Gootti.net

Mikä sinusta tulee/tuli isona?

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.08.2008 17:15

Lainaus: FrozenCorpse

Olen yksi liikaa työttömien listoilla eikä minua kukaan huoli mihinkään. Ei edes kouluun!

Sitä saa sitten miettiä voisiko asialle tehdä jotain, jos olet vaikka samaa rotua ystäväni kanssa. Kutsumme sitä rotua: Laiskoiksi, tyhmiksi ja saamattomiksi.

Tosin voihan siihen olla muitakin syitä... Ehkä...
Kirjoittanut: Kaiku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.08.2008 18:10
Itse olen vielä lukiossa, mutta haavena olisi joku taiteellinen ammatti ( ehhheh -___- ihankuin siihen olisi mtn mahdollisuuksia)... Kuvaamataidon opettajan urasta olen alkanut vasta hetki sitten haaveilla. Tai sitten unelma olisi myös joku sisustusarkkitehti tai joku pukuompelija tms. Katsoo nyt mitä tulevaisuus tuo. Psykologin ura olisi myös upea, mutta kuulemma todella vaikeahan sitä on päästä opiskelemaan.
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.08.2008 18:44
Noo mä oon hakenut sitä omaa kutsumusta jo muutaman vuoden.. Ja nyt olisi sitten tähtäimessä hävittäjälentäjän ammatti oppisopimuskoulutuksena tietenkin.. Vaan eipä taida lentokentän kenraali vissiin tykätä ajatuksesta.. nääh..

No sosiaali ja terveydenhoitoala kiinnostaa kyll.. Ja tarkoitus tosiaankin olisi lähteä koulun penkille.. ja valmistua joskus lähihoitajaksi.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.08.2008 19:08
Aina kun olen ollut pitkään yhtäjaksoisesti töissä, alan miettimään ettei minusta varmaan tulee yhtään mitään, koska en vaan viihdy/jaksa olla päivittäin töissä... Ahdistaa kun en voi toteuttaa itseäni, taiteilla ym. harrastaa kaikkea, tuntuu ettei aikaa jää töiltä mihinkään ja olen työpäivän jälkeen usein sen verran väsynyt, että loppuilta menee leffojen/tietokoneen parissa. Aikaa ei jää paljoa ystäville kun niitä nyt eniten näkee vkloppuisin baareissa, minulla on jokatoinen vkloppukin töitä.
Nyt olen onnellinen siitä että enää vajaa kaksi viikkoa päivittäistä työssäkäymistä, ennen kuin saan siirtyä opiskelemaan yliopistoon, niin opiskelun jälkeen minusta luultavasti tulee psykologi
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.08.2008 16:49
Vaatetusalan ammattilainen, olettaen tietty että työllistyn omalle alalleni koulusta valmistuttuani.
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2008 18:50
Minusta tulee kun maisema-arkkitehti ja floristi, kun valmistun täältä otavan koulutilan peruslinjalta.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.08.2008 15:24
Isona? Ei minusta tule isoa kun jään näin pieneksi... mutta haluaisin että minusta tulisi tatuoija/taidemaalari
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.08.2008 20:44
Minusta tuli lähihoitaja... valitettavasti. Ei ollutkaan juuri sitä mitä toivoin... oikeastaan todella kaukaa haettua.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.08.2008 22:44

Lainaus: Sistermoon

Minusta tuli lähihoitaja... valitettavasti.

Mutta se on ainakin sellainen ala, etenkin se vanhusten hoitamiseen liittyvä systeemi, jossa saat 100%:n varmasti töitä lopuksi ikää. Ikääntyvää kansaa lappaa pankon päälle sen minkä kerkiää ja onhan heistäkin jonkun huolehdittava. Lähihoitajana pääset auttamaan ihmisiä ja voit olla märehtimättä työn saamiseen liittyviä asioita. Eivätkös nämä olekin ihan hauskoja pointteja?
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.08.2008 01:27
Hih, maanantaina alkaa minun koulutukseni sairaanhoitajaksi. Ajattelin vielä erikoistua juuri vanhusten hoitoon eli sama homma kuin lähihoitajalla, mutta parempi palkka
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit