Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Erikoisin harrastuksenne

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.01.2009 22:13
En tiedä kuinka epänormaalia tämä on, mutta ainakaan kukaan ei myönnä... Joskus, kun olen tylsistynyt/ylienerginen/alakuloinen/jtn niin laitan kunnon jytkymusaa soimaan ja alan vaan rellestää... yleensä pilkkopimeässä, koska minulla ei ole kunnollisia verhoja ja naapurit varmasti katsoisivat mielenkiinnolla personal reivittelyäni.

Pirun hauskaa on ja lihasvammoja lukuunottamatta kaiketi ihan terve harrastus... ^_^
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.01.2009 22:37

Lainaus: Mortti

laitan kunnon jytkymusaa soimaan ja alan vaan rellestää...

Voin myöntää että harrastan kanssa tuollaista Verhot ei kyllä peitä kauheesti että ihmiset varmasti näkevät mahtavat tanssimuuvini...nooh ihan sama,saavat ainaki kerrostalokyttääjät lisää materiaalia!!
Kirjoittanut: Astrella (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.01.2009 17:15
Pitsinnypläys. Koukuttava uusi harrastus muuten kaikille jotka pitää kutomisesta ja virkkaamisesta! Luokassa paljon eri ikäisiä naisia ja tunnelma on aina rento ja hauska. Opettajani on myös marttaliitossa ja sanoo että porilaisilla nyplääjillä on kova maine ulkomaisissa piireissä joten paineet on kovat lol.

Toinen on myös tuleva ammattini eli kudonta. Haaveenani on kulkea isoisoäitini jalanjälkiä ja tehdä omat kankaani, mikä liittyy toiseen harrastukseeni eli historiallisiin vaatteisiin. Tykkään selata netistä kaavoja kuten nehelenia patternsista ja muista ja hakea rokokoo- ja viktoriaanisia sekä 1900-1920 ajan kaavoja. Haaveenani on tehdä omat vaatteeni ja ehkä jotain steampunk-releitäkin kaavojen avulla.

Kolmas harrastus on 1700-luvusta lukeminen ja erityisesti rokokoon estetiikka. Suosittelen käyntiä Vanhan Porvoon Holmin talossa kaikille muille kiinnostuneille! Museologiaa muuten luin avoimessa yliopistossa huvikseni. Sitä myös suosittelen kaikille jotka miettii mitä tekisi. Ei tarvitse mennä Englantiin kokemaan viktorian ajan estetiikkaa, sitä voi löytyä muuten omasta kaupungistakin! Suomessa on mm. toinen säilyneistä merirosvo-ajan pääkallo-lipuista museossa.

Hypin mielelläni asiasta toiseen koska innostun helpolla!
Kirjoittanut: Tuulenruhtinas (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.01.2009 20:53
Öisissä metsissä haahuilu - eli ei kannata pelästyä suotta, jos sattuu liikkumaan pimeän aikaan Lahden lähiseudun metsien lenkkipoluilla ja kuulemaan keskeltä kuusikkoa rapinaa. Se voin olla minä. Joskus on mennyt koko yö rämpien aivan säkkipimeissä metsissä etsien sitä aivan tiettyä yksin- ja erilläänolemisen fiilistä ja ajatellen asioita kaikessa rauhassa.

Kaikkein parasta metsissä hiippailu on talvisin, kun on juuri sopivasti lunta ja pakkasta, niin että sellainen lopun tuntuma pääsee oikein kunnolla iskemään päälle. Joskus olen vain keskellä hiljaisuutta, joskus joku sopivan raskas musiikki korvanapeissa soiden - yhtä kaikki, mainioita elämyksiä nuo retket ovat minulle tuoneet, ja näin tulee varmasti tapahtumaan jatkossakin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.01.2009 17:20

Lainaus: Tuulenruhtinas

Kaikkein parasta metsissä hiippailu on talvisin, kun on juuri sopivasti lunta ja pakkasta, niin että sellainen lopun tuntuma pääsee oikein kunnolla iskemään päälle. Joskus olen vain keskellä hiljaisuutta, joskus joku sopivan raskas musiikki korvanapeissa soiden

Tuohon vain lisättynä pimeys niin voi olla varma, että saa olla rauhassa. Ah, mitä parhautta. Minä harrastelen tuota samaa. Tosin en aivan yksin, kun seurana kuitenkin siellä jossain palloilee muutama elukka
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2009 19:52
Keräilyharrastus ei ole tod. erikoinen mutta keräilykohteeni hieman harvinaisemmat; BeGoths-nuket (tosin eivät varmastikaan olisi niin harvinainen kohde mikäli ihmiset vaan tietäisivät näistä. Vaikka ovathan nämä nuket käsittääkseni maailmallakin sinänsä harvinaisia kun ei niitä ihan mahdottomia määriä valmisteta) ja erilaiset lohikäärmepatsaat ja -esineet.

Omituisia harrastuksia ei muistu mieleen nyt tai sitten en vaan halua tunnustaa niitä...
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.02.2009 17:14
Epäliikunnallisena ihmisenä varmaankin thainyrkkeily
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2009 17:37
Ai harrastus? Ja erikoinen? En mää tiijä.. Tänne kirjottelu...haha...
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 13:16
En tiedä kuinka erikoinen tämä on, mutta minulla on nukkekoti. Sitä sisustelen, ja näprään kaikkia juttuja sinne, lähinnä kaikesta krääsästä ja roskasta.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.03.2009 14:12
Minulla varmaan kaikista kummallisin on se, kun saatan istua monta tuntia sohvan nurkassa ja leikkoa pienillä kynsisaksilla kakshaaraisia tukasta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit