Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lempiväri

• Vastaa

Lainaus: Nemi

Onko sulla aina pakko kritikoida JUURI MUA?

Minä en alkuunkaan usko, että Heetteri kritisoi juuri sinua. Tuo ei sinänsä ollut suoranaista kritiikkiä, vaan puhdas fakta. Sitä paitsi kritiikkiäkin pitää osata ottaa, ja varsinkaan nettifoorumilla se ei ole suora, henkilökohtainen hyökkäys.

Se oli F-A-K-T-A-A.

Kirjoitinko tarpeeksi selvästi vaiko tuoko tämän hiekkalaatikon valvojatäti väriliidun?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Kirjoitinko tarpeeksi selvästi vaiko tuoko tämän hiekkalaatikon valvojatäti väriliidun?

Iiriva, rakastan sinua juuri tällä hetkellä niin kympillä.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
I Love You!

I Love You All!!!

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Musta, tietyn sävyiset siniset, myrkynvihreä, lila, punainen ja valkoinen

DemoniRitari

• Vastaa
Nemin kannattaisi tutustua erilaisiin värien käytön teorioihin ja alkaa vasta sitten valittamaan miten aina mua syrjitää niinq...

Deadboy on selkeästi sisäistänyt kuvalinkittämisen hienoudet!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Mun pääväri pukeutumisessa, ja usein ainoakin väri on se musta, ja olen niin piintynyt käyttämään sitä että olen oikeastaan sen vanki. En tunne oloani kotoisaksi jos ei suurin osa ole mustaa. Tämä harmittaa minua sillä haluaisin käyttää muitakin värejä ja joskus pukeutua siten ettei olisi mitään mustaa päällä. Mutta en osaa enää, kun on 12-15 vuotta käyttänyt lähinnä sitä mustaa. Nyyh...

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Tuo on muuten tuttu tunne. Sitä voi pitää väreistä, vaivautua sovituskoppiinkin sen värillisen vaatekappaleen kanssa, mutta sitten sitä katsoo itseään peilistä ja miettii että mihin ihmeeseen sitä on oikein pukeutunut. Ja minä olen sentään pukeutunut mustaan hippasen lyhemmän aikaa.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Eipä tätä alunperin taidettu vaatetukseen liittyväksi ketjuksi tarkoittaa, enkä pysty suoralta kädeltä nimeämään mitään yksittäistä suosikkiväriä, mutta jupisenpa silti:

Yllätys yllätys, mustaa tämän ukkelin päällä enimmäkseen on. Tosin tällä hetkellä tietyt yksityiskohdat ovat punaisia, ja metallikilluttimet ovat...metallinvärisiä. Oh my. Harvemmin päältäni kahta väriä enempää kuitenkaan löytyy yhtäaikaisesti, niistä toinen on käytännössä lähes poikkeuksetta mustaa.

Jos jossain näkisin jonkin tumman violetin, hyvännäköisen paidan niin voisin ostaakin. Muita mahdollisia värejä olisivat tumma vihreä ja tumma sininen. About havumetsän ja yötaivaan sävyjä. Mukavia, luonnollisia värejä molemmat. Valkoinen ja harmaa voisivat toimia tietyissä asioissa.

En ole vielä liian pahasti mustaan jämähtänyt, vaikka se on pääasiallisena värinä kohdallani jo jonkin aikaa toiminutkin. Joskus taannoin tykkäsin käyttää mustia housuja jonkin voimakassävyisen (sininen, vihreä, punainen, keltainenkin!), lähes neonvärisen paidan kanssa. Näin jälkikäteen ajatellessa tuntuu siltä, että saatoin aika-ajoin olla räikeän näköinen

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Joo voisit tehdä niin
  • Vastaa
Musta (allekirjoituskin sen sanoo) ja sen lisäksi sitten violetti ja viinin/tummanpunainen. Edellisiä värejä korostamaan sitten valkoista tai hopeaa

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Tillie, pimeyden_hehku, Aditu, die Winterreise). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!