Gootti.net

Mikä sinusta tulee/tuli isona?

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 06.08.2008 16:28
Musta tuli viherrakennuspuutarhuri 2005
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 16:45
Nuorempana halusin näyttelijäksi tai radiojuontajaksi, kumpaakaan minusta ei tullut Myös pukuompelijan työ kiehtoisi, mutta en kuitenkaan halua muuttaa rakasta harrastusta työksi. Näillä näkymin minusta tulee sisar hento ei-niin-valkoinen, eli sairaanhoitaja. Muahahaa varokaa vaan kaikki Tampereen seudulla asuvat >)
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.08.2008 17:49
Jos hyvin käy pääsen tanssialan (kansantanssi) perustutkintoon Rovaniemelle Lapin Urheiluopistoon. Tanssijan ura here I come. Toivottavasti nyt pääsis. Huomenna toivon mukaan soittavat sieltä ja kertovat uutisen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.08.2008 10:04
Hahhahhaa, kun tietäisinkin. Lukio on takana, ja nyt on pari välivuotta armeijan ja työn merkeissä. Kouluun olisi tarkoitus mennä, mutta on ihan liian monta alaa, jotka kiinnostavat. Yhtälailla kiinnostavat TAIK näyttämölavastus-linjoineen, Lahden muotoiluinstituutti koru-ja esinemuotoilijana kuin poliisikoulukin, mm. Yritäpä tässä nyt sitten päättää. Äh.

Tällä hetkellä minua sitten kutsutaankin töissä "tädiksi", "valvojaksi" ja "opeksi", jotta mikäköhän olisin...
Kirjoittanut: Darknar S Darsor (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2008 13:36
Ei tiä viel aion taidelukioon hakea. mut mul ei oo mitää hajua mitä mä sen jälkee.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.08.2008 15:59
Olen tällä hetkellä tekstiilipuolen artesaani, mutta se ei kiinnosta minua nykyisin enää yhtä paljon, kuin joskus nuorempana, jolloin hain tekstiilialaa opiskelemaan.
Aloitin juuri tänään pukuompelija-linjan opinnot ja toiveena olisi, että saisin joskus tulevaisuudessa työskennellä jossain pienessä vaateputiikissa tai teatterin vaatepuolella.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.08.2008 16:11
Mä en ole koskaan ollut mitään enkä ole vieläkään. Olen yksi liikaa työttömien listoilla eikä minua kukaan huoli mihinkään. Ei edes kouluun!
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2008 16:12
Opiskelen siis parhaillani Lohjan oppilaitoksessa nuorisotyöntekijäksi. Valmistun helmikuussa aikaisintaan, jos olen oikein jaksava ja reipas
olen tässä suunnitellut myös pitkälti ryhtyväni tatuoijaksi, mutta lykkään tätä niin kauan kunnes olen valmistunut ns. "oikeaan" ammattiin ja ehkä hieman tienannutkin.
Kirjoittanut: BansheeLass (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2008 19:00
Olen jo pari vuotta haaveillut graafisen suunnittelijan urasta ja sitä alaa olisi myös tarkoitus lähteä opiskelemaan kunhan tämä viimeinen lukiovuosi on hoidettu. Freelance-kuvittajakin olisi siinä sivussa aika messevä olla. Saas nyt nähdä miten tässä käy. :P
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.08.2008 19:20

Lainaus: FrozenCorpse

Olen yksi liikaa työttömien listoilla eikä minua kukaan huoli mihinkään. Ei edes kouluun!

Meidän kouluss aon sekä vaatetusartesaani- että kädentaitojen ohjaaja-linjalla vapaita paikkoja, kuka tahansa peruskoulun käynyt siis pääsee opiskelemaan kun vain hakee. Niin että tervetuloa Invalaan vaan.

Tosiaan, itse opiskelen nyt vaatetusartesaaniksi, tarkoituksena olisi mahdollisesti ehkä tämän jälkeen vielä lähteä amk:hon opiskelemaan muotoilua ja erikoistua teatteripuvustajaksi/vaatesuunnittelijaksi. Ylioppilashan olen jo ennestään, mutta tuleepahan nyt opiskeltua ammattiinkin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit