Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Mitä keräilet?

• Vastaa
Eli otsikkokin kertoo, ihan uteliaisuuttani kiinnostaa että mitä keräilette.
Itse olen kauhea hamstraamaan kaikkea tarpeellista ja vähemmän tarpeellista kotiini, ja tavaroita pursuilee aivan joka nurkasta.
Ihan ykköskeräilykohteeni ovat my little ponyt ja posliininuket.
Niiden lisäksi minun on pakko raahata kirpparilta kaikki pollux-hevoskerhon kirjat kotiin, joita minulta ei vielä löydy (ja myönnän haalaavani kotiin joskus vielä nekin kirjasarjojen ykköskirjat, jotka jo omistan, koskaan ei voi tietää josko niillä keräisi hyvät rahat parinkymmenen vuoden päästä...)
Levyjä, mangaa ja DVD:itä en myönnä kerääväni, vaikka niitä(kin) löytyy reilut parisataa.
Mutta ehkäpä kaikkein noloin keräilykohteeni ovat Bella Sara - hevoskortit, jotka on varmaan suunniteltu vähän nuoremmille tytöille kuin minulle. Mutta ne hevoskuvat on niin ihania...

Nyt ihmiset, kertokaa mitä te keräilette

Jotkut putoavat niin nopeasti että kuvittelevat lentävänsä

• Vastaa
Muumi-juttuja. Niitä alkuperäisiä. Kortteja, kuvia, mukeja, kirjoja yms. Sitten happy cat-viinipulloja
Joskus keräilin tarroja ja kiiltokuvia ja paperinukkeja ja kirjepapereita ja postimerkkejä jajaja niin. Siinäpä ne Kaikkia em. on vieläkin hyvät kasat ja joitakin tahtoisin vielä keräilläkin (esim. paperinukkeja), mutta kun ei rahat tahdo riittää joka paikkaan >.<

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
En periaatteessa keräile mitään, vaan ostan jotakin samaan sarjaan kuuluvaa jos eteen sattuu. Mainittakoon vaikka LP-levyt. Tavallisia levyjä sekä DVD:itä kyllä lähtee mukaan enemmän, mutten luokittelisi sitä keräilyksi. Pienempänä sitä hamstrasi kaikkea turhaa, josta ei ole nykyään mitään hyötyä, kuten teroitusroska On siinä pitäny olla ihmisellä halvat huvit.

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa
Vinyylei ajattelin ruveta keräileen. Ne on vaan niin ihania.

Kerään kaikkia erinäisiä muistoja joka paikasta, jotka kokoan yhteen, esim. tauluksi.

Keräsin ennen hevosenkenkiä ja jouhia. Yäh.

Nykyään voimakkaimmin pinnalla on erilaisten postikorttien keräily. Kaikki erikoiset postikortit on vaan niin kivoja ja eipä ainakaan tarvii hätääntyy jos synttärikortti kaverille jää ostamatta.

"Studid, eh? Yeah, I'm stupid! Stupid like a fox!"

• Vastaa
Vaikka itsessäni on ajoittain hyvinkin materialistisia piirteitä, en keräile mitään.
(En nyt väitä, että keräilijä-ihmiset ovat niitä "Mulla onkin näin suuret vanteet"-materialisteja.)
Mutta tyytyväinen olen näinkin (nimittäin tiedättehän Hemulin tunteen, kun keräiltävä asia loppuu, kokoelman ollessa täydellinen).

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
No minä en sinänsä keräile mitään mutta sisustusjuttuja ostan melkein joka päivä ja tietysti vaatteita melkein koko ajan, mutta outoa olisi sanoa, että keräilen vaatteita Cd:itä keräilin, mutta poikaystävällä on jo satoja niitä ja kohta muutetaan yhteen niin mun ei oo järkee ostaa niitä samoja nyt Ja tietysti nuorempana keräilin tarroja sun muita perusjuttuja.

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa

Lainaus: Devilsbride

(nimittäin tiedättehän Hemulin tunteen, kun keräiltävä asia loppuu, kokoelman ollessa täydellinen).

Silloin ei ole enää keräilijä, vaan omistaja O.O

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Mie keräilin pienenä kiiltokuvia, tarroja ja erilaisia kiviä. Mutta nyt en enää yhtään mitään.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: raavittu

Silloin ei ole enää keräilijä, vaan omistaja O.O

Ihanaa, että joku ymmärsi mitä tarkoitan muumi-vertauksellani.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Goottivaatteita! :P

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!