Gootti.net

Vapaat suhteet!

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.08.2007 12:06

Lainaus: liothe

Se ei oo mikään ehdoton totuus. Varmasti on ja tulee olemaan pariskuntia, joiden suhde on aloitettu ennen kuin on täytetty se kakskytvee ja kestänyt tai kestää läpi elämän.

No eihän se tietenkään ole mikään ehdoton totuus, kun kerran kyseessä ei ole mikään fysiikan laki. Poikkeuksia aina on, tarvitseeko tätä nyt edes sanoakaan. Luulen, että jokainen osaa tämän päätellä itsekin, eikä sitä tarvitse erikseen mainita.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.08.2007 12:11
Mä oon ite vähä huono missään suhteissa. Huomattu monta kertaa,oon vähän säheltäjä ja onnistun aina munaamaan kaiken. Enkä toisaalta edes halua elää suhteessa. Musta se on ahdistavaa
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.08.2007 09:52
idiotismi: olimme kavereita, kunnes kaikki kulminoitui aivan tavallisen viikon jälkeen käsittämättömään patologiseen ja lihalliseen koitokseen. seuraavana aamuna ei naurattanut. mutta; ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. en vaan olis uskonu joutuvani ite ikinä tähän tilanteeseen.

tää taitaakin kuulua osiooon vapaat suhteet. olenpa p askiainen.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2007 09:57
Ite haluisin rakastaa jotain sellasenaan..ei kenenkään tarvi muuttua. Ainakaan paljoon :P mutta olen kumminkin tajunnut että omaa ruumistani en pysty jakamaan..eikä kiinnosta!
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2007 09:58
Vaikka käyttäydyn välillä keimaillen... mutta se on vaan kivaa ilman kummosempia taka-ajatuksia..
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.08.2007 11:59

Lainaus: vampirequeen

Vaikka käyttäydyn välillä keimaillen...

Niin minäkin. Eikä siinä sen kummempia, vähän iloa päivään.. Kaikki eivät vaan tajua flirttailua, luulevat sen olevan totista totta. Keimailu, flirttailu ym. piristää elämää ja on täysin harmitonta.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.08.2007 15:15
En voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät oikeen tunnu osaavan päättää kenen kanssa ovat. En sellaisia ,jotka vaihtelevat seurustelukumppania muutaman viikon välein, ja silti hakevat jotain koko ajan. Jos seurustelu tuntuu vaikealta ,eikä osaa sitoutua ,niin miksi sitten täytyy koko ajan yrittää?
eikö voi antaa vähän aikaa olla, kasvaa itse henkisesti ja miettiä asiaa uudelleen myöhemmin.

Minä olen kuitenkin hyvin allerginen suhteille, joissa mies yrittää omistella minua , vahtia tekemisiäni liikaa, on mustasukkainen ,eikä salli minulle muita miespuolisia kavereita. Siitä on kyllä kokemusta. Minua alkaaa ahdistaa ja jonkin ajan kuluttua ahdistus on voinut kasvaa sen verran suureksi ,etten enää kestä.

Haluan toki elää jonkun toisen ihmisen kanssa, mutta en niin että olemme 24/7 yhdessä ja mitään asioita ei saa pitää ominaan jne. Siinä mielessä pidän siitä ,että suhde on "vapaampi". Se EI kuitenkaan tarkoita sitä, että minä kaipaisin tai katselisin ketään muita, ei todellakaan, enhän haluaisi omankaan mieheni kaipaavan muita naisia, ja jos toisesta oikeasti pitää, ei edes tarvitse vierelleen ketään toista.
Se tarkoittaa vain sitä, että tarvitsen ehkä vähän enemmän omaa tilaa ja aikaa, tykkään tehdä kaikenlaista taidetta, kävellä hautausmaalla tai käydä yöllä lenkillä ym. yksin. Pidän siitä että päivässä on aina jokin hetki, jolloin saan olla ihan yksin ja rauhoittua tai sitten nähdä muita ystäviä. Tämä ei sovi kaikille, ja siksi on välillä aiheuttanut riitaa suhteissa, en kuitenkaan tunne edes halua muuttua.

(taisin kirjoittaa hieman ohi aiheen...)
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.09.2007 15:56
Tällä hetkellä en muuhun pystyisikään näin eron jälkeen. Haluan läheisyyttä mutta sitoutumaan en vähään aikaan vielä pysty. Onneksi on olemassa moninaiset ystävät, annan heidän mennä kuten haluavat ja minä annan heidän.
Ja jos olisin "virallisessa" suhteessa niin voisin kyllä antaa kumppanilleni luvan olla jonkun toisen kanssa, sillä ehdolla että pitäisi minua kuitenkin ykkösenä, vaikka siitä nyt ei koskaan varma voi olla.
Enhän minä siitä pahemmin pidä muttakun tiedän että monilla ihmisillä nyt silloin tällöin tulee haluja kokeilla toistenkin kanssa niin pitäähän sitä nyt saada toteuttaa.
Tosin silloin jos annan sen luvan niin haluan itselleni myös samat oikeudet.
Kirjoittanut: Silkkiruusu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.09.2007 16:23
En voisi elää vapaassa suhteessa, molemminpuolinen uskollisuus on mulle tärkeää. Jos ne muut naiset kiinnostavat, niin sopii herran mennä. Mutta takaisin on turha yrittää.
En voisi elää ihmisen kanssa joka riippuisi minussa 24/7. Mä tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, eli sillä miehellä pitäisi olla oma elämä. Omaa elämää voi harrastaa myös ilman syrjhyppyjä.
Kerran yksi mies alkoi jahdata mua. Se oli ihan mukava, komea ja kaikkea kivaa, mutta se että se jahtasi... Mihin mä menin, se oli aina siellä. Epäilen että se kyttäsi mun kodin ulkopuolella ja lähti perään kun tulin ovesta ulos. Ja sellaisen kanssa muka pitäisi ryhtyä suhteeseen? Ei kiitos. Miten kovasti se kotona kyttäisi? Apua!
Tietysti pitää olla yhteisiä asioita ja juttuja, eihän se muuten mikään suhde ole, mutta rajansa kaikella.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.09.2007 17:42
On ehkä hieman huvittavaa, kun jotkut alle 20v pikkuinkkarit julistavat olevansa sitoutumiskammoisia ja kaipaavansa tilaa. "Lol". Mutta samoilla linjoilla pääpiirteittäin ollaan kuin monet muutkin tässä threadissa, eli yksiavioisuus on pop. Himon ja rakkauden ero on valtava, ja sen oppii aikanaan tunnistamaan, usein vaikeimman kautta. Lopulta sitä vain miettii "parempaa saa kotona", ja kääntyy takaisin ennen kuin tekee mitään typerää. Äärimmäisen köyhää jonkun väittää meitä monogamisteja konservatiivisiksi, et sinä ole sen edistyksellisempi. Sanon uudelleen "LOL", koska se sopii tähän.

Partnerini tietää, että minulla on tarjontaa, ja että olen viehättävä nainen - minun ei tarvitse todistella sitä kellekään juoksemalla ympäriinsä. Sama onnistuu flirtilläkin. Flirttailu on hupia, jota sallin viehättävälle poikaystävälleni yhtä lailla kuin hän sallii sen minulle.

Jos jollekulle vapaa suhde on se oikea tapa toimia, antaa palaa vain. Itse en saa siitä minkäänlaista iloa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit