Gootti.net

Mikä sinusta tulee/tuli isona?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2008 17:01

Lainaus: Mayaserana

Pienenä piti vielä tulla kukkakauppias tai ninja.

Ala-asteella eräs luokkatoveri kehuskeli kuinka menee isona Japaniin ninjakouluun. Viime kuuleman mukaan hän on lentokonemekaanikkona. Taisi heppu jäädä vähän kauas...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.10.2008 17:46

Lainaus: Piiskansiima

Ala-asteella eräs luokkatoveri kehuskeli kuinka menee isona Japaniin ninjakouluun.

Tuosta (ja nykyisestä avataristasi) tuli mieleen, että minulla oli yhdessä vaiheessa yläasteella haaveena lähteä Japaniin opiskelemaan geishaksi. o.o Sittemmin päädyin lopputulokseen, ettei se sittenkään ehkä olisi ollut niin realistinen idea...
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.01.2009 15:03
Toivon mukaan ensihoitaja tai noh, sen korkeamman tavoitteen mukaan lääkäri
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.01.2009 21:15
Lähihoitajaksi olen valmistunut. Mutta isona haluan olla terveydenhoitaja!
Kiinnostais myös kovasti kosmetologi tai maskeeraajan ammatti. Mutta eivät minua semmoseen kouluun huoli kun ovat nuo allergiat sen verran pahat
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.01.2009 21:26
Jos hyvin nyt käy ja ei tapahdu mitään maailmaa mullistavaa niin meikäläisestä valmistuu tanssija. (Valmistu ja jää työttömäksi)
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.01.2009 21:57
Mää haluaisin itelleni jonkun musiikkiin liittyvän työn. Mieluiten muusikkona. Mutta jos se ei jostain syystä onnistu, niin sitten ravintola alalle
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.01.2009 22:06
Kun tietäisikin.. Hieman naiivin kuloinen haave olisi piirtää sivuhommina Aku Ankkaa. Kyllä vain. Jokin kuvataiteeseen tai äidinkieleen (ellei jopa molempiin) liittyvä ammatti olisi varmaan mieluinen. Nuo kun sattuvat olemaan suurimpia mielenkiinnonkohteitani. Opettajaksi yläasteelle voisin muuten mennä, mutta sosiaalisten tilanteiden pelkoni on ollut jo pidemmän aikaa niin suuri, ettei minusta varmaan olisi siihen. Tällä hetkellä olen siis lukion ekalla. Tiedän vain kasoittain ammatteja, joihin en halua. Onhan sekin jo jotain.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.01.2009 22:11
Myria, jos haluat jotain referenssiä portfolioosi niin olisi oikein hienoa saada sinulta jotain sarjisstrippejä Gootti.netin käytettäväksi. Tuolla sarjissivulla on aikaisemmin julkaistu kahta eri strippiä. Ensimmäinen oli Goottitarha, jota seurasi hyvin lyhyeksi jäänyt Kalpeus kaunistaa -sarjis. Uusia sarjakuvia olisi erittäin mahtavaa saada. Jos olet kiinnostunut tällaisesta meriittien ja kannusten hankkimisesta, laitahan minulle yksityisviestiä tai sitten sähköpostia.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2009 22:18

Lainaus: Tiragen

Valmistu ja jää työttömäksi

Tämä taitaa olla myös meikäläisen motto. Jos nyt edes valmistuisi...
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2009 23:53
Minusta piti tulla näyttelijä tai historianopettaja. Lukion jälkeen tulin siihen tulokseen, ettei minusta tule kumpaakaan, vaan opiskelen tradenomiksi ja ryhdyn yrittäjäksi ja lelukauppiaaksi. Äitini osaa tehdä hienoja huovutettuja eläimiä ja Cthulhuja ja niitäkin olisi tarkoitus myydä. Tosin niille ajattelimme perustaa nettikaupan jo lähiaikoina...

Tällä hetkellä olen eräässä vaatekaupassa työharjoittelijana. Nyt alennusmyyntien aikaan minut voi nähdä liikkeessä viikkaamassa vaatteita tai vahtimassa sovituskoppeja.

Näin näillä näkymin, ehdinhän minä sitten muuttaa mieltäni seuraavat 45-vuotta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit