Gootti.net

Mikä sinusta tulee/tuli isona?

Kirjoittanut: Sidoro (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2008 23:15
Pienenä halusin olla superninja tai terroristi. Sitten halusin olla kirjailija, kuvataiteilija, näyttelijä, laulaja ja ties mitä. Meni aikaa ja unohdin mitä haluan eikä sitä enää sitten miettinytkään niin vakavasti.
No ei tullut mitään noista edellä mainituista.
Tuli poikkitaiteellinen performanssitaiteilija joka työskentelee lasten ohjaajana ja opiskelee kulttuurituottajaksi
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.09.2008 12:50
Pienenä halusin postinkantajaksi...
Sitten järkiinnyin ja halusin geologiksi Gobin autiomaalle luita kaivamaan. Nykyään sähköinsinoorin työ kiinnostaa (hyvä palkka ja työajat) tai patologi (sama muttei joudu olemaan palkoa tekemissä ihmisten kanssa).
Kaäyn laulutunneilla, harjoittelen basson soittoa ja aion joku päivä joko perustaa bändin tai yrittää päästä yhteen. Porvarillinen ura ensin, sillä yhdellä lempibändillä (jolla menee nyt hyvin) kesti n. 9 vuotta levyttää debyytti albuminsa, eikä ole takeita siitä että koskaan elättäisi itsensä musiikilla, varsinkaan Suomen kokoisessa maassa. Minulle tosin riittää bensarahat jos jonnekin pääsee esiintymään.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.09.2008 12:57
Haaveenani olisi opiskelujen päätyttyä perustaa oma yritys ja suunnitella vaatteita.
Myös kuvataiteeseen liittyvät ammatit kiinnostavat suuresti, tatuointitaiteilija voisi olla mielenkiintoinen valinta myöskin tai kuvanveistäjä.
Saas nähdä mitä sitten oikeasti tulee tehtyä valmistuttuaan .
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2008 19:29
Jotain vaate alaa olen miettinyt jo pitkään Sinne aion kait lähteä, mikäli pääsen
Mummuni on ompelija, joten hän voisi varmasti auttaa mua jo näin etukäteen vähän
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:33

Lainaus: snowwiewolf

Sitten järkiinnyin ja halusin geologiksi Gobin autiomaalle luita kaivamaan.

Kaivaako geologi muka luita - eikös se ole arkeologi?
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.09.2008 13:10
Itse olen käynyt ylioppilaaksi, nuoriso-ohjaajaksi (erityisnuorisotyö), merkonomiksi (taloushallinto) ja käsi- ja taideteollisuusalan perustutkinnon. Silti en oo saanu kunnon työtä, vaikka arvosanani ovat hyviä. Työkokemus uupuu. Tosi kehittävää opiskella monta vuotta siihen, etä valmistuu työttömäksi ja sen jälkeen saa pelkkiä "juoksupojan hommia" pienellä palkalla.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.09.2008 13:31

Lainaus: Heetteri

Kaivaako geologi muka luita - eikös se ole arkeologi?

Jep jep, arkeologit tutkivat ihmisten menneisyyttä niiden rakennusten, esineiden kuin luidenkin perusteella. Geologit sitten taas tutkivat kaiken maailman juttuja maaperään ja ympäristöön liittyen, eivät tongi luita.
Kirjoittanut: Klavier (Jäsen)
  • • Muokkasi: Klavier
  • Lähetetty: 24.09.2008 13:49

Lainaus: AuroraBorealis

Media-assistentiksi valmistun (toivon mukaan) 2 vuoden päästä.

Itselläni on media-assistenttikoulutuksessa meneillään viimeinen vuosi. Olen erikoistunut graafiseen suunnitteluun, ja voisi siis melkein sanoa että minusta tulee graafisen suunnittelijan assari kun (toivottavasti) ensi keväänä valmistun.

Olen myös opiskellut kolme vuotta iltalukiossa ja kirjoitan tässä samalla syksyllä ja keväällä ylioppilaaksi. Aloitin kirjoitukset nyt syksynä ja ohi on jo äidinkielen molemmat kokeet (hyvältä näyttää, tekstitaidostam alustavasti 3, 4 ja 5 pistettä, arvioineen opettajan mukaan paras suoritus niistä oppilaista joita hän arvioi), sekä lyhyen saksan kuuntelu koe. Ensi maanantaina luvassa on saksan kirjallinen koe. Keväällä kirjoitan matematiikan lyhyenä, ruotsin lyhyenä ja englannin pitkänä.

Aion pitää opintojeni päätyttyä välivuoden ja lähteä ulkomaille EVS vapaaehtoiseksiluultavasti johonkin saksankieliseen maahan, sillä haluaisin vielä kehittää lisää saksan taitojani. Itävalta ja Salzburgin alue kiinnostaisivat erityisesti, sillä poikaystäväni on sieltä kotoisin ja minulla on kaupungista jo muutama kaveri. Pyrin saamaan itselleni sellaisen puoli vuotta kestävän työprojektin, joka liittyisi jotenkin mediaan, viestintään, graafiseen suunnitteluun tai/ja tapahtuma organisointiin (jota olen myös oppinut koulussani). Saisin ihan mielenkiintoisen lisän CV:heni. :)

Ulkomailla työskentelyn jälkeen tulen ehkä takaisin Suomeen ja pyrin johonkin AMK:hon tai TAIKiin tai muuhun vastaavaan oppilaitokseen, jossa voisin jatkaa graafisen alan opintoja. Vaihtoehtoisesti saatan jäädä Itävaltaan kouluun tai töihin, mutta katsotaan nyt mitä tuleva tuo. :)

Vastauksena kysymykseen: Minusta tulee isona graafikko, ad tai punaviiniin menevä taiteilija 8)
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2008 17:52
Isona? No miusta ei nyt kait koskaan tuu isoa ... eikä toivottavasti aikuista ... mutta luultavimmin valmistun muutaman vuoden säteellä diakoniksi
Kirjoittanut: Mayaserana (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2008 16:59
Pienenä piti vielä tulla kukkakauppias tai ninja. Nykyään tavoitteet on hitusen muuttunu, ja pitäs tästä ryhtyä joko historian/psykologian opettajaksi tai juristiksi. Molemmat vaatii hitusen koulun penkillä istumista, mutta onneksi se ei ole ongelma.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit