Gootti.net

Vapaat suhteet!

Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 26.06.2007 17:11
Muuan tuttavapariskunta on elellyt vapaassa suhteessa pian kymmenen vuotta, johtuen kumppanin erilaisista seksuaalisista tarpeista joita toinen tahtonut/osannut tyydyttää. Tämä ei tarkoittanut sitä, että he juoksisivat kaiket illat baarissa pokaamassa uusia hoitoja, vaan lähinnä mies käy noin kahdesti kuussa tapaamassa tätä henkilöä joka osaa häntä pulmassaan auttaa. He puhuvat asiasta hyvin avoimesti (myös meille muille, halusimme tai emme...), eikä se vaikuta olevan ongelma kummallekaan. Alussa pelisääntöjen sopiminen tuotti vähän ongelmia, mutta tällä hetkellä molemmat vaikuttavat onnelliselta.

Toverit ovat naimisissa, silminnähden onnellisia ja sitoutuneita toisiinsa. Epäilisin, että mikäli tilannetta ei olisi hoidettu näin, he eivät olisi seurusteluaan kovin pitkälle jatkaneet...

Se on seksiä, ihmisen perustarve siinä missä nälkä ja unen tarvekin.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2007 18:20

Lainaus: kuopassa

rappion ja kevytkenkäisyyden julkeana manifestina

goottilaisuutenhan kuuluu kauneuden ja rappion häät, ikuinen yö,ja halloween ja minulla olis tietty pelkkiä rakastajattaria yksi olisi tietty ykkönen!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.06.2007 18:51

Lainaus: CybellaTraurig

No jos rakastaa sitä toista niin eikö voi pyhittää itteesä sille ja 'pitää hauskaa' sen kanssa? :/ Jos ei välitä siitä toisesta hevon helvettiäkään niin miksi sen kanssa pitäisi edes pitää hauskaa kun olisi se omakin kulta.. Miks se oma ei riitä?

Miksi ei? Minkä takia ei, jos molemmat sen hyväksyy?
Mut jonkunhan tuokin kysymys piti heittää. En vaan tykkää rutinoitua. & joo, ehkä mua pelottaa se ajatus että jonkun tapaa 16-vuotiaana ja elää sen kanssa loppuelämänsä.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2007 21:45
Noniin,kaikki täällä varmaankin inohoavat minua kun sanon että en vain pysty sitoutumaan lainkaan. Vapaa suhde on ainut joka edes SAATTAISI onnistua,mutta joskus käy niinkin että nekin alkavat ahdistaa. minun pitää tosissani rakastaa että mikään onnistuu minun puoleltani.
Joka tapauksessa,jos on sovittu että vapaa sude käy molemmille eikä kumpikaan siitä kärsi niin miksi ei?
  • Lähetetty: 26.06.2007 21:46
Eikä se että olisi muidenkin kanssa tarkoita että rakastaisi "omaansa" yhtään vähempää.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.06.2007 22:08

Lainaus: Cata

Jos mä suutelen jotain puolituntematonta tyyppiä, ei se tarkoita sitä että välittäisin siitä hevon helvettiäkään. Sen voi ottaa hauskanpitona eikä se tarkoita mitään sen kummempaa.

Noh, mä puhuin panemisesta, sä suutelemisesta. Siinä on hiuksenhieno ero.

Siinä olen samaa mieltä, etten minäkään voi uskoa, että yksikään alle 20-veenä käynnistynyt suhde olisi se viimeinen ja ns. ikuinen. En tunne ketään, kenellä näin olisi käynyt. Kyllähän se monilla on siinä vaiheessa varmasti tuntunut täydelliseltä, mutta monesti se ensisuhde on kuitenkin vain harjoittelua, kun ei oikein edes tiedetä, mitä muutakaan se voisi olla. Ja tämä koskee erityisesti pienemmillä paikkakunnilla asuvia: siellä on vähän valinnanvaraa, niin otetaan se vähiten huono vaihtoehto ja kuvitellaan sitä parhaaksi, mitä olla voi.

Tylyä, mutta reaalielämässä todeksi havaittua.
  • Lähetetty: 26.06.2007 22:11

Lainaus: Ximmo

Siinä olen samaa mieltä, etten minäkään voi uskoa, että yksikään alle 20-veenä käynnistynyt suhde olisi se viimeinen ja ns. ikuinen. En tunne ketään, kenellä näin olisi käynyt. Kyllähän se monilla on siinä vaiheessa varmasti tuntunut täydelliseltä, mutta monesti se ensisuhde on kuitenkin vain harjoittelua, kun ei oikein edes tiedetä, mitä muutakaan se voisi olla. Ja tämä koskee erityisesti pienemmillä paikkakunnilla asuvia: siellä on vähän valinnanvaraa, niin otetaan se vähiten huono vaihtoehto ja kuvitellaan sitä parhaaksi, mitä olla voi.

Tylyä, mutta reaalielämässä todeksi havaittua.

Tottahan tuo on,minkäs sille mahtaa. (itse pieneltä paikkakunnalta)
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.06.2007 23:05
Ehkä minut luokitellaan vanhoilliseksi, mutta en ole vapaiden suhteiden kannattaja.
Inhottaa koko ajatus, että oma poikaystävä kähmisi ja paneskelisi toisia naikkosia ja että minä vielä sallisin sen.
Jos tekee mieli kokeilla vähän kaikkia, niin miksi sitten hankkiutua parisuhteeseen?
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.06.2007 00:18
Noh, minä en ainakaan allekirjoita sitä, että Ximmo olisi aina oikeassa, ehen.
Hänen ajatusmaailmansa vain tuntuu vastaavan suht hyvin omaani ja mielipiteemme ovat hyvin samankaltaisia ja siinä se.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.06.2007 00:59

Lainaus: Satyricona

Noh, minä en ainakaan allekirjoita sitä, että Ximmo olisi aina oikeassa, ehen.
Hänen ajatusmaailmansa vain tuntuu vastaavan suht hyvin omaani ja mielipiteemme ovat hyvin samankaltaisia ja siinä se.

Öööh mä nyt syvästi toivon sun parastasi ajatellen, ettei sun ajatusmaailma ole todellakaan tällainen. Mielipiteet jostain valikoiduista asioista kenties ovat samanlaisia.

Mitä lääkkeitä sä muuten käytät?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit