha, menit lankaan! Vaatteet kyllä on, mutta muu oli *********.

Ulkopuolinen sen tietää ;D
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.12.2009 21:52
Olipa yllätys että heti kun otetaan puheeksi itsenäisyys niin keskustelu on mallia "KIITOS ISÄM MAAN SANKAREILLE" "vinkuvonku suomi pois eusta!"

Huoh. Kyllä, arvostan veteraaneja siitä että suomi säilyi aikanaan itsenäisenä valtiona. Ei, en koe tarpeelliseksi palvoa kyseisiä henkilöitä jeesuksesta seuraavina (ei sillä että palvoisin sitäkään), ei, en ole kovin kansallismielinen ihminen, mutta arvostan kaikkea mitä kotimaani on minulle tarjonnut ja tarjoaa, kuten ilmaisen koulutuksen, sosiaaliturvan ja monen monta muutakin asiaa. Jahka pääsen leivänsyrjästä kiinni alan itsekin viimein tuottaa valtiolle jotain, eli veroja, hyödytän muiden elämää jollain tapaa vaikuttamalla näiden saamiin tuotteisiin tai palveluihin, jadijadijaa.

Minulle itsenäinen Suomi merkitsee valtiota joka pitää huolen kansalaisistaan, ja jonka kansalaiset huolehtivat siitä että kaikilla muillakin suomalaisilla (olivat sukujuuriltaan kotoisin mistä tahansa) olisi hyvä olla. Valitettavasti näin ei käytännössä aina tapahdu, mutta minkäs teet.
Kelpaako vastaukseksi?
  • Lähetetty: 06.12.2009 21:55
Abigor
Kyllä kelpasi! Kyllä ihmisten selväjärkisyys aina lämmittää! Olen näköjään vallannut koko ketjun, mutta menköön...
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.12.2009 22:05
Minun vallassani Veteraanit/Lotat olisivat saaaneet loppuelämänsä kulkea ilmaiseksi Suomessa!
Nyt on helppoa meidän kaikkien sanoo vaikka mitä skeidaa,ja olla tietävinämme enemmän,kuin ne jotka on tän maan hankkineet meille.Kunnioitus on Ansaittava se,EI tule itsestään..
Hyvää jatkoa.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 06.12.2009 22:15
Ylempään ja nyttemmin myös alempaan:

Jahas, huomasin että aluekin taitaa tälle ketjulle olla väärä. Hidas minä. Lopetan postailun tähän.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 06.12.2009 22:17

Eipä tuo paljoa mitään merkitse omat ajatukset aika vahvasti siinä että maailma ilman rajoja ois huomattavasti parempi paikka, turhalla nationalismipelleilyllä ei saavuteta paljoa mitään.

*Kuva illan kuumotuskulkueesta, toimittajien katseet oli niin mielettömän hienoja ku jätkä tuikkas ton tuleen
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.12.2009 22:28
Hyi s...Miks polttaa oman maan Lippua? Painuis takas sinne,missä tollasta tehdään.
En tykkää. Kukapa noista lällyistä olis USKALTANUT Olla rajalla,ja ottaaa Ylivoimasta vihollista VASTAAN,Ei kukaan tollasista. Yäk.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit