Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempiväri

Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.12.2007 20:19
Punaisen tummemmat sävyt, musta, jotkut vihreet.... Tsädäm!
Kirjoittanut: Rautaneito (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.12.2007 12:15
Musta on ehdottomasti se paras väri. Muita hyviä värejä on lyijynharmaa, metallinhohtoinen (Esim. niittivyön niitit sen värisiä),violetti, sininen & valkoinen.(Esim. Raitasukkahousuissa: Aina mustan kanssa)
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2007 15:20
Musta tietysti Musta on ihana väri sillä se sopii kaikille, ja se käy kaikkien muiden värien kanssa.
Oranssi on mun toinen lempiväri
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2007 15:39
Musta on lempiväri,mutta tykkään myös tietynlaisesta liilasta ja sinisestä.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2007 16:03
Musta ja punainen on ne parhaimmat, mutta sitten esim sininen ja vihree on hiuksissa kivaa :P
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.12.2007 12:04
Minulla ei ole sellaista lempiväriä, mutta tykkäilen pukeutua mustaan, punaiseen ja valkoiseen
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2007 12:14
Musta se on niinkuin kaikilla muillakin täällä. Sitte mustan kanssa tykkään tummista punasen sävyistä ja neon väreistä, etenkin vihreästä. Valkonen on kanssa kiva. Sisustuksessa tykkään tammesta ja pähkinästä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.12.2007 14:54

Lainaus: Nemi

Musta tietysti Musta on ihana väri sillä se sopii kaikille, ja se käy kaikkien muiden värien kanssa.

Musta ei muuten sovi kaikille, itse asiassa. Vaaleat, punertavansävyisellä tai kellertävänsävyisellä iholla varustetut ihmiset (ns. Kevät -tyyppi) se saa näyttämään jotenkin kolkoilta.
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2007 15:01
musta (mikä ylläri ) , violetti ja punainen
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2007 19:31

Lainaus: Heetteri

Musta ei muuten sovi kaikille, itse asiassa. Vaaleat, punertavansävyisellä tai kellertävänsävyisellä iholla varustetut ihmiset (ns. Kevät -tyyppi) se saa näyttämään jotenkin kolkoilta.

Onko sulla aina pakko kritikoida JUURI MUA?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit