Gootti.net

Mikä sinusta tulee/tuli isona?

Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.08.2008 21:19
Ammatinvalinnasta yrittäsin herättää keskustelua. Ootteko päättäneet mille alalle aiotte sitten isona ja aikuisena, ja mikä sai vaakakupin kallistumaan juuri tähän suuntaan? Itse päädyin pitämään sitten toista välivuotta lukion jälkeen, kun ei koulujen ovet sitten auenneetkaan, ja herkät parisenkymmentä ammattivaihtoehtoa pyörii päässä päivittäin. Mutta well, ei kai tässä niin kiire ole.. Muut?
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.08.2008 21:22
Eikös tästäkin aiheesta ole jo jonkilainen töpö olemassa?
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.08.2008 22:57

Lainaus: Tiragen

Eikös tästäkin aiheesta ole jo jonkilainen töpö olemassa?

Sellainen kyllä on ainakin, missä kysytään nykyisistä ja menneistä ammateista.
Tästä aiheesta en sitten tiedä.

No anyway, itse opiskelen koulussa elektroniikkaa/heikkovirta puolta ja sille alalle näillä näkymin tarkotus mennä töitä tekemään.
Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 01:00
Maanantaina alkaa hiusalan opinnot. Vihdoinkin pääsee alalle,joka todella kiinnostaa.
Kirjoittanut: DarkCometh (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2008 01:26
Konetekniikan diplomi-insinööriksi valmistun, jos jaksan yliopiston lukea loppuun
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.08.2008 01:32
Matkailuvirkailijaksi valmistun... Jos valmistun.
Ammatti ei sinänsä kiinnosta, mutta tuolla matkailualan perustutkinnolla pääsee melko moneen erilaiseen paikkaan töihin. Tai no, niin ne ainakin minulle väittivät
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 02:50
Elintarviketekniikan insinööriksi pitäs lukea amk:ssa :d viel 3 vuotta jäljellä
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.08.2008 06:47
Media-assistentiksi valmistun (toivon mukaan) 2 vuoden päästä. En sitten tiedä mikä minusta isona tulee, olen nyt ollut jo hetken aikaa näissä taksihommissa (en aja, keskusneiti olen) ja uskon, että tätä jatkan tässä ainakin opintojen ajan. Millon musta iso tulee? Sitä en tiedä. ^_^
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 15:33
musta tulee isona arkeologian professori tai kone insinööri(kehonrakentaja on ollut pienestä asti lempi "ammatti" ja on vieläkin)juu kehonrakentaja musta ainakin tulee
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.08.2008 16:14
Minusta tulee isona juoppo. Olen jo hyvällä mallilla.

No ei, en vielä tiedä, mikä minusta tulee isona. Haaveena olisi toimittajan työ, mutta mutta... niin. Tuskinpa vaan toteutuu. Mitä luultavimmin kuitenkin joku myyjä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit