Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempiväri

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.12.2007 19:39

Lainaus: Nemi

Onko sulla aina pakko kritikoida JUURI MUA?

Minä en alkuunkaan usko, että Heetteri kritisoi juuri sinua. Tuo ei sinänsä ollut suoranaista kritiikkiä, vaan puhdas fakta. Sitä paitsi kritiikkiäkin pitää osata ottaa, ja varsinkaan nettifoorumilla se ei ole suora, henkilökohtainen hyökkäys.

Se oli F-A-K-T-A-A.

Kirjoitinko tarpeeksi selvästi vaiko tuoko tämän hiekkalaatikon valvojatäti väriliidun?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.12.2007 21:55

Lainaus: Iiriva

Kirjoitinko tarpeeksi selvästi vaiko tuoko tämän hiekkalaatikon valvojatäti väriliidun?

Iiriva, rakastan sinua juuri tällä hetkellä niin kympillä.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.12.2007 21:58
I Love You!

I Love You All!!!
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.12.2007 22:24
Musta, tietyn sävyiset siniset, myrkynvihreä, lila, punainen ja valkoinen
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2007 22:32
Nemin kannattaisi tutustua erilaisiin värien käytön teorioihin ja alkaa vasta sitten valittamaan miten aina mua syrjitää niinq...

Deadboy on selkeästi sisäistänyt kuvalinkittämisen hienoudet!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.12.2007 22:41
Mun pääväri pukeutumisessa, ja usein ainoakin väri on se musta, ja olen niin piintynyt käyttämään sitä että olen oikeastaan sen vanki. En tunne oloani kotoisaksi jos ei suurin osa ole mustaa. Tämä harmittaa minua sillä haluaisin käyttää muitakin värejä ja joskus pukeutua siten ettei olisi mitään mustaa päällä. Mutta en osaa enää, kun on 12-15 vuotta käyttänyt lähinnä sitä mustaa. Nyyh...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2007 22:44
Tuo on muuten tuttu tunne. Sitä voi pitää väreistä, vaivautua sovituskoppiinkin sen värillisen vaatekappaleen kanssa, mutta sitten sitä katsoo itseään peilistä ja miettii että mihin ihmeeseen sitä on oikein pukeutunut. Ja minä olen sentään pukeutunut mustaan hippasen lyhemmän aikaa.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.12.2007 23:23
Eipä tätä alunperin taidettu vaatetukseen liittyväksi ketjuksi tarkoittaa, enkä pysty suoralta kädeltä nimeämään mitään yksittäistä suosikkiväriä, mutta jupisenpa silti:

Yllätys yllätys, mustaa tämän ukkelin päällä enimmäkseen on. Tosin tällä hetkellä tietyt yksityiskohdat ovat punaisia, ja metallikilluttimet ovat...metallinvärisiä. Oh my. Harvemmin päältäni kahta väriä enempää kuitenkaan löytyy yhtäaikaisesti, niistä toinen on käytännössä lähes poikkeuksetta mustaa.

Jos jossain näkisin jonkin tumman violetin, hyvännäköisen paidan niin voisin ostaakin. Muita mahdollisia värejä olisivat tumma vihreä ja tumma sininen. About havumetsän ja yötaivaan sävyjä. Mukavia, luonnollisia värejä molemmat. Valkoinen ja harmaa voisivat toimia tietyissä asioissa.

En ole vielä liian pahasti mustaan jämähtänyt, vaikka se on pääasiallisena värinä kohdallani jo jonkin aikaa toiminutkin. Joskus taannoin tykkäsin käyttää mustia housuja jonkin voimakassävyisen (sininen, vihreä, punainen, keltainenkin!), lähes neonvärisen paidan kanssa. Näin jälkikäteen ajatellessa tuntuu siltä, että saatoin aika-ajoin olla räikeän näköinen
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.12.2007 14:07

Lainaus: Iiriva

Joo voisit tehdä niin
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 12.12.2007 18:34
Musta (allekirjoituskin sen sanoo) ja sen lisäksi sitten violetti ja viinin/tummanpunainen. Edellisiä värejä korostamaan sitten valkoista tai hopeaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit