Gootti.net

Vapaat suhteet!

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.06.2007 11:32

Lainaus: Ximmo

Noh, mä puhuin panemisesta, sä suutelemisesta. Siinä on hiuksenhieno ero.

no, mä aattelin olla hienotunteisempi. Tänhän pitäis olla K-18 topicci. (:
Samaa asiaahan nuo periaatteessa meinaavat.

ja ainiin, omat vanhemmat tapasivat alle 2-kymppisinä. Siitä 25 vuotta eteenpäin ja tossa ne on vieläkin. Toisille passaa, toisille ei. Ei tää ainakaan geeneissä kulje.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.06.2007 14:46
Puhuisin ******, jos väittäisin ettei muut jätkät oo koskaan käyny mielessä tän suhteen aikana. Kuitenkii asiat on vaa aina lutviutunu hyväksi ja tässä ollan vielä neljän vuoden jälkeenkin. Pettämistä en kannata missään nimessä! Miun teoria onkii just se et ihmiset todellakin pettää, koska a)ei uskalleta erota nykyisestä b)halutaan kokea rakastumisen ensihuumaa.

Miun mielestä kumpikaan ei oo tarpeeks hyvä selitys pettää ketään.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.06.2007 15:29

Lainaus: Cata

no, mä aattelin olla hienotunteisempi. Tänhän pitäis olla K-18 topicci. (:
Samaa asiaahan nuo periaatteessa meinaavat.

No ei se nyt ihan noin mene. Oon pussanut poikia, mutta en oo paneskellut heidän kanssaan. Monet lemmikkien omistajat voisivat myös olla eri mieltä tästä tulkinnastasi, tai sitten sodomia on varsin yleistä.

ja ainiin, omat vanhemmat tapasivat alle 2-kymppisinä. Siitä 25 vuotta eteenpäin ja tossa ne on vieläkin. Toisille passaa, toisille ei. Ei tää ainakaan geeneissä kulje.

Turha verrata jotain menneitä aikoja, silloin kaikki oli toisin. Minunkin vanhemmat tapasivat parikymppisinä ja yhdessä ovat edelleen. Se vaan on niin eri juttu.

Jo pelkästään netti on muuttanut totaalisesti tämän parisuhteiden muodostumisen. Aiemmin oli "saatavilla" vain ne, jotka oli tavannut reaalimaailmassa, joten katsanto oli suppeampi. Nykyään valinnanvaraa on aivan eri tavalla. Trust me, I know this.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.06.2007 16:27

Siinä olen samaa mieltä, etten minäkään voi uskoa, että yksikään alle 20-veenä käynnistynyt suhde olisi se viimeinen ja ns. ikuinen. En tunne ketään, kenellä näin olisi käynyt.

Turha verrata jotain menneitä aikoja, silloin kaikki oli toisin. Minunkin vanhemmat tapasivat parikymppisinä ja yhdessä ovat edelleen. Se vaan on niin eri juttu.

Kirjoitat silti sivupersoonasi kanssa ristiin... (:

eh eh viilailen vain pilkkuja, kyllä minä tajusin.

Lainaus: Transylvania

Miun teoria onkii just se et ihmiset todellakin pettää, koska a)ei uskalleta erota nykyisestä b)halutaan kokea rakastumisen ensihuumaa.

Eihän tässä nyt (varsinaisesti) pettämisestä puhuttu.
Muut sulhasehdokkaat vaan vaikuttaa niin mielenkiintoisilta siitä turvallisesta rutiinisuhteesta katsoen. Eikö?
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.06.2007 16:36

Kirjoitat silti sivupersoonasi kanssa ristiin... (:

eh eh viilailen vain pilkkuja, kyllä minä tajusin.

Ei mee ristiin, juurihan siinä sanon, ettei vanhoja aikoja voi verrata. Siksi en niin tee itsekään -> en tunne ketään, joilla olisi niin.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2007 18:44
vapaissa suhteissa tuskin puhutaan pettämisestä..kun kyse on juuri siitä että saat olla muiden kanssa jos siltä tuntuu.. kuviltelkaa että istut kultasi kanssa kahvilassa ja näette ihan hiton hemaisevan otuksen jota kumpikin haluaa..ja "katos beibe mikä tuolla menee!saanks mä?" "no tottakai kulta, jätä mullekin vai mennääkö pokaamaan yhessä".. niin ja ne monet muut tilanteet..toisten kanssa..ja vapaassa suhteessa ryhmäseksikin on helpompaa okei pääni on ihan rappiolla joten lopetan nyt kirjoittamisen ennenkun jutut alkaa mennä yli teidän ymmärryksen :P niin ja kuningattarella on edelleen oikeus moneen naiseen :P jos joku haluaa suhteen naisen että miehen kanssa..niin voisin ehkä olla se nainen ;D näin meinas jo erään kanssa käydä mutta..mutta..</3
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.06.2007 19:39

Lainaus: Transylvania

Miun teoria onkii just se et ihmiset todellakin pettää, koska a)ei uskalleta erota nykyisestä b)halutaan kokea rakastumisen ensihuumaa.

Miun mielestä kumpikaan ei oo tarpeeks hyvä selitys pettää ketään.

Olen ite aivan samaa mieltä. vaikka välillä joo tulee muita katottuu mut ne sit unohtuu aika nopee ku toi ukko on jotenki se tärkeempi ja tietää mun kaikki virheet ja välitän siitä. Enpä usko et kukaan muu pystyis hyväksyy mua tälläsenä kuin oon. En pettäis ikinä! en vaa pystyis. En pystyis satuttaa toista (omaa kumppania). oon semmoinen sitoutuva kärsin sit täs välillä mut ainakin tiiän et toi välittää musta oikeesti jos kestää mut tälläsenä vieläkin niin pakko välittää
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.06.2007 02:03
mie en osaa sitoutua..
ja tarvitsen rutkasti tilaa..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.06.2007 02:17

Lainaus: nocturnal_chimaira

mie en osaa sitoutua..
ja tarvitsen rutkasti tilaa..

mulla sama juttu. kyllä yhteistäkin aikaa pitää olla mutta myös omaa aikaa tehdä mitä vaan ilman että on pakko tehdä selkoa kaikesta mitä tekee ilman toista. mun sitoutumiskammo johtuuklin osittain varman siitä että saattaisin helposti itse olla liian omistushaluinen.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.06.2007 12:07
Minä en voisi ajatellakaan sellaista suhdetta, johon ei sitouduta täysin. Minusta ei vain olisi yhden illan juttuihin tms. Omistaudun suhteelle täysin ja olen uskollinen, ja odotan kumppanilta samaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit