Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Itsepuolustus

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.12.2006 23:48
Olisin tänään käynyt kimppuun ellei poikkuhuilukotelon aseena käyttämisestä tulisi pahoinpitelysyytettä.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.12.2006 19:15
Isoveli on joskus jotain itsepuolustusta harrastanut ja on sitä kyllä tarvinnutkin. Turpaankin on tullut monta kertaa. Mulle se on opettanut muutaman itsepuolustusliikkeen kuulemma "ihan varmuuden vuoksi". Siis luultavasti osaan laittaa vastaan, jos joku yrittää lyödä tai ottaa kurkusta kiinni. Vartalolukko ja isku arkaan paikkaan, niin siinä kerkeää kyllä juosta pakoon.

Niitä juttuja kuulee jatkuvasti, kun joku on hyökännyt ja loppujen lopuksi se, joka puolustautui joutuu syytteeseen. Niin kauan saa satuttaa, että saa mahdollisuuden juosta pakoon. Mun mielipide.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2007 18:53
En osaa muuta itsepuolustusta kuin sen minkä olen itse hyväksi todennut. Eli katutappelijatyylillä kimppuun harhautuksena tai saarrettuna ja puolustautuen kimppuun käyvää vastaan. Voimalla viskoo, taidolla kaataa ja karkuun minkä jaloistaan pääsee. Lisäksi hieman biologian tuntemusta ihmisen heikoista kohdista. Lyökää ihmeessä hyökkääjää vatsaan palleaan ja potkaiskaa jalat alta niin pääsette karkuun yhdeltä hyökkääjältä. Porukka vaatii jo enemmän...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.01.2007 20:15

Lainaus: Anesthesia

Vartalolukko ja isku arkaan paikkaan, niin siinä kerkeää kyllä juosta pakoon.

Ja voi saada pahoinpitelysyytteen. Valitettavasti, mutta näin se menee.

Mä oon ottanut turpaan Helsingin yössä pari kertaa ja varmasti se homma tulee jatkumaan vielä pitkään. Mun tuurilla varmaan tulee turpaan vielä vanhainkodissakin. Noh, toi pahin tapaus viime kesänä oli kyl semmonen, että joku tuntematon löi erästä puolituttua naista ihan vaan huvikseen ja mä menin sitte väliin. Ai-jai.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.01.2007 20:19
k

Lainaus: nexubus

Jos olisin hoikempi ja paremmassa kunnossa niin aloittaisin jonkun itsepuolustuslajin. Nyt jos menisin niin nauraisivat varmaan tällaiselle läskille.

karatea harrastan olen ainoa tyttö ryhmässämme ja kaikista pullein eise mitään vaikka muut joskus vähän nauravatkin,pikkupoikia ne ovat noin 9 vuotiaita.ja läski lähtee nopeasti kunhan jaksaa treenata en toisaalta ollut huonossa kunnossa aloittaessani,olen harrastanut liikunta koko elämäni kaikki vain mukaan ryhmiin ei se niin kamalaa ole oikeastaan aika kivaa
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.05.2007 15:39
on tämä vasen käteni minun lyönti käteni sitä olen harjotellut sillälailla että ilmaan nyrkkeillen painoja kiinnitettynä vasempaan käteen eri kohtiin ja vikkelyyttä ja väistöjä treenaan. eli kaikki harjotus menee väistöille ja iskuille loppujen lopuksi tuskin mitään muutenkaan itelleni tapahtuu ja jos tapahtuu ni käsilukkoon ja ystävällisesti nyrkillä kylkiluuhun

-karkeaa ja tehokasta, en suosittele paitsi äärimäisissä tapauksissa
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:36
En ole treenannut, mutta vahva olen. Automaattisesti minun itsepuollustuksekseni jää siihen kiljumisen, potkimisen, puremisen ja hakkaamisen tasolle O.o
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:40

Lainaus: Stuntgirl

Automaattisesti minun itsepuollustuksekseni jää siihen kiljumisen, potkimisen, puremisen ja hakkaamisen tasolle O.o

Mun tärkein itsepuolustus on koko ja ulkonäkö. Ei ihan jokainen ala ryttyileen
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 14:45
mul ei oo yhtään lihaksia mut oon harrastanu monia itsepuolustuslajeja ja kuka tarvitsee lihaksia jos on nopeet jalat
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.05.2007 16:48
en harrasta mitään lajia. vielä. eli jos joudun pahaan tilanteseen ni luultavsti huudan kurkuu suorana ja potkin, löyn ja raavin(siksipä pidänkin kynnet terävinä )

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit