Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lempiväri

• Vastaa
Punaisen tummemmat sävyt, musta, jotkut vihreet.... Tsädäm!

Aequat omnis cinis...

• Vastaa
Musta on ehdottomasti se paras väri. Muita hyviä värejä on lyijynharmaa, metallinhohtoinen (Esim. niittivyön niitit sen värisiä),violetti, sininen & valkoinen.(Esim. Raitasukkahousuissa: Aina mustan kanssa)

Give me Ed....til' I´m dead...

• Vastaa
Musta tietysti Musta on ihana väri sillä se sopii kaikille, ja se käy kaikkien muiden värien kanssa.
Oranssi on mun toinen lempiväri
  • Vastaa
Musta on lempiväri,mutta tykkään myös tietynlaisesta liilasta ja sinisestä.

Hell was full so I came back

• Vastaa
Musta ja punainen on ne parhaimmat, mutta sitten esim sininen ja vihree on hiuksissa kivaa :P

~

• Vastaa
Minulla ei ole sellaista lempiväriä, mutta tykkäilen pukeutua mustaan, punaiseen ja valkoiseen

Kiitos, anteeksi ja ei.

• Vastaa
Musta se on niinkuin kaikilla muillakin täällä. Sitte mustan kanssa tykkään tummista punasen sävyistä ja neon väreistä, etenkin vihreästä. Valkonen on kanssa kiva. Sisustuksessa tykkään tammesta ja pähkinästä.

Perkele

• Vastaa

Lainaus: Nemi

Musta tietysti Musta on ihana väri sillä se sopii kaikille, ja se käy kaikkien muiden värien kanssa.

Musta ei muuten sovi kaikille, itse asiassa. Vaaleat, punertavansävyisellä tai kellertävänsävyisellä iholla varustetut ihmiset (ns. Kevät -tyyppi) se saa näyttämään jotenkin kolkoilta.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
musta (mikä ylläri ) , violetti ja punainen

Count your blessings instead of sheep

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Musta ei muuten sovi kaikille, itse asiassa. Vaaleat, punertavansävyisellä tai kellertävänsävyisellä iholla varustetut ihmiset (ns. Kevät -tyyppi) se saa näyttämään jotenkin kolkoilta.

Onko sulla aina pakko kritikoida JUURI MUA?
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (SilverGhost, HepZusi, Tillie, Kazune, Tyhjäpää). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!