Gootti.net

Vapaat suhteet!

Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.06.2007 12:09
Ximmo on aina oikeassa.....
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.06.2007 12:31

Lainaus: Doucat

Ximmo on aina oikeassa.....

Paitsi silloin, kun olen väärässä. Kuriin nyt ihmiset, olen vähintään yhtä tohelo kuin kaikki muutkin.
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.06.2007 14:42
Tjooh. Minen pystyis ikinä kuvittelemaan eläväni vapaassa suhteessa. Olen vahvasti pettämistä vastaan, ja miusta tuo on pettämistä. Vaikka siitä kertois avoimesti.

Oksettaa oikeastaan tuollainen. Sama, että olen jyrkästi moniavioisuutta vastaan. Miten voi oikeasti katsella päivästä toiseen kun rakas miehesi suutelee, nai tai muutenvaan hyväilee toista naista ja vielä väittää olevansa onnellinen?

Minen ymmärrä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.06.2007 15:05
Olettepa konservatiivisia.
Tää on tietysti ihmisestä kiinni. jos pettää niin ei se kihlasormus nimettömässä vaikuta asiaan yhtään.

Lyhyesti; miul ei oo mitään ns. vapaita suhteita vastaan. Seksi on seksiä, so what. Miespuolisille se taitaa olla vähän isompi juttu, näi stereotyyppisesti kelaten. Omistamisen halu ja mustasukkaisuus ei oo omia luonteenpiirteitä enkä tykännyt siitäkään, kun eräs exä aloitti raivokohtaukset joka kerta kun kerroin jostain ystävästäni. Se nyt oli jo sairaalloista, mut en ymmärrä sitä pienissäkään määrin. Mulla on tunteet ja teot vähän eri tasolla.
ja rutiini-suhteet on mun mielestäni puuduttavia.

Okei, olen suhteessa & aion kai olla kiltisti. kerrankin joku luottaa muhun niin en ihan heti mene ryssimään kaikkea.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.06.2007 15:08
Jos tuollaiset tyydyttävät irtosuhteet menee oikean vakituisen rakkaussuhteen edelle niin kannattaako sillon ees olla yhdessä. Turhaan vain etsitään sitä alkuhuumaa joka on omasta suhteesta jo menny.. Mutta siis en minä kumppaniani jakais kenenkään kanssa.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.06.2007 15:13

Lainaus: CybellaTraurig

Jos tuollaiset tyydyttävät irtosuhteet menee oikean vakituisen rakkaussuhteen edelle niin kannattaako sillon ees olla yhdessä.

miksi ne menisi edelle?
Jos mä suutelen jotain puolituntematonta tyyppiä, ei se tarkoita sitä että välittäisin siitä hevon helvettiäkään. Sen voi ottaa hauskanpitona eikä se tarkoita mitään sen kummempaa.

Tällaiset suhteet tietty toimivat voin, jos kumpikin osapuoli ajattelee samoin. Muuten on turha lähteä leikkimään.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 26.06.2007 15:37

Lainaus: Cata

Jos tuollaiset tyydyttävät irtosuhteet menee oikean vakituisen rakkaussuhteen edelle niin kannattaako sillon ees olla yhdessä.

miksi ne menisi edelle?
Jos mä suutelen jotain puolituntematonta tyyppiä, ei se tarkoita sitä että välittäisin siitä hevon helvettiäkään. Sen voi ottaa hauskanpitona eikä se tarkoita mitään sen kummempaa.

Tällaiset suhteet tietty toimivat voin, jos kumpikin osapuoli ajattelee samoin. Muuten on turha lähteä leikkimään.

tuohon voin sanoa vaan että samaa mieltä. jos kumppanin kanssa sovitaan että voi tapailla muita niin sitten ok. muussa tapauksessa se on pettämistä ja minusta pettäminen ei oo hyväksyttävää. jos yhteisitä pelisäännöistä lipsutaan se taitaisi olla eron paikka. tietysti se että mikä on näissä puitteissakaan pettämistä on mielipidekysymys. esim. jos mun poikaystävä(kuvitteellinen) halais kaveriaan(tyttö)ja istuskelis kahvilla se ei minusta tarkoita että pettää.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.06.2007 15:49

Lainaus: Cata

miksi ne menisi edelle?

No jos rakastaa sitä toista niin eikö voi pyhittää itteesä sille ja 'pitää hauskaa' sen kanssa? :/ Jos ei välitä siitä toisesta hevon helvettiäkään niin miksi sen kanssa pitäisi edes pitää hauskaa kun olisi se omakin kulta.. Miks se oma ei riitä? Ymmärrän teidänki kannan että voihan se hauskaa olla, mutta ei se suhde minusta silloin vakaalla pohjalla oo jos molemmat haluaa olla myös muiden kanssa.. Joo en tiedä, en vaan pysty käsittämään Ehkä nää on hyviä sitten just sellasissa suhteissa missä ei olla ihan tosissaan ja ei tiedetä vielä mitä halutaan, niinkuin joku täällä jo sanoi.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2007 16:43

Lainaus: Ximmo

Jos ihminen tapailee useita, niin käsittääkseni hän ei silloin seurustele. Mikäli taas tapailee vaan yhtä, niin tällöin seurustelee.

Juuri näin minäkin asian ymmärrän ja näin myös toimin. Jos seurustelen jonkun kanssa niin olen sitten vain ja ainoastaan tämän henkilön kanssa, sinkkuna taas saatan tapailla useitakin ihmisiä lyhyellä aikavälillä.

Lainaus: Ximmo

Minulle se merkitsee sitä, että vaikka on vakiokumppani, niin silti saa käydä naimassa ketä haluaa, jos siltä tuntuu, kunhan kertoo siitä rehellisesti kumppanilleen.

Näin minäkin ymmärsin. Enkä usko ratkaisua toimivaksi, vaikken olekaan kokeillut.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2007 16:47

No jos rakastaa sitä toista niin eikö voi pyhittää itteesä sille ja 'pitää hauskaa' sen kanssa? :/

Olen vähän samaa mieltä. Tietysti toisinaan kävelee vastaan sellaisia yksilöitä joissa silmä lepää vaikka oma kulta jo onkin kainalossa. Mutta loppujen lopuksi oma mies on se paras kaikkine vikoineenkin, liian täydellinen ihminen alkaisi joka tapauksessa ottaa aivoon.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit