Gootti.net

Mikä sinusta tulee/tuli isona?

Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2009 08:13

Lainaus: Jacob

minusta tulee isona seppä.

Tuo on hienoa. Käden työt ovat aina arvossaan, ja varsinkin sepän työt ovat katoava taito tässä maassa. Ei muuta kuin pajavasara heilumaan
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2012 23:54
näitähän on.
-parapsykologin ala kiinnostaa,muttei työtä varmaankaan niin paljon.
-psykologi helppo työ kun en tykkää ruumiillisesta työstä.
-patologi,koska ruumiinavaus ois kivan olonen työ. (eikä ruumillinen työ)
mutta noita ei saa läheltä,tai jos saa niin hirveen pitkä koulutus.
joten eiköhän ruveta lähihoitajaksi,koska työtä löytyy ja ei tartte käydä koulua paljonkaan!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.08.2012 00:35
Neljä viikkoa ja kouluhommat jatkuu pitkästä aikaa. Johan tässä on oltu 2 vuotta yrittämässä työllistymistä. Eli Mikkelin Ammattikorkeakouluun ja tavoitteena neljän vuoden päästä ympäristöteknologian insinöörin paperit.
Kirjoittanut: Nightsong (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2012 09:46
iPOP jos olet lukemassa lähihoitajaksi, niin viimeisenä vuonna kun suuntautuu ensihoitoon, niin on mahdollisuus ruumiin avaajaksi. Itse olen ensihoitoon suuntautunut ja olen ollut mukana avauksissa ja osa luokkalaisistamme jäi ruumishuoneelle työharjoitteluun. Jos hyvä tuuri käy, voi saada harjoittelun jälkeen vielä paikankin Ensihoidon koulutusohjelma avaa ovia kyllä muihinkin paikkoihin esim: ambulanssi, leikkaussalit, poliklinikat ym. Itse olen ollut lastenleikkaussalissa ja lastenpoliklinikalla lääkintävahtimestarina valmistumisen jälkeen. Ja tosiaan tuo koulutus on se kolme vuotta, mikä lähihoitajilla normaalistikkin on

Tällä hetkellä kuitenkin olen opintovapaalla ja opiskelen vaatetusalan artesaaniksi. Unelmana olisi joskus saada oma vaatemallisto ja oma yritys. Toivottavasti tämä haave toteutuisi jonain päivänä
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2012 12:00
mut jos lukeepi patologiksi niin eikö tartte käydä ekaksi lääkäriksi?
Kirjoittanut: Nightsong (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2012 12:29
Joo, jos haluat patologin ammatin, niin sillon tarvitaan lääkärin paperit mut jos haluat ruumiin avaajaksi niin sitten riittää ensihoidon koulutus Patologiahan tutkii kuolin syytä ja ottaa näytteitä mut avaaja on se ketää kirjaimellisesti avaa ruumiin ja tekee muita käsittelyjä
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2012 11:28
Aivan unelma olis päästä tutkimaan avaruutta, tähtitiede on lähellä sydäntä ja työkseen sitä olis kiva tutkia Ikävä kyllä kuitenkin lyhyellä matikalla ja peruskoulun fysiikalla (ees yhen tähtitieteen kurssin kävin lukiossa) en pääsykokeista pääsisi edes läpi, sen verran niitä vilkaissut. Yritinhä mä niitä opetellaki mutta eipä sitä ilman opettajaa opi niitä juttuja, ainakaan mun päällä Mutta nyt opiskelen (ainakin ajankuluksi jos en muuten) insinööriksi ja ajattelen tätä kyllä hyvänä kakkosvaihtoehtona Kolmas vaihtoehto olis ryhtyy opettajaksi, mutta tämän koulun jälkeen siihenkin aukeaa mahdollisuudet, voisin ehkä opettaa jopa amk:ssa saa nähdä, tulevaisuus on vielä avoin mutta mihin tahansa näistä kolmesta päädyn niin tyytyväinen olen
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.09.2012 16:39
Jaa.... Kyllä kai minä kirjailijaksi tähtään, mutta tokkopa sillä pystyy itseään leivässä pitämään. Hankin siten rikkaan miehen!
Ennen kiinnosti nuorisotyö, sittemmin olen tajunnut, ettei se sovi näin lyhytpinnaiselle ihmiselle... Ehkäpä jonkinlainen kirjallisuudentutkija/vastaava kävisi? mutta kun se kuulostaa niin tylsältä!!! Mahdollisuutena on myös eläinhoitaja, mutta kun se taas kuulostaa niin lapselliselta.
Tulkki voisi olla hauska duuni, mutta epävarma, eikä varmaan kovin hyvin palkattu. Niin että en tiiä.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2012 17:51
En muista olenko vastannut topiciin, mutta nyt uuden koulun alettua voinen päivitellä hieman tietoja.

Valmistuin siis keväällä vaatetusompelijaksi, eli nyt on siis kolmoistutkinto kai taskussa. AMKkiin hain vähän vahingossa, ja pääsin sisäänkin ja nyt opiskelen esiintymisasusuunnittelua, aka teatteripuvustusta. Eli musta saattaa tulla jotain puvustajan/teatteriompelijan/tjsp kaltaista. Hobittipuvut, täältä tullaan!
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2012 23:31
24 vuotta takana enkä vieläkään tiedä mitä musta tulee isona.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit