Gootti.net

Vapaat suhteet!

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.06.2007 16:43

Lainaus: Felicia

olen uskollinen, ja odotan kumppanilta samaa.

uskon että uskollisuutta nyt kaikki haluaa, ja saa
ellei satu neidillä olemaa joku ******* poikaystävä..
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.07.2007 22:51
Minä kuulkaas en haluaisi olla tämmöinen sitoutumis kammoinen otus,inhoan itseäni sen takia niin syvästi että....;( Mutta en voi tselleni mitään,niinkuin en muillekaan tunteilleni.Olen monta kertaa yrittänyt elää normaalissa suhteessa,mutta eivät ne onnistu,vaikka eivät ne vapaatkaan ole onnistuneet,kun en edes niissä kokenut saavani tarpeeksi vapautta.tai syy saattaa olla se että jotain aika tärkeää puuttui...nimittäin rakkaus. Tässäkin on yksi poikkeus mutta...mutta se on pitkä,vaikea ja mutkikas juttu.vapaudestani en hänenkään vuokseen voinut/voisi luopua mutta...niin kliseeltä kuin kuulostaakin,voisin kuolla hänen puolestaan.vaikka en enää edes tiedä mitä tunnen.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2007 16:39
Jos aikoo/haluaa elää vapaassa suhteessa, täytyy varmaankin olla ihan h**vetin vahva ihminen. Itse en pystyisi. Mutta jos se joillekin sopii, niin mikäs siinä.

Itse haluan sitoutua ja edellytän, että toinenkin osapuoli sitoutuu. Omaa tilaa tarvitsen valtavasti. Oma tila tarkoittaa sitä, että käyn ulkona ilman miestäni, harrastan yksin jne. ja samoin mieheni. Sovimme jo aikojen alussa, että jos joskus käy kämmi reissuilla, niin siitä ei sitten kerrota toiselle. Jos jollakin asialla ei ole merkitystä suhteen kannalta, niin turha sitä on huudella ja pahoittaa toisen mieltä. Luotamme toisiimme ja kerromme aina mihin olemme menossa ja kenen kanssa, jottei toisen tarvitse murehtia. En tiedä, onko mieheni kämmäillyt, ehkä, ei kiinnosta, mutta itse olen pitänyt hauskaa pussailemalla (ei sen enempää). Kaikki mitä tekee itse pitää hyväksyä myös toisen tekemänä. Tai sitten pitää jättää itse tekemättä se, mitä ei hyväksyisi toiselta.

En pidä vapaasta suhteesta, mutta vapaasta elämästä kyllä.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2007 19:12
vaikka kannatan vapaita suhteita..se ei tarkoita ettenkö pystyisi sitoutumaan..kyllä olen uskollinen jos rakkaani sitä vaatii..siis kumpikin käy.. oikeastaan en välittäisi vaikka minua petettäisiin,koska kuningattarella on parempaakin tekemistä kuin vahtia lempensä kohteen uskollisuutta kohta palataan siihen ensirakkauteen (kun olin 13) juttumme ei ikinä kunnolla alkanut ja hänellä oli muita tyttöjä..mutta en välittänyt koska rakastin kyseistä hoppari-poikaa sydämeni syvimmästä..ja annoin anteeksi..
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2007 01:28

Lainaus: Ximmo

Siinä olen samaa mieltä, etten minäkään voi uskoa, että yksikään alle 20-veenä käynnistynyt suhde olisi se viimeinen ja ns. ikuinen

Älä, justiinsa miun kaveri, joka on tääl kyläilemäs, sönkkäs että jos hää ois toiminu oikein, hää seurustelis vieläkin hänen ensirakkutensa, eli ala-asteihastuksen kanssa. "Voi jumalauta", minä ajattelin.

Kaikki tämä sen takia, että minä saan jotain. Sain kerrankin pitää hauskaa, ja nyt tämä kaverini angstaa ja marttyyraa, että voi, jos olisin toiminut aikaisemmin, hän olisi nyt minun. eli jonkinlainen kolmiodraama on kyseessä.ala-asteihastus on siis eri henkilö kuin tämä mieshenkilö. tämä kaverini on näet ihastunut tähän mieheen.

herra kyllä tiesi sen. mutta minkäs voit? kaverini nyt sitten piilohuorittelee ja muutamukavaa. hänen "arvonsa" ovat erilaiset kuin omani. ja ******. muija väittää että MINÄ käyttäydyn ja pukeudun jotenkin liian syöjätärmäisesti??? ja pönkittää nyt omaa egoonsa nillä että jos hää ois toiminu ensin ni mulla ei ois kuulemma mitään saumaa.

siis oikeesti, ihan huvikseen kattokaa mun ********** galleriasta ja jotain mun **************** jostain, musta ei saa hyvännäköstä maansiirtokoneellakaan, eikä musta saa viettelijätärtä rahallaakaan.

ja miun pointti on se, että meitä on monee lähtöö, ja osa jää asemallekkii. jokaine tekee minkä parhaaks näkee ja mie en kyö ite viittis olla vapaas suhteessa, mun psyyke ei haluais. tunteet on liian vahvasti mukana. ei pysty sioutuu ku yhtee ihmisee kerrallaa.
  • Lähetetty: 05.08.2007 15:42
kuten aiemmin sanoin että kumpikin vaihtoehto käy vaikka itelläni ei olekaan tarvetta eikä halua jakaa itseäni muille..ja voi olla että "vapaalla suhteella" tarkotin jotain parin kerran pettämistä minkä voi antaa anteeks/olla ottamatta huomioon..nytkiin oon tyhmä rakastunu edelleen yhteen ja on ainoo kenen kans oon tänä kesän (sensuuri) että yli en oo päässy enkä jaksanu yrittääkään..ei hän lähe mielestä ees ajattelemalla :/ rakastan...
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.08.2007 16:31
Njääh,olen palannut alkuperäiseen asenteeseeni. Rakkaus on ************* minä sitä tarvitse. Jos kerran on niin kivaa itkettää minua niin senkun,mutta sitä tyydytystä en suo että hän saisi tietää miten palasiksi on taas minut hajottanut. Vitun *******. Ei,tämä tyttö aloittaa entisen elämänsä uudestaan juuri NYT. Että e4n rakasta muita kuin ystäviäni ja lähden karkuun heti jos alan tunteä "hoitoani" kohtaan jotain syvempää kuin ihastusta. Toimii jos pokaa tyyppejä jotka eivät rakasta sinua.
  • Lähetetty: 10.08.2007 08:50
anteeksi olemassa oloni...
Kirjoittanut: Unenvarjo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.08.2007 09:41
Mulla on pari tuttavaa, jotka ovat aloittaneet yläasteella seurusteleen ja nyt vielä kaksvitosinakin ovat sen saman kumppanin kanssa. Itselläni ei ole näin käynyt.

Oon sitä mieltä, että mun kohdalla vapaat suhteet ei onnistuis millään. Kyllä minä haluan omistautua vain sille yhdelle ihmiselle ja kun me molemmat ollaan tässä asiassa samoilla linjoilla niin hyvä on olla.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 10.08.2007 11:37

Lainaus: Ximmo

Siinä olen samaa mieltä, etten minäkään voi uskoa, että yksikään alle 20-veenä käynnistynyt suhde olisi se viimeinen ja ns. ikuinen.

Se ei oo mikään ehdoton totuus. Varmasti on ja tulee olemaan pariskuntia, joiden suhde on aloitettu ennen kuin on täytetty se kakskytvee ja kestänyt tai kestää läpi elämän.

Itse oon myös aika konservatiivinen omalla kohdallani tällaisten vapaiden suhteiden suhteen. En missään nimessä haluaisi, että poikaystäväni paneskelisi ketään muita enkä minäkään puolestani tekisi niin jos kerran kunnollisessa parisuhteessa yritetään elää.
Jos joskus kuitenkin tapahtuisi syrjähyppy, minusta ei olisi enää syytä pitää minkäälaista parisuhdetta yllä. Tahdon voida luottaa kumppaniini, jos hän pettäisi vaivoin hankitun luottamukseni, hän voisi samantien painua hevon helewettiin sitten.

edit. kirjoitushäröt

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit